Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Jeroentjuh

Citaat van: Hootie op november 11, 2006, 20:04:27
Vanavond komt er veel teveel moois op TV.
-24.

Die serie heb ik vorige week al afgekeken... echt een top serie!
Kan niet wachten tot serie 6 uitkomt!

Rielplayer

Gisteren confessions of a dangerous mind O0

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Wimpie007

Ik kijk ook nog wel iets, maar ben nog niet helemaal zeker wat...
Misschien de femme fatale maar, aangezien die vorige keer was weggestemd door Molle ;)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

jaco

Star Trek Enterprise afleveringen op DVD. Al 4 gezien, nog 3 a 4 moet lukken.
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Raphie

Net de laaste dleen van Prison Break season II bekeken, nu helemaal bij met Lost en Prison Break, gaan nu maar met Heroes HDTV Xvid deel I tot VII beginnen
JBL PRX Power!

jaco

Citaat van: Raphie op november 12, 2006, 19:29:32
nu maar met Heroes HDTV Xvid deel I tot VII beginnen
xvid op zo'n mooie 1080P plasma ?
Ze zijn er toch ook in .TS versie als 'echt' HD
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

Raphie

ja,maar duurt veel te lang ;D

700MB 720p is nog goed te doen, 4.3GB TS is een paar dagen dwonloaden van de torrents.
Of is er hier al iemand die zie allemaal al als TS heeft?
JBL PRX Power!

Dracoplasm

 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

El Penumbra

Vanavond Derailed.

Eens kijken of Miss Friends in een thriller uit de voeten kan.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

AndreF

SAMSUNG LE40M86BDMARANTZ SR 5002 /
KEF Q7 / KEF Q10C / KEF Q-Compact / KODI OPENELEC  / Harmony One+

R

jaco

Citaat van: Raphie op november 12, 2006, 19:41:25
Of is er hier al iemand die zie allemaal al als TS heeft?
t/m 1x5

Roland

Weliswaar niet in m'n eigen HT, maar wél in de bioscoop gezien: Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan ... "very nice!" ... "yessss"  ;D ;D

Dracoplasm

Helemaal niks boehoe, al twee dagen bijna constant aan essay's en andere opdr. aan het werken, straks even gezellig doen in de stad en ontspannen.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Rielplayer

American Soldier: a day in Iraq

Vond hem goed :D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Hootie

Vanavond weer eens "A Few Good Men".

Magistraal hoe Tom Cruise Jack Nicholson uit de tent lokt: "You wan't the truth? You can't handle the truth!. Kippevel.
Als je ook nog eens ziet wie er bijrollen hebben.
-Cuba Gooding JR
-Dr Carter (ER).

Mvgr. Hootie.
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Berserker

Citaat van: perfectionist op november 17, 2006, 18:30:42
Tiesto in Concert 2004

Ik ken alleen de cd "just be" van Tiësto, en daar ben ik redelijk verslaafd aan. Echt te gek opgenomen, en erg gave stukken zitten erin. Zijn de DVD's van hem ook zo goed opgenomen, en hoe is het beeld? Mischien binnenkort ook eens gaan kijken voor een DVD'tje van hem....
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

El Penumbra

Master & Commander....

Eens wat kanonskogels door de huiskamer laten vliegen....
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

tiptop

Big Momma's house 2.

Kijken of het wat is. :)

Master and Commander is een goeie film ;) (als je hem nog niet gezien hebt, het spannendst)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

LittleNinja

Citaat van: El Penumbra op november 17, 2006, 20:12:42
Master & Commander....

Eens wat kanonskogels door de huiskamer laten vliegen....

Damn... Ik wou dat ik die AVR350 had om dat eens bij ons te doen!!  ;D

Het werd voor mij: The Crying Freeman....

Perfectionist

Citaat van: Berserker op november 17, 2006, 20:00:48
Ik ken alleen de cd "just be" van Tiësto, en daar ben ik redelijk verslaafd aan. Echt te gek opgenomen, en erg gave stukken zitten erin. Zijn de DVD's van hem ook zo goed opgenomen, en hoe is het beeld? Mischien binnenkort ook eens gaan kijken voor een DVD'tje van hem....

DVD Tiesto in Concert is een 3-uur durende liveregistratie van het concert in 2004 in het Gelredome. Eigenlijk alle nummers van Just Be staan ook op de DVD. Opname is heel goed en het camerawerk is heel snel waardoor er een ware live-expericience ontstaat. Aanbevolen.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

VlisChris

007 Goldfinger gekeken.
Vermakelijke film.

mikeske

Citaat van: Berserker op november 17, 2006, 20:00:48

Ik heb de 2 live dvd's van hem, beiden echt super   ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost