Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

FOXXX en 4 gasten bekijken dit topic.

Dracoplasm

Citaat van: FrenkB op mei  3, 2006, 08:25:37
CSI NY er doorheen aan het gooien. Eerste acht afleveringen inmiddels gezien, helaas toch wel minder dan CSI LV maar NY is  :-* :-*

Leuke aan NY is dat ik heel veel herken (laatst geweest), mijn favoriet blijven toch zeker LV en Miami is ook wel erg fijn. Nog een nadeel is dat ondertussen al heel wat 'soorten' moorden ed zijn geweest, lijkt zo nu en dan een soort herhaling.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Corne H

Citaat van: Dracoplasm op mei  3, 2006, 09:50:34
Leuke aan NY is dat ik heel veel herken (laatst geweest), mijn favoriet blijven toch zeker LV en Miami is ook wel erg fijn. Nog een nadeel is dat ondertussen al heel wat 'soorten' moorden ed zijn geweest, lijkt zo nu en dan een soort herhaling.

Jammer dat alleen de "sfeer" beelden tussendoor van NY zijn, de rest wordt allemaal opgenomen in LA. Slechts 2 of 3 afl. per seizoen worden daadwerkelijk op locatie in NY opgenomen.

Groeten,
Corné

Rody

Robots in 1080i.
Mooi beeld, redelijke film 7- :)

Grindtegel

Gisteren The Hitchhikers Guide to the Galaxy gezien maar naar een uurtje toch maar afgezet. Ik kwam er niet doorheen en de film leek maar niet los te kunnen komen. De enige reden waarom ik het nog een uur heb volgehouden is Sam Rockwell die een geweldige rol speelt (zoals gewoon), maar ook die kon de film niet redden. Te vreemd, en de humor zag ik ook niet echt zitten.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

reza

Haha, die had ik een tijdje geleden al proberen te kijken, maar die heb ik ook afgezet na een uurtje ofzo. Wat een ingelooflijke BUT film was dat zeg. ::) ::)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Martijn76

Citaat van: Grindtegel op mei  4, 2006, 08:43:43
The Hitchhikers Guide to the Galaxy

Toch is/was het boek (zowel op papier als de audiovariant) wel geinig...

Marc R

Gisteravond Sahara gekeken. Film was verder niet echt bijzonder maar had wel een lekkere full bitrate DTS track.

Verder afgelopen week nog Star Wars: Revenge of the Sith gekeken (die me wat tegenviel in vergelijking met de voorgaande delen) en Alone in the Dark, ook niet echt een hoogstandje.

Rikske

Gisteren The Cave ,The Watcher en Flightplan gezien, voor vanavond The Big White

reza

v/d week Serenety gekeken, was een verassend goeie film ;)

Spacebass

Firewall...HF hij wordt nu toch echt oud en valt een beetje in herhaling  ::)  ;)

reza

Spacebass

Ik heb geen menu...da's wel een gemis zo streaming via de xbox360  :-X  ;D

R

Firewall, was goed te pruimen. NIet echt diepgaand, maar leuk om te zien.

blackball147

alle 5 series van de sopranos zijn er doorgejaagd  :D

ik kijk al uit naar seizoen 6!

astrobart

Citaat van: Ruben op mei 10, 2006, 16:06:32

hee die wil ik ook zien waar hebbie die vandaan?

R

Citaat van: astrobart op mei 10, 2006, 16:28:21
hee die wil ik ook zien waar hebbie die vandaan?

Dat is iets nieuws... Internet ;)

reza

Bad boys 2 in HD zg er erg goed uit ;)
leuke film ook trouwens.

astrobart

Citaat van: Ruben op mei 10, 2006, 16:41:48
Dat is iets nieuws... Internet ;)

hee ik weet genoeg, beetje ok kwali?? ;D

Rody

Kung Fu Hustle 1080i...
Het begin is leuk, maar ik heb de film na een uur uitgezet...  ;D  :-X

blackball147

voor vanavond staat 'history of violence' op het menu, jammer genoeg nog steeds op gewone BBtv  :'(

heb vandaag bericht gekregen dat men op stukken wacht om mijn tw10h te repareren, en dat dit nog wel 2 weken kan duren ( is al 4 weken weg ).

nuja, het positieve is dat heel de binnenkant wordt vernieuwd, dus heb ik zowat een nieuwe proj.
:D

Rikske

TheSpeedSkater

Seizoen 3 van The Shield...dvd 3 :) nog 6 delen tot ik aan seizoen 4 kan beginnen  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

BWzes03

Citaat van: TheSpeedSkater op mei 10, 2006, 21:15:48
Seizoen 3 van The Shield...dvd 3 :) nog 6 delen tot ik aan seizoen 4 kan beginnen  ;D

Kijk..... Vic Mackey kicks asss !!!!!!
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

TheSpeedSkater

Citaat van: BWzes03 op mei 10, 2006, 22:12:14
Kijk..... Vic Mackey kicks asss !!!!!!

Dat doet hij zeker, echt een TOP! serie
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

reza

Citaat van: Ruben op mei 10, 2006, 16:06:32
Sluit ik me helemaal bij aan.