Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

oud_account_1

Citaat van: Sjors op december  1, 2006, 09:25:55
Vanavond word het 'Da Vinci Code' een niet te makelijke film voor het begin van het weekend  8)

Groet, Sjors
Idem en daarna Hoodwinked 8)
Idem, na Hoodwinked 8)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

J.H

Vanavond  'the jacket'  ik ben benieuwd,en misschien daarna  'poseidon'  nog.!
Arcam • JBL • Eminence • Audio Technica • Apple • Furman • Sony

Berserker

Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

R

Magura

Marco Borsato - Symphonica in Rosso
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

Rappie

Citaat van: Ruben op november 29, 2006, 11:23:53
Gister nog even PB episode 13 gedaan. Damn, die was spannend!! O0
Ik heb binnenkort een PB marathon van bijna heel seizoen 2. Dat wordt ook een mooi dagje zonder spanning meteen vooruit spoelen naar volgende afleveringen , geen week wachten enzo ;D

Vanavond een klassiekertje opzetten denk ik, aangezien ik geen mooie must see nieuwe heb :)
Eigenaar van Paulthé

R

Ze zijn voorlopig weer even bij 13 gestopt tot na de winter geloof ik. Je zult er dan wel een paar missen denk ik ;)

Citaat van: Rappie op december  1, 2006, 19:29:32
Ik heb binnenkort een PB marathon van bijna heel seizoen 2. Dat wordt ook een mooi dagje zonder spanning meteen vooruit spoelen naar volgende afleveringen , geen week wachten enzo ;D

El Penumbra

X-men The last stand

Eens kijken of er nog leuke demoscenes tussen zitten.  :D
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Deleted member

Vroeg thuis vanavond! Dus even een filmpje kijken zo, het wordt Cars!  :)

reza

Vanmiddag bezig geweest met seizoen 1 van LOST.
en vanavobd heb ik Superman Returns zitten kijken voor  de 2de keer. Blijft wel een leuke film
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

hakira007

Vanmiddag Superman returns en X-man the last stand gezien, vielen alle twee een beetje
tegen. En deze avond nog eens Lock stock and two smoking barrels gekeken, blijft
toch een aanrader.

HeavyD

Als eerste heb ik American pie 5 - The naked mile gekeken (je blijft lachen met die schunnige humor) en daarna nog The quiet gekeken met Elisha Cuthbert, Man oh man , wat is en blijf die griet toch g***  >:D  ;D

reza

Ik ga straks weer verder met LOST ;D Nog bedankt Molle.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Rielplayer

Gisteren Xmen3 gekeken O0

En begonnen met An inconvenient thruth van Al Gore, klein stukje gezien en  redelijk indrukkenwekkend. In deze docu wordt uitleg gegeven aan de opwarming van de aarde en de desastreuze gevolgen hiervan. Eigenlijk zou iedereen hier eens naar moeten kijken om te beseffen waar we mee bezig zijn.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

El Penumbra

Munich

Niet de beste film van Spielberg maar toch een aanrader.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Roland

Beerfest. Titel zegt al genoeg, geweldig niveau  ;D

graafke

Citaat van: HeavyD op december  3, 2006, 02:44:18
Als eerste heb ik American pie 5 - The naked mile gekeken (je blijft lachen met die schunnige humor) en daarna nog The quiet gekeken met Elisha Cuthbert, Man oh man , wat is en blijf die griet toch g***  >:D  ;D

hoe heet deel 4 eigenlijk??

Deleted member

Citaat van: Rielplayer op december  3, 2006, 12:03:43
En begonnen met An inconvenient thruth van Al Gore, klein stukje gezien en  redelijk indrukkenwekkend. In deze docu wordt uitleg gegeven aan de opwarming van de aarde en de desastreuze gevolgen hiervan. Eigenlijk zou iedereen hier eens naar moeten kijken om te beseffen waar we mee bezig zijn.

Oh ja, die wilde ik ook nog gaan kijken! Goede tip, zet ik voor vanavond op het menu!  :)

Jeroentjuh

Net Miracle gekeken... ijshockey film..

Roland

Roland

World Trade Center gekeken, niet onaardig.
Daarna Functionaal naakt van Theo Maassen, goede show van misschien wel m'n favoriete cabaretier.

bmateijsen

Ook gezien... ik vond hem best goed. Vandaag Inside Man gekeken, ook niet onaardig, leuke twist ;)

Citaat van: El Penumbra op december  3, 2006, 13:21:07
Munich

Niet de beste film van Spielberg maar toch een aanrader.

oud_account_1

Net de laatste 3 episodes van seizoen 2 van the 4400 gekeken, best leuk.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

molle

Citaat van: reza op december  3, 2006, 11:58:01
Ik ga straks weer verder met LOST ;D Nog bedankt Molle.

Nee jij bedankt ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Dutchie

Zometeen The Transporter kijken!
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One