Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

TheSpeedSkater

3
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

reza

Ik ben nu bezig met ''Good will Hunting'' Blijft een hele goeie film.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

christian19

Daar kreeg ik toevallig net zin in,
misschien ook maar even kijken.

reza

Citaat van: christian19 op oktober  6, 2006, 20:51:31
Daar kreeg ik toevallig net zin in,
misschien ook maar even kijken.

Het is weer de moeite waard geweest.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

blue-eyes

Shame on me...........

Gisteravond voor het eerst in maanden weer een filmg gekeken, eigenlijk geeneens een film, het was een muziek DVD van Frank Boeijen live in Antwerpen.

Muziek leuk, kwaliteit houdt niet over.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Rody

The Constant Gardner, zeven-en-een-halfje..

yessica

In de vooravond ga ik ook wel nog een filmpje bekijken :)

alleen weet ik nog niet welkeentje.
Vaste klant bij CinéMike !!!

Chiller

mradem

Niet echt mijn eigen HT maar goed :) . Ben gister naar een try out geweest van Bert Visscher zijn nieuwe show Stoffe jongens.

Jeroentjuh

Ben nu The Patriot weer eens aan het kijken...
Blijven toch mooie actie stukken in zitten + die anne blijft ook een stuk :D

R

En van mijn all time favorites. The last samurai (in HD)

HTR

vanavond kijk ik niks want ik ga uit eten  ::) ook wel leuk misschien vanavond laat nog ;D als ik t niet kan laten, een lekker korte film, iemand een idee?

mradem

phonebooth. Lekker kort maar wel goed :) .

Wimpie007

Waarschijnlijk Tristan + Isolde, eventueel nog enkele klassiekers (hangt van de vrienden en hun verzoeken af :))
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Dracoplasm

Seizoen 1 van American Dad  ;D

Straks ook maar een dinner filmpje kijken. Twijfel nog welke.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

R

Martin_M

'Thirteenth floor' maar weer eens uit de kast gepakt.

Ik blijf het toch een geweldig concept vinden. Virtuele 'werelden' die nog virtueler zijn dan ze lijken ;) (Matrix, Existenz, etc.)

Vorige weken de hele serie 'All Stars' (drie seizoenen) erdoor gejaagd.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Starred

yessica

Ok ik heb dus naar een film gekeken. maar er kwamen onverwachts vrienden op bezoek , en die wilden graag
Monty python zien ... :( dan maar die film gekeken :( pffff ... Een uur en 30 minuten is echt veel te lang voor zo'n laag niveau ...
Vaste klant bij CinéMike !!!

Stadium III

V for Vendetta gekeken en ik vondt het een kei goeie film !!!

stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Stadium III

en we hebben gister ook pink floyd met pulse gekeken  ;D

stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Marc R

Gisteravond Kiss Kiss Bang Bang gekeken. Geen onaardige film, al kan ik me voorstellen dat sommige mensen hem tegen vonden vallen.

christian19

Citaat van: yessica op oktober  8, 2006, 02:50:31
Een uur en 30 minuten is echt veel te lang voor zo'n laag niveau ...

Ik vind 10min al lang :-X

Vanavond: The Blues Brothers 8)

Rikske

Gisteren Men on Fire gezien, en daarstraks The Core en Minotaur, die laatste  ::)  ::)

Wimpie007

Citaat van: Wimpie007 op oktober  7, 2006, 16:01:23
Waarschijnlijk Tristan + Isolde, eventueel nog enkele klassiekers (hangt van de vrienden en hun verzoeken af :))
Uiteindelijk bleek dat alle dvd's van Tristan + Isolde al uitverhuurd waren, dus het werd Memoirs of a geisha, gevolgd door Lucky Number Slevin.

Memoirs of a geisha vond ik eigenlijk wel goed, maar had het verkeerde gezelschap, en kon me niet echt inleven in de film.
Lucky Number Slevin had een leuk verhaal, al waren degenen die meekeken meer geïnteresseerd in het aantal doden die er vielen :-\
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...