Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTR

gisteren:
a lot like love
blue crush

(vriendin op bezoek)
wel leuke films! vooral die laatste film heftig geluid met die dikke golven  ;D

vanavond geen film helaas, opt werk hebben ze bedacht dat we gaan disco bowlen :S
ben benieuwd wat t is! (nog nooit gedaan vandaaR!)

maar wel straks ff naar een vriendin:P dr electrische projectiescherm heeft kuren :P

mikeske

Deze ochtend de pilot aflevering van the x-files bekeken, nu nog een paar seizoenen te gaan  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Dracoplasm

Even wachten op de nieuwe prison break, csi lv en ugly betty. Hierna heb ik mijn serie prikje weer gehad. Zo dadelijk Aeon Flux in HD kijken waarschijnlijk.

Nu natuurlijk ook stukjes van de sinterklaas intocht  ;D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

yessica

lang geleden dat ik nog gekeken heb naar film.

Deze avond hoop ik nog eens even tijd te hebben.
Vaste klant bij CinéMike !!!

El Penumbra

Gisterenavond The Punisher gekeken.

Leuk popcornvermaak.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

yessica

Ja ik heb dus gisteren eventjes tijd gehad, en we hebben ice age 2 bekeken.
Hij is echt grappig :)
Vaste klant bij CinéMike !!!

reza

Ik ga er zo maar weer eens voor zitten : Lord of the rings ;) Deel 1
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

NeonKnight

Ik ga zometeen maar eens kijken naar Pirates of the Carribean: Dead Man's chest.

Daarna waarschijnlijk The departed.

...Of misschien wel andersom  ;D
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Roland

Gisteren eindelijk Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit gekeken, geweldig leuke film, prachtig gemaakt vooral  8)

Jeroentjuh

Departed of Da Vinci Code of Little Man of alle 3  ;D

dvdripper

Vanavond gaan wij superman returns kijken O0

mijn kleine meid June mijn vrouw and last but not least my Home theater         www.dvdprofiler.com

Roland

King Kong gekeken ... lange zit, maar toch wel een aardige film.

R

Vanavond maar weer eens prison break. S02E12. Loopt nu net binnen (in HD).

Rikske

Vanavond naar de cinema voor Pan's Labyrinth, ziet er leuk uit

http://www.panslabyrinth.com/

Iemand deze al gezien?

molle

Gisteren Da Vinci Code gezien. Goede film, maar zwaar als je weinig van godsdienst afweet ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

LittleNinja

Citaat van: molle op november 22, 2006, 16:01:14
Gisteren Da Vinci Code gezien. Goede film, maar zwaar als je weinig van godsdienst afweet ;D

Goed plan... Denk dat ik die vanavond eens op ga zetten...

VlisChris

De afgelopen weken met een inhaalslag Friens begonnen.
In 3 weken tijd zo'n vier seizoenen gekeken geloof ik. Gaat vrij hard ;D Vanavond gaat er weer een dvdtje in.
Afgelopen maandag The Guardian in de bioscoop gezien. Simpel verhaal vind ik, maar ik ga hem absoluut aanschaffen. Heb enorm respect voor die USCG zwemmers en vliegers en dan is dit een perfecte film. Prachtig. Ook heerlijk hoe de training in beeld gebracht wordt. Wat nou verfijnde Hollywood stijl ;D Gewoon gaan met die banaan ;)

GameBelgium

Gisteren Man on Fire gezien... not bad!

Morgen Hide and Seek, lekker griezelen  ;D

LittleNinja

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

Ik heb net Monster house gekeken ;D Das een erg leuke film, een echte aanrader!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Berserker

Ik heb deze week King Kong gekocht, Kill Bill 1 & 2, Back to the future trilogie, dus ik kan voorlopig weer vooruit!
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

jowi

Joe Satriani Live in HD :o 8) erg ok..
Prison break s02e12 in HD blijft toch een gave serie... volgende week de laatste voor het winterreces..
en Flightplan in HD... mwaah... vermakelijk.

Dracoplasm

Citaat van: reza op november 23, 2006, 12:50:23
Ik heb net Monster house gekeken ;D Das een erg leuke film, een echte aanrader!!
Helemaal mee eens!

Ik ga vanavond ook maar weer eens een film kijken, weet nog niet welke.
Straks zowiezo alle nieuwe afleveringen van CSI!.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Dutchie

Vanavond even niks.. zitten bij Night of the Proms in Rotterdam!!  :D
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One