Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

TheSpeedSkater

Net de eerste dvd van de 4 delige dvd serie Deadwood gezien.

Op naar dvd 2! :)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

christian19

Ik zit voor vanavond aan Spaceballs te denken.
(moet ik wel eerst mijn dvd kast uitkammen ;) )

yessica

wel ja , ik kon echt niet blijven zitten.
Heb 10 jaar dansles gevolgt. ( streetdance en Jazz-dance )

Op zo'n momenten mis je het wel weer.
Heb gestopt voor m'n heupen. ( had telkens krakende geluiden toen ik de trap op ging , was niet zo gezond ) :-\
Vaste klant bij CinéMike !!!

Kjelt

Citaat van: Christiaan S op augustus 17, 2006, 03:00:39
Vanavond Toy Story 2 gekeken. Weer net zo heerlijk zo niet beter dan deel 1 8)
Na afloop meteen even de set van de persoon gecalibreerd waar we keken. Heerlijk, surround zonder dat de surrounds 10db te hard staan en het beeld 5000% te donker staat :P

Die eerste 10 minuten tot "Game Over" is mijn referentiestukje. Dit draai ik iedere keer als een "nieuw" iemand bij mij eens het thuisbioscoop gevoel met tactile transducer effect wil beleven  ;)

Loric

Niet thuis, doch in de bios: 'Miami Vice'. Indrukken elders, in het eigen 'Miami Twice' topic.

Loric

Rikske

Vanavond was het Blow & Bruce Almighty  ;D

VlisChris

Zometeen gaat het laatste stuk van The Lion King in de speler.
Eergister er niet aan toegekomen om hem af te kijken.

wil

Citaat van: wil op augustus 17, 2006, 13:33:43
De dochter heeft nog zo'n dansfilm meegenomen, weet alleen niet meer hoe die heet. Zien we vanavond wel.

wil
Is het niet geworden, het was 'iets' anders: Van Wilder  :-X ;D

Citaat van: yessica op augustus 17, 2006, 21:46:00
wel ja , ik kon echt niet blijven zitten.
Heb 10 jaar dansles gevolgt. ( streetdance en Jazz-dance )

Op zo'n momenten mis je het wel weer.
Heb gestopt voor m'n heupen. ( had telkens krakende geluiden toen ik de trap op ging , was niet zo gezond ) :-\
Goh, jammer... nu mijn dochter street-dance doet en me er dus ook iets meer in verdiept heb vind ik het een heel leuke kunstvorm. Je ziet meteen dat "een TMF-dansje" veel meer is dan alleen maar wat gehups. Ík vind het leuk :).

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

christian19

Niets van gekomen gister :(
Dan maar vanavond spaceballs.

reza

Achter elkaar : Ronin ;) Heat ;D Doen het allebei erg goed.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

grid8400

Citaat van: reza op augustus 18, 2006, 19:01:54

ronin!!! vette achtervolging met mijn droomauto.. A8!!
Samsung LED UE55D8000 - Denon 2807 - KEF front iQ9 / center iQ6c / surround iQ1 - BD6500 - macmini PLEX

Fabian1

Scary Movie 4 maar eens bekijken. Ben in een melige bui  :P.

Wimpie007

Heb gister scary movie 4 gekeken op m'n interim-HT (lees laptop met ingebouwde speakertjes, projector is naar de dealer voor nazicht).
Na daarnet de soundtrack geluisterd te hebben, heb ik eigenlijk wel zin in Gladiator...
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

reza

Citaat van: grid8400 op augustus 18, 2006, 20:07:00
ronin!!! vette achtervolging met mijn droomauto.. A8!!

Zeker een hele mooie auto ;)

HTR

net miami vice in men 2e homecinema wel leuke film! itt andere forummers vond ik hem wle goed te doen.

LittleNinja

Citaat van: reza op augustus 18, 2006, 19:01:54

Beide grote favorieten van me!!!

Ik ben zelfs nog op zoek geweest naar de modelbouw waarmee de oude man in Ronin bezig was. Mooi gedetaileerd en historiegetrouw!!
:o **Mocht iemand me in de goede richting kunnen wijzen... Ik zou je voor eeuwig dankbaar zijn!!!**  :o

Gisteren met onderbrekingen naar The Insider gekeken. Ik vond en vind het een goede film.

mikeske

Citaat van: LittleNinja op augustus 18, 2006, 22:15:38
Beide grote favorieten van me!!!

Ik ben zelfs nog op zoek geweest naar de modelbouw waarmee de oude man in Ronin bezig was. Mooi gedetaileerd en historiegetrouw!!
:o **Mocht iemand me in de goede richting kunnen wijzen... Ik zou je voor eeuwig dankbaar zijn!!!**  :o

Gisteren met onderbrekingen naar The Insider gekeken. Ik vond en vind het een goede film.

Van mij ook, super films.
Zeker Heat  :o

The insider vond ik ook zeer goed.
Ook met Al Pacino, blijft toch een van men lievelings acteurs  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

reza

Citaat van: LittleNinja op augustus 18, 2006, 22:15:38

Hoi,

Ik weet niet waar je vandaan komt? Maar In Rotterdam zit/zat een zaakje die daar in deed. Ik ben daar een keer binnen geweest, ook nadat ik Ronin had gezien ;D
Ik weet niet hoe de straat heet, of de winkel. Maar het was de straat achter het schouwburgplein. Aan de kant van de lijnbaan zeg maar. En het verlengde van de straat van de koffee shop Nemo ;)

LittleNinja

Citaat van: reza op augustus 18, 2006, 23:33:31
Hoi,

Ik weet niet waar je vandaan komt? Maar In Rotterdam zit/zat een zaakje die daar in deed. Ik ben daar een keer binnen geweest, ook nadat ik Ronin had gezien ;D
Ik weet niet hoe de straat heet, of de winkel. Maar het was de straat achter het schouwburgplein. Aan de kant van de lijnbaan zeg maar. En het verlengde van de straat van de koffee shop Nemo ;)

Reza, Thanks.

Ik weet welke je bedoeld. Volgens mij is dat de "Games Workshop". Ik geloof niet dat ze ( tegenwoordig? ) dit soort realistische modellen hebben. Het meeste wat ik daar heb gezien is fantasyspul. Maar ik denk dat ik er anders morgen ff naar binnen loop. ( Ik ga morgen ff op TV jacht. )

reza

Ok, veel suc6 in ieder geval. Ik ben daar al een paar jaar niet meer geweest, dus ik kan je geen garantie geven.

Berserker

Ik heb vanavond Underworld Evolution gekeken in mijn HT. Samen met mijn oom en mijn tante. Het is een van de eerste actie/avontuur films die ik over mijn nieuwe JBL ti3000 en ti1000 speakers heb gezien. Erg gaaf moet ik zeggen  8)

Groeten Tom

Oh ja, en de film was ook erg goed trouwens  ;) Mischien nog wel beter dan deel 1, en dat kan ik niet vaak zeggen.
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

christian19

Berserker

Citaat van: christian19 op augustus 19, 2006, 10:52:15
Vanavond, jurassic park.

Die blijf ik ook goed vinden. Ik vind het nog steeds het beste deel, alhoewel deel 2 en deel 3 ook echt niet slecht zijn. Jurassic park is ook leuk om je subwoofer te testen  >:D
Momenteel thuisbioscoop-loos.......Slechts enkele componenten over: NAD M25 | Sony UBP-X800M2 | Dune prime 3.0 | Apple TV 4K | Hivilux 2.35.1 spanscherm 125"

christian19

Citaat van: Berserker op augustus 19, 2006, 13:19:36
Jurassic park is ook leuk om je subwoofer te testen  >:D

Was ook de eerste die ik over mijn sub draaide. ;D

Berserker

En wat je veel hoort is dat die film met die onderzeeërs ook erg gaaf is om je sub(s) mee te testen: U-571 dacht ik dat hij heet. Ik heb hem zelf ook gekocht omdat iedereen dat toen zei, maar ik heb hem nog steeds niet gekeken. Ik bewaar hem totdat ik eindelijk een subwoofer heb, en dan wordt het echt heftig  O0