Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

R

Heb 2 seizoenen the 4400 liggen. denk niet dat het vanavond allemaal lukt, maar we beginnen wel.

Roland

Net weer Buying the Cow gezien. Geen hoogstaande komedie, maar toch ook niet onaardig ... en Alyssa Milano is  :-* ::)

R

x-men 3. Slechte kwaliteit, maar ben wel erg benieuwd.

TheSpeedSkater

Citaat van: Ruben op mei 27, 2006, 22:11:08
x-men 3. Slechte kwaliteit, maar ben wel erg benieuwd.

Al klaar met 2 seizoenen The 4400??  :)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Citaat van: TheSpeedSkater op mei 27, 2006, 22:55:14
Al klaar met 2 seizoenen The 4400??  :)

ha ha, nee. dit mag even voor.

Raphie

Net Serenity en The Island nog maar eens gekeken (de eerste keer waren het Xcams, nu volledige 2.4GB TS streams elk) toch wel weer aardige films :D
JBL PRX Power!

graafke

Saw II net gezien viel niet tegen  ;D

LittleNinja

Citaat van: graafke op mei 28, 2006, 00:45:57
Saw II net gezien viel niet tegen  ;D

De eerste vond ik verassend. Deel 2 heb ik echter gemeden uit angst dat het een b*tt film zou zijn...  :-\
Dan zal ik hem toch maar eens gaan kijken..  ;)

Jimmy Conway

X-men 3 gezien in de Metropolis. Vette effecten 8)

Oracle

Batman Begins vond ik erg sterk. Tenminste minder cartoon achtig, en meer zoals ik me dat voorstel; wat sinisterder en donkerder.

Vet Hard is way cool! Goed om moeten lachen inderdaad!

Shawshank Redemption is de beste film die ik ken! Beter dan Godfather (waar ik niet zo gek veel aan vond, eerlijk gezegd).

Saw2 was erg leuk. Minder verassend dan Saw 1, en meer 'normale' horror, maar gelukkig toch met wat verassingen!

The 4400 hebben we al helemaal gezien; we wachten inmiddels op seizoen 3 (wordt nu gemaakt en in juni uitgezonden in Amerika).

Joey zijn we bijna bij. Nog 3 afleveringen, en dan zit dat er helemaal, definitief op. Er worden geen nieuwe afleveringen meer gemaakt, en ik meen dat seizoen 2 uit 17 afleveringen bestaat. Jammer, want ik vond seizoen 2 erg leuk, en stukken beter dan 1.

The Island is wel ok. Vond het wel vet met die boot!

Zelf zijn we bezig met Lost, seizoen 1. Daarna heb ik nog seizoen 2 liggen. Als dat af is, gaan we vrolijk verder met 24 seizoen 4 en 5. Als we dat allemaal gezien hebben, dan komt Crash, Spy Game, Punch Drunk Love, Hostel, Ed Wood en Hudson Hawk op het programma.

Ik denk dat we de komende maanden wel weer gevuld hebben, als ik dat zo terug lees...  ;D

Groet,
Mark

joostpolletje

KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Martin_M

De afgelopen week zijn uit de collectie de revue gepasseerd:

Vanilla Sky
Un Long Dimanche de Fiancailles
Saw II
The Wall (blijft toch een film uit mijn top 10)
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

graafke

Citaat van: Oracle op mei 28, 2006, 11:12:41
The Island is wel ok. Vond het wel vet met die boot!

die boot is een Wally Power en wordt gebouwd in Italie.....fantastisch mooie maar verschrikkelijk dure boot.

TheSpeedSkater

Citaat van: graafke op mei 28, 2006, 23:00:37
die boot is een Wally Power en wordt gebouwd in Italie.....fantastisch mooie maar verschrikkelijk dure boot.

Even offtopic, maar wat info over de boot...

TECHNICAL SPECIFICATIONS
LOA: 36.0 m
Waterline length: 30.40 m
Max. width: 7.45 m
Max. draught: 1.18 m
displacement at half load: 81,000 kg
Propulsion: 3 gas turbine engines + 2 Detroit Diesel
Max. power: 16,800 HP!!!!
Max. speed: 70 knots = 125km/pu !
Fuel tank capacity: 22,000 lit.
Water tank capacity: 1,500 lit.
Range at 9 knots: 1,500 miles
Construction material: Advanced Composite
Architecture: Wally Intermarine
Construction: Intermarine.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

wil

...het zal allemaal wel  ;D

Ik kijk vanavond naar: Happy Endings. Toen ik het verhaal las dacht ik, dit is zo bizar, dit moet leuk zijn  :D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Maartje

nog ff die boot om een idee te krijgen hoe groot ie is tov de max snelheid  ;D

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Grindtegel

Net gezien Wedding Crashers

Hilarische film, echt hard gelachen en dat gebeurd niet vaak als ik een komedie kijk (niet echt mijn genre).

De scene met Will Ferrell is helemaal geweldig, ik lag in een deuk  ;D ;D ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

LittleNinja

Citaat van: TheSpeedSkater op mei 29, 2006, 13:37:14
Even offtopic, maar wat info over de boot...

TECHNICAL SPECIFICATIONS
LOA: 36.0 m
Waterline length: 30.40 m
Max. width: 7.45 m
Max. draught: 1.18 m
displacement at half load: 81,000 kg
Propulsion: 3 gas turbine engines + 2 Detroit Diesel
Max. power: 16,800 HP!!!!
Max. speed: 70 knots = 125km/pu !
Fuel tank capacity: 22,000 lit.
Water tank capacity: 1,500 lit.
Range at 9 knots: 1,500 miles
Construction material: Advanced Composite
Architecture: Wally Intermarine
Construction: Intermarine.

Mijn auto gaat harder... met minder vermogen...  ;D

Citaat van: wil op mei 29, 2006, 19:32:52
...het zal allemaal wel  ;D

Ik kijk vanavond naar: Happy Endings. Toen ik het verhaal las dacht ik, dit is zo bizar, dit moet leuk zijn  :D

wil

Hoe was ie????

Steven Coymans

Gisteren 'Two for The Money', viel wel mee.
vond hem tot iets voorbij de helft erg goed, maar naar het einde toe zwakte het behoorlijk af.

Film gaat over de gokwereld in Amerika.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

wil

Citaat van: LittleNinja op mei 30, 2006, 07:45:42
Hoe was ie????
Kweet t niet... Mijn zoon wilde persé Jong Oranje tegen Jong Italië kijken. Gegarandeerd een z**d-wedstrijd, maar het moest op...  ::) Vanavond, nieuwe kans. Ik hou je op de hoogte!

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

LittleNinja

Citaat van: wil op mei 30, 2006, 09:18:49
Kweet t niet... Mijn zoon wilde persé Jong Oranje tegen Jong Italië kijken. Gegarandeerd een z**d-wedstrijd, maar het moest op...  ::) Vanavond, nieuwe kans. Ik hou je op de hoogte!

wil

Balen...  :D

Ik hou je eraan!

Ik zal vanavond de xmannetjes ( maar vooral de xvrouwkes ) uit deel drie bekijken...
Commentaar volgt later.

wil

Citaat van: LittleNinja op mei 30, 2006, 12:03:09
Balen...  :D

Ik hou je eraan!
Bij deze...

Zoals ik verwachtte een hele leuke film. Het gaat over een heel stel mensen die aanvankelijk allemaal hun eigen verhaal hebben maar uiteindelijk allemaal aan elkaar gerelateerd zijn. Zowel familiair als in sexuele relaties, en da's toch bijzonder als je weet dat er vader-zoon relaties, man-man en vrouw-vrouw relaties bij zitten.
Deze film hoort thuis in het genre "filmhuis" maar is er dan een van het luchtige type. Kortom, een aanrader.

In a summer of a complete and utter cinematic disappointments, I was finally glad to see something that not only entertained, but allowed the audience to empathize with the characters, as well. Lisa Kudrow, Maggie Gyllenhaal and Jason Ritter shine in an impressive cast that effectively portrays a wide spectrum of emotions all in a darkly comic light. The soundtrack is light at times and melancholy at others, highlighted by Maggie Gyllenhaal's deep, sultry vocals that often reminded me of Nico from the Velvet Underground. If you're looking for instant laughs this is not the movie for you. Director Don Roos weaves a subtle sense of humor through the film, but never sacrifices the story for slapstick farce. That being said, the obsessive Charley (Steve Coogan) does set up some awkward and ridiculous situations for himself that do provide some laugh out loud moments. Roos intersects the three main subplots seamlessly and along the way gives us a satisfying film sure to cure some of the reservations we've begun to have about this summer's offerings. I highly recommend this movie, so go catch it before it slips away to the limbo between the theater and Blockbuster.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

LittleNinja

Citaat van: wil op mei 31, 2006, 08:01:25
Bij deze...

Zoals ik verwachtte een hele leuke film. Het gaat over een heel stel mensen die aanvankelijk allemaal hun eigen verhaal hebben maar uiteindelijk allemaal aan elkaar gerelateerd zijn. Zowel familiair als in sexuele relaties, en da's toch bijzonder als je weet dat er vader-zoon relaties, man-man en vrouw-vrouw relaties bij zitten.
Deze film hoort thuis in het genre "filmhuis" maar is er dan een van het luchtige type. Kortom, een aanrader.

wil

Gaan we oppakken.. Al was het al om de vrouw-vrouw relaties..  :P  :D

De xmannetjes & vrouwtjes zijn het niet meer geworden.  :( 

Grindtegel

Eergisteren de Directors Cut van Kingdom of Heaven. Ik vond hem echt heel erg goed. Ik heb de bioscoopversie nooit gezien, maar die kreeg niet echte hele goede recensies. Wat mij betreft komt de DC redelijk dicht in de buurt van Gladiator. Goed verhaal met mooi uitgewerkte characters en een verdienstelijke rol van Orlando Bloom. Zoals altijd zijn zorgt Riddley Scott voor prachtige sets/kostuums etc. en de productie is dan ook helemaal top. De dvd is heel mooi van kwaliteit met een fantastische geluidskwaliteit. De soundtrack laat de rillingen over je lijf lopen.

Gisteren Underworld Evolution gezien. Verstand op nul en dan heb je best een leuke avond, al is het maar om het latex pakje van Kate Beckinsale. Dvd (R4) heeft een scherp beeld en lekker agressieve soundtrack, dus dat is ook nog eens mooi meegenomen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

bmateijsen

Citaat van: Grindtegel op mei 31, 2006, 09:14:54
Eergisteren de Directors Cut van Kingdom of Heaven. Ik vond hem echt heel erg goed. Ik heb de bioscoopversie nooit gezien, maar die kreeg niet echte hele goede recensies. Wat mij betreft komt de DC redelijk dicht in de buurt van Gladiator. Goed verhaal met mooi uitgewerkte characters en een verdienstelijke rol van Orlando Bloom. Zoals altijd zijn zorgt Riddley Scott voor prachtige sets/kostuums etc. en de productie is dan ook helemaal top. De dvd is heel mooi van kwaliteit met een fantastische geluidskwaliteit. De soundtrack laat de rillingen over je lijf lopen.

Ik vond het verhaal wel erg langzaam van Kingdom of Heaven om eerlijk te zijn.... Het liep wat stroef allemaal, en niet alle karakters vond ik ook erg uitgesproken, waardoor lichte verwarring makkelijk ontstaat.