Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Marc R

Gisteravond The Hitchhickers Guide tot the Galaxy gekeken. Aparte komedie.

Berserker

Vanavond heb ik helemaal nix in mijn HT kunnen kijken omdat ik de hele avond huiswerk heb zitten maken, en daarbij ernstige ruzie heb gehad met MS-Word!!  >:(

Een vriend van mij belde me nog op of ik mee ging naar de sneak preview in de bioscoop, maar hem heb ik helaas nee moeten verkopen  :(

Och ja, er komen nog avondjes genoeg dat ik kan genieten van mijn eigen HT  ;D

Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

JCL

Heb vanavond Cars gekeken. Was wel een aardige film, niet super bijzonder ofzo. Had eigelijk verwacht dat ik wel wat vaker (unheraupt) zou gaan lachen maar verder dan een grijns is het niet gekomen.

R

Die heb ik niet eens afgekeken. Vond er werkelijk niets aan. Misser van pixar :(

Citaat van: JCL op oktober 24, 2006, 22:58:36
Heb vanavond Cars gekeken. Was wel een aardige film, niet super bijzonder ofzo. Had eigelijk verwacht dat ik wel wat vaker (unheraupt) zou gaan lachen maar verder dan een grijns is het niet gekomen.

JCL

hetzelfde verhaal dat al veel te vaak verteld is. Jammer. Dan blijven Shrek (1 en 2) en Shark Tale toch de beste uit hun genre.

GameBelgium

Gisteren Batman Begins gezien... vond ik de beste uit de Batman reeks

Berserker

Citaat van: JCL op oktober 25, 2006, 10:50:56
hetzelfde verhaal dat al veel te vaak verteld is. Jammer. Dan blijven Shrek (1 en 2) en Shark Tale toch de beste uit hun genre.

En dan niet te vergeten: Finding Nemo  ;D
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

HTR

Citaat van: GameBelgium op oktober 25, 2006, 13:15:01
Gisteren Batman Begins gezien... vond ik de beste uit de Batman reeks

helemaal meeeens, die anderen vind ik echt niks, en deze heb ik op dvd gekocht:P

christian19

NeonKnight

Citaat van: christian19 op oktober 25, 2006, 21:30:33
Vanavond: The breakfast club.

Leuk: een tijdje gezien en blijft een leuke film  :)
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

JCL

Citaat van: Berserker op oktober 25, 2006, 13:19:06
En dan niet te vergeten: Finding Nemo  ;D

Daar kon ik toch ook niet echt om lachen, haalt het niet bij die andere 3. Het stukje met die meeuwen is daarintegen wel mega mooi :P

molle

Deze namiddag zal het Lucky Number Slevin worden.
En ook Aeonflux. Nog steeds neit gezien.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

bmateijsen

Gisteren gezien Get Rich or Die tryin.... beetje voorspelbaar, maar nietemin prima vermaak.

Raphie

Echt waar? leek me juist zo'n typisch 14 jarige wannabee gangster film......
JBL PRX Power!

R

Vond hem ook wel goed om te zien eigenlijk. Aardig acteren voor zo'n rapper ook.

@ molle: laat Aeonflux maar liggen. Echt een schijtfilm :P

Citaat van: Raphie op oktober 26, 2006, 12:15:17
Echt waar? leek me juist zo'n typisch 14 jarige wannabee gangster film......

molle

Citaat van: Ruben op oktober 26, 2006, 12:17:57
Vond hem ook wel goed om te zien eigenlijk. Aardig acteren voor zo'n rapper ook.

@ molle: laat Aeonflux maar liggen. Echt een schijtfilm :P

Ok dan. Moet ik geen anderhalf uur van men leven er aan verspillen ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Berserker

Citaat van: hometheatrerulezz op oktober 23, 2006, 09:15:06
erg mooie film! die wil ik nog een keer zien. iemand idee wat ie op dit moment kost?

Je mag hem van mij overkopen voor €3,50-  Ik vond hem namelijk niet zo geweldig.  :D

LittleNinja

Citaat van: JCL op oktober 25, 2006, 10:50:56

Ice Age?

GameBelgium

King Kong (2005)... 180 minuten Peter Jackson geweld  O0

dvd-fan

vanavond kiezen tussen hd U-571 of pirates of carribean 1 of nog een keer genieten van Gladiator in hd.
Is waarschijnlijk het laaste weekend dat ik voo lopig hd kan kijken totdat ik zelf een pms100 of 200 in huis heb. :(
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

mikeske

Net gekeken naar Layer Cake, super film.
Hij blijft je gewoon verrassen  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

only1nékes

Citaat van: mikeske op oktober 27, 2006, 11:41:06
Net gekeken naar Layer Cake, super film.
Hij blijft je gewoon verrassen  ;)

net gekeken   ???  in de voormiddag  ::)

en wij zitten allemaal op je foto's te wachten van je kabels   >:D

;D
sorry weinig aan de pc en brievenbus vol, gelieve te mailen en ik zal zo snel mogelijk antwoorden :-)

mradem

Ice Age 2 gister gekeken. Wel geinig.

mikeske

Citaat van: only1nékes op oktober 27, 2006, 11:50:12
net gekeken   ???  in de voormiddag  ::)

en wij zitten allemaal op je foto's te wachten van je kabels   >:D

;D

Mag op men vrije dag toch nog even genieten van men set  ;D

Ben nu men kamer aan het opruimen, dan volgen de kabels  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

only1nékes

Citaat van: mikeske op oktober 27, 2006, 12:10:14

Mag op men vrije dag toch nog even genieten  ;D

Ben nu men kamer aan het opruimen  ;)

vrije dag........in de voormiddag...........op het bed..........samen met Yessica.........nadien kamer opruimen..........veel film heb je niet gezien denk ik  , ik ben ook jong geweest  ;D
sorry weinig aan de pc en brievenbus vol, gelieve te mailen en ik zal zo snel mogelijk antwoorden :-)