Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Loric

Citaat van: Christiaan Sauer op augustus  3, 2006, 13:26:16
United 93 staat voor vanavond op het programma.
Gisteravond naar Superman Returns geweest.
Mensenkinders wat een kinderverhaaltje zeg. Evil Wicked Man probeerd de macht op de aarde te grijpen, en Superman heeft twee en een half uur nodig om zijn kunstjes te vertonen terwijl die het flinterdunne verhaal doorprikt.
Als de animaties nu nog goed geweest waren alla, maar mens o mens, ik zou bijna zeggen dat het zonde van mijn geld was. Aardig om gezien te hebben, maar absoluut geen herhaling waard voor mij.

'Superman Returns', inderdaad (zucht, komt er svp nog 1 zomerfilm die wel de moeite waard is, 'Miami Vice' misschien?)... Een paar mooie beelden. De vliegshots begonnen me op een gegeven moment te vervelen (na de spectaculaire vliegtuig - redding.), esthethisch zowat hetzelfde als de oude films, en niet heel veel beter qua effecten.

Loric

mikeske

Net gekeken naar house on haunted hill.

Ik vond het wel een goede film, beetje overdreven soms maar toch goede film 7/10

mening van men schat:

amai ... creepy noemen ze dat. Was toch eventjes ( 1 u 30 minuten ) niet op m'n gemak.
Mike zijn handen en zijn armen hebben er mogen aan geloven. Wat hij altijd mag verwachten bij trillers.
Nuja , als mike het een goede film vond , goed voor hem ... maar ik zal toch een nachtje moeilijk slapen denk ik.

groetjes yessica
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R

Nu:

Cars

Het voorfilmpje was al erg leuk, one man band :D

Wowly

Net sky fighters met een BD800 HTPC 2.44 m breed:  Hiervoor kijk je BIG-screen.

Niet missen. Vergelijkbaar met top gun, maar betere plaatjes, mooiere vrouwen, beter verhaal, alleen vrij weinig emotie.

Wowly

Roland

Dru

Poseidon was aan de beurt.
De hel breekt al heel snel los en sleept je mee door een spannend en met mooie soundeffects gevulde film.
Zeg maar titanic zonder de sfeer en triple the effects.  O0

Loric

Vanavond 'The Sword of Doom', de Criterion DVD, gezien.  O0

Loric-san

lampie1979

Net blade the series aflevering 6 gezien :), en nu door naar stephen king's nightmares and dreamscapes. Kortom serie avond vanavond  O0
|Onkyo TX-NR905B| |Monitor Audio GR60/20| |MC Systems| |Behringer FBD1124P| |SVS PC-Ultra| |QED 25th Anniversary| |Hitachi PJ-TX300| |Projecta 2m| |Xbox-360 incl stuur| |HTPC C2D| |5TB fileserver| |Hoepel 2.3a|

Corne H

Citaat van: Roland op augustus  3, 2006, 23:10:34
Clerks II ... geweldig  ;D

Hoi,

heb je deze in de bios gezien ? Zo ja, waar ergens, ben ook zeer benieuwd.

Groeten,

Corné

Roland

Citaat van: Corne H op augustus  4, 2006, 09:10:16
Hoi,

heb je deze in de bios gezien ? Zo ja, waar ergens, ben ook zeer benieuwd.

Groeten,

Corné
Nee, thuis.
Is het bioscoopwaardig? Het is natuurlijk geen 'dikke flitsende SF actiefilm', maar wél een echte Kevin Smith film. Ik vond 'm fantastisch.  :-*

Arno P

Citaat van: Ruben op augustus  3, 2006, 21:51:57
Nu:

Cars

Het voorfilmpje was al erg leuk, one man band :D

Is die al op dvd uit?  ::)

Roland

bmateijsen

Gisteren Into the Blue gekeken... mager filmpje, maar het kijken naar Jessica Alba maakt veel goed ;) (heel veel... ;D)

jowi

Citaat van: Roland op augustus  4, 2006, 12:25:59
Net The Big Lebowski gekeken, blijft leuk.
Ik ook gister, de HD versie. En die zag er erg goed uit moet ik zeggen, leuke film ook... moet ik nog maar een paar keer gaan zien.

molle

Citaat van: jowi op augustus  4, 2006, 14:54:24
Ik ook gister, de HD versie. En die zag er erg goed uit moet ik zeggen, leuke film ook... moet ik nog maar een paar keer gaan zien.

Hoe meer je hem bekijkt hoe beter hij word hoor ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

Citaat van: bmateijsen op augustus  4, 2006, 13:17:30
Gisteren Into the Blue gekeken... mager filmpje, maar het kijken naar Jessica Alba maakt veel goed ;) (heel veel... ;D)

Ik wou net gaan kijken. Maar hij haperde als een gek, ik heb hem gelijk gewist!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

bmateijsen

Citaat van: reza op augustus  4, 2006, 15:45:57

Ik heb gewoon op DVD gekeken... jammer dat het zwart wat dicht slibte, maar voor de rest had ik een prima uitzicht op het kontje van mevrouw Alba ;)

jowi

Citaat van: reza op augustus  4, 2006, 15:45:57
En je weet zeker dat het niet kwam omdat je hand van *fap fap fap* deed en je projector vrolijk meetrilde? ;D

reza

Ik weet niet precies wat Fap, Fab, Fab, betekend ??? Maar nee dat had ik net daar voor gedaan toen The Best Of Jenna opstond ;D

bmateijsen

We willen het niet weten reza ;D

Citaat van: reza op augustus  4, 2006, 16:26:51
Ik weet niet precies wat Fap, Fab, Fab, betekend ??? Maar nee dat had ik net daar voor gedaan toen The Best Of Jenna opstond ;D

jowi

Citaat van: reza op augustus  4, 2006, 16:26:51
Dus je weet wél wat *fap fap fap* betekent ;D

reza

Martin_M

12 Monkey's nog maar een keer gekeken. Tesamen met de Beunky ;D.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Loric

'Boogie Nights'!

"You know what Hi-Fi MEANS?"

Loric

beunky

Citaat van: Martin_M op augustus  4, 2006, 23:24:03
12 Monkey's nog maar een keer gekeken. Tesamen met de Beunky ;D.

Haha ik wou net zeggen, gisteraaf 12 Monkey's gekeken, geweldig briljante film!! Had ik veeeeeel eerder moeten zien!!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"