Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

oud_account_1

Net Seven Swords gezien, vond 'm maar matig in vergelijking met House of the Flying Daggers.
Daarvoor Chaos, die was wel humor.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Bionica

Pearl Harbor

Blijft een goede film

Goede special effects, geluid en beeld :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Arno P

Weer eens angel heart gekeken...erg goede film...alleen jammer van de laatste minuut van die kleuter met die rare oogjes... ::)

VlisChris

Vanavond Titanic gekeken; de nieuwe uitvoering.
Op de originele uitvoering vond ik dat er al lekker gebruik gemaakt werd van de surroundkanalen, dat is in de DTS uitvoering niet slechter geworden zeg maar ;) Mensen kinders wat een surroundgeweld op sommige moment :D
Ik ga nu overigens nog een (stukje?) van The Lion King kijken. Ook zo'n heerlijke film, met een heerlijke soundtrack.

reza

Gisteren het eerste deel van The 4400 gekeken, was aller aardigst moet ik eerlijk bekennen ;)
Vanavond maar weer verder kijken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

copyfile

Net effe Transamerica gekeken. Vond er niet echt veel aan eigenlijk. Op de helft van de film had ik eigenlijk al geen zin meer om e blijven zitten  ;D
Vanavond met de familie de laatste Harry Potter maar eens kijken, want nog steeds niet gezien na al die tijd  :-[
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

Rikske

Gisteren nog Sahara gezien, Munich, Beowulf & Grendel  ::) en Syriana
Voor vanavond, Coach Carter, A History of Violence en Mysterious Island

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Chiller

Derailed errug goede film!!!Maandje of 2 geleden gezien!!Is die eigenlijk al op originele dvd uit??

Rielplayer

Citaat van: Chiller op augustus 16, 2006, 19:43:32
Derailed errug goede film!!!Maandje of 2 geleden gezien!!Is die eigenlijk al op originele dvd uit??

Ik heb hem gehuurd, dus dan is hij denk ik ook al te koop
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Martijn76

Citaat van: Christiaan S op augustus 16, 2006, 00:46:47
Vanavond Titanic gekeken; de nieuwe uitvoering.

Ohw, misschien domme vraag, maar welke versie is dat precies? m'n vriendin wil 'm nml. binnenkort (weer) zien.

beunky

Zojuist V for Vendetta afgekeken... zeeeeeeeeeeer de moeite waard :o :o :o :o 8) 8)
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

yessica

Citaat van: wil op augustus 16, 2006, 20:01:30
Honey  :D

:) super film :) wou hem al heel lang maar nooit gevonden. omdat ik de titel niet kende.
Nuja , dan hebben we hem binnen gehaald samen met Bring it on en Bring it on again.

allemaal super films !!! :)

Vaste klant bij CinéMike !!!

Loric

In de bios net gezien:

"Me, You and Everyone We Know"

Aardige indie.

Loric

VlisChris

Vanavond Toy Story 2 gekeken. Weer net zo heerlijk zo niet beter dan deel 1 8)
Na afloop meteen even de set van de persoon gecalibreerd waar we keken. Heerlijk, surround zonder dat de surrounds 10db te hard staan en het beeld 5000% te donker staat :P

Wimpie007

Zelf ook mee staan dansen?
Ik herinner me dat ik alleszins niet stil kon blijven zitten tijdens die film  :-[
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

mikeske

gisterenmorgen nog es gekeken naar jackass the movie  ;D

toch wel gekke mannen  ;D
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

wil

Citaat van: yessica op augustus 16, 2006, 22:41:39
:) super film :) wou hem al heel lang maar nooit gevonden. omdat ik de titel niet kende.
Nuja , dan hebben we hem binnen gehaald samen met Bring it on en Bring it on again.

allemaal super films !!! :)

Citaat van: wimpie007 op augustus 17, 2006, 08:06:36
Zelf ook mee staan dansen?
Ik herinner me dat ik alleszins niet stil kon blijven zitten tijdens die film  :-[
Mijn dochter danst (streetdance) en had deze film gehuurd bij de videotheek. Ik vreesde een matige versie van Fame, maar eigenlijk vond ik hem ook heel leuk. Verhaal is natuurlijk wel wat braaf, maar de muziek is cool!  O0

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

grid8400

Gisteren FEED gekeken.

Beetje ranzige film.. maar was wel weer eens wat anders :D
Samsung LED UE55D8000 - Denon 2807 - KEF front iQ9 / center iQ6c / surround iQ1 - BD6500 - macmini PLEX

bmateijsen

Jessica alba..... ;). Wel erg zoetsappig eind, maar voor de rest niets mis mee..

wil

Citaat van: bmateijsen op augustus 17, 2006, 13:21:20
Jessica alba..... ;). Wel erg zoetsappig eind, maar voor de rest niets mis mee..

Phew... en ik dacht nog wel "als ik post dat ik naar 'Honey' ga kijken wordt ik uitgelachen en gehoond omdat ik dat soort noncult kijk"...  ;D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

R

Ik als bescheiden jessica fan heb hem ook gezien. Best een aardig film, maar qua dansen is you got served stukken beter. Mist alleen miss alba :(

wil

De dochter heeft nog zo'n dansfilm meegenomen, weet alleen niet meer hoe die heet. Zien we vanavond wel.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

grid8400

Citaat van: Loric op augustus 16, 2006, 23:15:53
In de bios net gezien:

"Me, You and Everyone We Know"

Aardige indie.

Loric

Vond het echt een bout film... quasi-arty/intellectueel slap gezwam in de ruimte, dag later ben je de film alweer vergeten. IMHO :D
Samsung LED UE55D8000 - Denon 2807 - KEF front iQ9 / center iQ6c / surround iQ1 - BD6500 - macmini PLEX