Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

mikeske

Net gekeken naar B13 ( Banlieue 13) wel een goede film  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

HTR

NeonKnight

Gisteravond begonnen aan Kill Bill 2 720P.
Kijken of ik 'm vanavond afmaak.

Eerlijk gezegd ben ik er nog steeds niet helemaal uit wat ik van beide films vind...
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

grid8400

Hard Candy vanavond op het programma...
Heel misschien daarna nog Event Horizon in 1080i :)
Samsung LED UE55D8000 - Denon 2807 - KEF front iQ9 / center iQ6c / surround iQ1 - BD6500 - macmini PLEX

R

House of the flying daggers... impressive O0

Roland

mradem

Citaat van: bmateijsen op augustus  4, 2006, 15:51:56
Ik heb gewoon op DVD gekeken... jammer dat het zwart wat dicht slibte, maar voor de rest had ik een prima uitzicht op het kontje van mevrouw Alba ;)

Ik heb net de HD versie gekeken. Opzich wel geinige film. Maar idd wat een figuur zeg. Kwaliteit is overigens goed. Een film waar een hoop fitness uurtjes in zitten :D .

Loric

Vanavond 'The Last Wave' gezien, van Peter Weir.

Loric

LittleNinja

Gisteren gekeken bij een vriend die net zijn nieuwe spullen heeft aangesloten:

Gladiator ( dts )

mikeske

gisterenmiddag gekeken naar The Transporter 2, vond hem zeer goed  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5

Wimpie007

Gisteravond Lost in translation gekeken met ma :)
Goedgekeurd ;)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

mikeske

Net gekeken naar SAW II, wel een goede film.
Maar de eerste vond ik toch nog beter.
Ben wel al benieuwd naar de 3e  :)

mradem

Citaat van: mikeske op augustus  6, 2006, 16:01:51
Net gekeken naar SAW II, wel een goede film.
Maar de eerste vond ik toch nog beter.
Ben wel al benieuwd naar de 3e  :)

Ik vond de 2e eigenlijk beter.

HTR

net garfield 2...
wel aardig.. maar 1e was beter.

molle

Beetje schade inhalen na 3 weken.
Dus vorige nacht bekeken.

V for Vendetta
2 for the money
Munich

Was echt een vermakelijk geheel :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Marc R

Gisteravond Four Brothers gekeken. Redelijke film, maar in mijn ogen niet meer dan dat.

mradem

Citaat van: Marc R op augustus  6, 2006, 19:56:18
Gisteravond Four Brothers gekeken. Redelijke film, maar in mijn ogen niet meer dan dat.

Ben ook wel benieuwd. De HD versie gaat het dan worden.

R

Vond hem zeker vermakelijk. Portie goede actie erin.

mradem

Heb net een uur naar Serenity zitten kijken maar het niet echt mijn film. Beeld is mooi en special effects zijn ook best goed maar verder niet zo mijn ding. Ben niet zo'n sci-fi fan. Alleen star wars vind ik leuk maar verder houdt het wel op :) .

Martin_M

Citaat van: mradem op augustus  6, 2006, 21:28:41
Heb net een uur naar Serenity zitten kijken maar het niet echt mijn film. Beeld is mooi en special effects zijn ook best goed maar verder niet zo mijn ding. Ben niet zo'n sci-fi fan. Alleen star wars vind ik leuk maar verder houdt het wel op :) .

Haha, ik heb ook al van Serenity horen zeggen; SciFi zoals het hoort!!! Ik moet 'm zelf nog zien.

Vanavond Final Fantasy VII:Advent Children.
Zag er erg mooi uit. Maar wat mij betreft mochten de vechtscenes op het laatst iets minder lang duren.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik dan ook geen fan ben en het spel ook niet ken....
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

NeonKnight

Daarnet gekeken naar Blade: Trinity in 720p

Uiteraard geen al te intelligente film, maar wel heel leuk om te zien in HD.
Mooie soundtrack ook trouwens (voor dit soort film dan)  O0
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Bionica

Vanavond maar weer eens begonnen met de Back to The Future Trilogie.

Zeer vermakelijke films, leuk gemaakt.. Die goeie ouwe tijd :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Loric

'Foreign Correspondent' van Hitchcock, dat zich deels in Amsterdam afspeelt. Compleet met Hotel de L'Europe (Het lijkt 'Do not disturb' wel.), windmolens en een fantastische scene op een plein vol paraplu's.

Loric

yessica

Le huitième jour ... ik ben dus al 5 dagen bezig met het bekijken van deze film ...
na een kwartiertje of zo geraak ik het beu en stop ik hem.

Wat je dus kunt zeggen is dat de film mij niet zo goed bevalt.
Volgens mij had die film gerust in 1 uur 30 minuten gespeelt kunnen worden.
Vaste klant bij CinéMike !!!

grid8400

Citaat van: yessica op augustus  6, 2006, 23:18:09
Le huitième jour ... ik ben dus al 5 dagen bezig met het bekijken van deze film ...
na een kwartiertje of zo geraak ik het beu en stop ik hem.

Wat je dus kunt zeggen is dat de film mij niet zo goed bevalt.
Volgens mij had die film gerust in 1 uur 30 minuten gespeelt kunnen worden.

Knap dat je hem dan al 5 dagen elke keer weer opzet :) ik had hem allang voor gezien gehouden hoor ;)
Samsung LED UE55D8000 - Denon 2807 - KEF front iQ9 / center iQ6c / surround iQ1 - BD6500 - macmini PLEX