Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

yessica

Citaat van: grid8400 op augustus  7, 2006, 01:35:13
Knap dat je hem dan al 5 dagen elke keer weer opzet :) ik had hem allang voor gezien gehouden hoor ;)

jah :) ik wil namelijk wel weten hoe het einde zal zijn :)
Vaste klant bij CinéMike !!!

B.J.

a History of violence gisteren gezien. Wat een topfilm. Precies mijn soort film!

Iemand aanraders in deze klasse?

reza

Citaat van: Bas Janssen op augustus  7, 2006, 11:20:12
a History of violence gisteren gezien. Wat een topfilm. Precies mijn soort film!

Iemand aanraders in deze klasse?

Four brothers misschien. Ik vond het ook een wereld film.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Den Tas

Gisteren naar Chopper gekeken.
Ik heb altijd gedacht dat deze film niets was, maar nu ik hem heb gezien denk ik daar helemaal anders over 8).

Citaat van: reza op augustus  7, 2006, 15:29:28
Four brothers misschien. Ik vond het ook een wereld film.

Deze moet ik mij ook nog eens gaan halen 8)
----------------------------------------------------------------------------------------------------

graafke

grid8400

Samsung LED UE55D8000 - Denon 2807 - KEF front iQ9 / center iQ6c / surround iQ1 - BD6500 - macmini PLEX

mradem

Four Brothers. Best geinig. Gedachte op 0 en lekker knallen ;D .

grid8400

Citaat van: mradem op augustus  7, 2006, 22:26:17
Four Brothers. Best geinig. Gedachte op 0 en lekker knallen ;D .

Absoluut geen slechte film hoor.. Lekkere actie.. kan je Running Scared (2006) ook aanbevelen.. zelfde soort..
Samsung LED UE55D8000 - Denon 2807 - KEF front iQ9 / center iQ6c / surround iQ1 - BD6500 - macmini PLEX

R

Citaat van: grid8400 op augustus  7, 2006, 22:57:47
Absoluut geen slechte film hoor.. Lekkere actie.. kan je Running Scared (2006) ook aanbevelen.. zelfde soort..

Die vond ik persoonlijk beter. Gaaf verhaal. Trouwens in de bios gezien, was best leuk eigenlijk.

copyfile

Net klaar met V For Vendetta. Vondt het persoonlijk een erg goede film. Had niet gedacht dat hij zo goed zou zijn :)
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

VlisChris

In de sneak draaide Miami Vice.
Lekkere film, leuke acties, mooie momenten in de film waarop de zaal actief zat mee te kijken: oooooooooh, aaaaaaaah, aaaaargh ;D

Stress!!!!!

Gisterenavond "Poseidon" gezien. Mooie special effects en niets voor claustrofobisch aangelegden...  ;D
Daarna nog even "Just My Luck" met Lindsey Lohan gezien. Leuke film. Kijkt lekker weg...
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

Roland

CiteerDaarna nog even "Just My Luck" met Lindsey Lohan gezien. Leuke film. Kijkt lekker weg...
Die heb ik gisteravond ook gekeken. Vond hem ook wel leuk ... en bovendien is mevrouw Lohan  :-*

mradem

Citaat van: grid8400 op augustus  7, 2006, 22:57:47

Ok thnx. Die hou ik in de gaten dan.

yessica

Vanavond kijken wij ( ik en mikeske ) serendipity.
romantische film :)

molle

Citaat van: yessica op augustus  8, 2006, 10:40:17
Vanavond kijken wij ( ik en mikeske ) serendipity.
romantische film :)

Pheeuw. Love is in the air, I can feel it all around.... ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Rikske

Dit weekend Superman gaan zien in de cinema, leuke stukken in de film maar vond het niet speciaal ...
Dit weekend ook The Greatest Game Ever Played gezien, leuke film om zien.
En gisteren avond het concert nog eens bekeken van de Editors, top!!

yessica

Loric

Citaat van: Christiaan Sauer op augustus  8, 2006, 01:26:41
In de sneak draaide Miami Vice.
Lekkere film, leuke acties, mooie momenten in de film waarop de zaal actief zat mee te kijken: oooooooooh, aaaaaaaah, aaaaargh ;D

Ohhwww, dat verandert mijn film-plannen voor vanavond... misschien ook maar naar de sneak. :)

dankje,

Loric

Marc R

Gisteravond Transporter 2 gekeken. Ondanks dat de actie scènes er in dit deel gelikter en spectuculairder uitzien in vergelijking met het eerste deel vond ik deel 1 meer hebben.

De avond daarvoor Dark Water gekeken. Vond hem qua spanning erg meevallen, had niet het effect dat ik er van verwacht had.

Loric

Die sneak was helaas niet 'Miami Vice'... maar 'Fragile', de derde film van Jaume "The Nameless", "Darkness" Balagueró. Nou vond ik 'Darkness' nog wel wat hebben, maar deze, doe geen moeite.

Loric

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

reza

Net de Cave gezien in HD, ik vond hem best wel te pruimen ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

grid8400

Haute Tension gekeken vanavond HD (orginele franse versie)

Eerste uur is erg spannend vond ik, daarna zwakt het toch wel wat af, en het einde voel je al een beetje aankomen. Maar zeker voor de horrorfans een aanrader.

yessica

Serendipity is er niet van gekomen vandaag... zal dus voor morgen of zo zijn...