Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

oud_account_1

Citaat van: hometheatrerulezz op december  7, 2006, 12:35:49
cs 1,6 of source?
uhm?

het is uiteindelijk een avondje racen geworden en dat heb ik glansrijk gewonnen ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

El Penumbra

Citaat van: mikeske op december  8, 2006, 00:36:54
super film  ;)

We praten toch over Hoodwinked? Er zijn toch niet toevallig twee films met deze titel?

Ongelooflijk zeg, wat een tegenvaller. Op wat kleine grapjes na vond ik het een van de grootste tegenvallers van de laatste tijd.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

LittleNinja

Citaat van: squadra op december  8, 2006, 01:09:30
uhm?

het is uiteindelijk een avondje racen geworden en dat heb ik glansrijk gewonnen ;D

Welk racen? Karten of gamen?

oud_account_1

"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

LittleNinja

Citaat van: squadra op december  8, 2006, 10:24:33
Gamen, project gotham 2

Grafisch erg mooi!! Geluid ook geloof ik... toch?

Berserker

ff denken, welke film heb ik gisteren ook alweer gekeken..... Oh ja: The interpreter. Dit is de 2de keer dat ik deze film uit mijn kast heb getrokken om hem te kijken, maar helaas vind ik het over het algemeen teveel gepraat/verhaalopbouw en te weinig actie. Maar ik heb er de avond mee omgekregen  ;)
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

oud_account_1

X-Men III; net gehaald bij de Makro.

VlisChris

Gisteravond The Fast and the Furious Tokio Drift gezien: blijft een dramatisch slecht verhaal cq acteerwerk, maar de auto's blijven zo geil ;D En die vrouwtjes in de film ook trouwens :P

Nosoforos

The Exorcist... Tja, nou toch nog even wat anders kijken om de sfeer te redden dus. :-X ;D

Loric

Vanavond in de bios:

"El Aura"

Fan-tas-tisch!!

Loric

Dutchie

Zit nu StarTrek Nemesis te kijken...  :D
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One

Rody

The Illusionist

Met Edward Norton 8)

Film is ook vrij sterk, zeker een aanrader.
Het einde maakt, zoals wel vaker, veel goed ;)

VlisChris

Over the Hedge gekeken vannacht.
Korte film (72 minuten tot de aftiteling) maar hij is best vermakelijk :) Zeker geen slechte film.

yessica

Gisteren begonnen aan the fifth element. Vanavond de rest.
Moest naar huis en we konden niet verder kijken.
Vaste klant bij CinéMike !!!

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Loric

Vanavond in de bios:

"Flags of Our Fathers"

van Clint Eastwood. Puike film.

Loric

HeavyD

Zometeen ga ik nog sl8n8 kijken  >:D

Ben benieuwd

Tube-freak

Ik heb afgelopen week "Nightmare on elmstreet"  Ultimate collection gekocht (7 dvd's)  ben ik wel even mee bezig.  Ik ben overigens een van de weinige die deze film nog NIET gezien heeft.  Maar zo een hele box vopor niet al te duur kon ik niet laten liggen.  Ook al zijn de films al wat ouder natuurlijk...
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

def0012

Gister avond gezien
superman returns. (had er meer van verwacht)
the alibi. (leuke verassende fim).

Dracoplasm

Gisteravond bij de wodka gekeken naar Gumbal 3000 2006 alle 6 de afleveringen.
Blijft toch een super 'race.'  ;D

Straks in HD eens kijken naar Layer Cake (ben benieuwd).
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Perfectionist

Vanavond ga ik wss aan the Aviator beginnen. Gek genoeg nog nooit gezien.  :-X
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

mikeske

Citaat van: Dracoplasm op december 10, 2006, 13:35:28
Straks in HD eens kijken naar Layer Cake (ben benieuwd).

super film.

Ik heb net gekeken naar Wild at Hart: beetje bizarre film, maar ik vond hem wel ok  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Dracoplasm

Citaat van: mikeske op december 10, 2006, 15:22:35
super film.

Helemaal mee eens  ;D Net dus gezien.

Vanavond ga ik naar de bios. Weet alleen niet welke film...
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Del member

Vanmiddag keek ik in mijn eigen HT

Whale Rider

is een film 't vermelden waard
oh ja een 50Hz 1080i versie in .ts formaat - erg mooi

't einde is schitterend verklap het niet ga maar huren op DVD :)

Nosoforos