Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTR

dies wel leuk.. alleen balen want ik zag em in de bios
en net op t belangrijke punt viel t geluid voor 1 min lang uit:S

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Dracoplasm

Citaat van: hometheatrerulezz op september 15, 2006, 20:09:36
dies wel leuk.. alleen balen want ik zag em in de bios
en net op t belangrijke punt viel t geluid voor 1 min lang uit:S

Vooral animatie films zoals Shrek 1/2, Finding Nemo, The Incredibles, Monsters Inc. ed zijn geweldig voor de lcd tv, altijd strak beeld. Bij normale films is het naar mijn idee meestal twijfelachtig. Scheelt echt per film :-S

Ik ben nu CSI LV season 1 aan het kijken en Titus Season 2. Zometeen een lekkere actie film ofzo. Ik ga zo naar de Vliegende Panters :-D, en darana een feestje, dus geen films vanavond. Maar s'middags werkt het spul ook zonder problemen. 
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

HTR

Berserker

the grudge....hmm freaky  >:D Een van de engste films die ik ooit heb gezien.
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

VlisChris

Gisteravond For your eyes only gekeken.
Vanavond weer een Bond erin.

Raphie

Gisteren nogmaals The big Lebowski, die John Goodman blijft grappig ;D ;D

Straks Underworld 1080i
JBL PRX Power!

R

Rielplayer

aflevering 4 van Prison break seizoen 2. Alleen jammer dat hij niet in HD gepost is deze keer
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

R

Idd, had ook al gezocht.

Citaat van: Rielplayer op september 16, 2006, 23:17:55
aflevering 4 van Prison break seizoen 2. Alleen jammer dat hij niet in HD gepost is deze keer

Rielplayer

Citaat van: Ruben op september 16, 2006, 23:23:09
Idd, had ook al gezocht.

Nu moet ik zeggen dat de dvd kwaliteit ook zeer goed te pruimen is. Wel gescaled naar 720p
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

LittleNinja

Citaat van: Berserker op september 16, 2006, 20:24:44

Volgens mij vond ik The Ring spannender... Weet het niet zeker... Al zo lang geleden!!  ::)

Nu zit Final Fantasy in de PC..

VlisChris

Bij de ring was het vooral heeeeeeeel creepy zoals ze uit de tv kroop.
Heb ook eerst mijn tv goed bekeken voor ik hem aanzette nadat ik uit de bioscoop terug kwam. Dat was voor mij echt geen succes ;D

Spacebass

LittleNinja

Citaat van: Christiaan S op september 17, 2006, 00:30:35
Bij de ring was het vooral heeeeeeeel creepy zoals ze uit de tv kroop.
Heb ook eerst mijn tv goed bekeken voor ik hem aanzette nadat ik uit de bioscoop terug kwam. Dat was voor mij echt geen succes ;D

Precies!!

Toen ze uit die TV kwam en naar je toe liep ( zo heel rustig ), dacht ik... "Kom maar rustig dichterbij, dan ram ik straks als je binnen bereik bent meteen je gebit uit je gelaat!!".  ;D  Leuke theorie, alleen schok ik me de tandjes toen ze plotseling een "x" aantal meters oversloeg en meteen voor je neus stond!!! Weg theorie!!!  :-\  ::)  ;D

HTR

Citaat van: Berserker op september 16, 2006, 20:24:44

helemaal met je eens! ik wist dat die film afhankelijk was van t geluid dus ik zette t geluid ook wat harder:P
die vriendin die vond en echt super eng ;D ik had em al een keer gezien dus was niet echt eng meer, maarnogsteeds wel kriebels gekregen van die film.

mikeske

gisteren nogmaals gekeken naar Jackass The Movie, deze keer wel met heel wat vrienden erbij  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Deleted member

Beowolf and Grendel, weer eens wat anders!  :)

mradem

MI III net gezien. Aardige film. Hou wel van dit soort films.
Gister X-Men III gezien en die was ook goed te doen.

Rikske

Deze middag Le Grand Bleu nog eens bekeken

jaco

3 afleveringen van stephen king's dreamscapes.
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

jantje112

christian19

bmateijsen

Afgelopen weekend Broken Flowers gekeken. Hoewel er veel overeenkomsten zijn met Murray's karakter in 'Lost in Translation', is het met name de sturing van regisseur Jarmusch, die de film echt karakter geeft. Hoewel mijn vriendinnetje al snel de brui eraan gaf, heb ik met veel plezier hem uitgekeken.

El Penumbra

Gisterenavond Walk the Line gekeken.

Helemaal genoten. Mooie film met prachtige muziek!
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta