Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

AndreF

"Finding Forrester" on tv

kwalitatief zeer goede film
SAMSUNG LE40M86BDMARANTZ SR 5002 /
KEF Q7 / KEF Q10C / KEF Q-Compact / KODI OPENELEC  / Harmony One+

Roland

Citaat van: Arno P op april 23, 2006, 22:55:48
Is die al uit op dvd?  ::)
Nee, maar dat mag de pret niet drukken  :-*

Jean Sibelius

Afgelopen zaterdag King Kong bekeken en gisteren hebben we Harry Potter 4 gezien.
(beide films hadden we allereerst al in de bioscoop bekeken) 8)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Jimmy Conway

Net ice age 2 in de metropolis gezien.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Starred

Man on Fire.

Boeiende film, al zaten er wel wat ongeloofwaardige gebeurtenissen in

Jimmy Conway

molle

Vanavond eens beginnen aan de boxset van Alien. Is weer een hele tijd geleden.
Zal huiveren worden >:D Brrrr ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

Citaat van: molle op april 26, 2006, 11:12:30
Vanavond eens beginen aan de boxset van Alien. Is weer een hele tijd geleden.
Zal huiveren worden >:D Brrrr ;D
Bere beulende films!!! 1 van mijn favorite.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Vanmiddag gekeken: Inside Man :-\ Viel behoorlijk tegen moet ik zeggen.

Edtbonep

Afgelopen weekend Saving Private Ryan weer op tv gezien en sindsdien staat de DVD-box Band Of Brothers weer in de kast te rammelen om gezien te worden.... :P :o :P
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

Bionica

Citaat van: Edtbonep op april 26, 2006, 20:02:48
Afgelopen weekend Saving Private Ryan weer op tv gezien en sindsdien staat de DVD-box Band Of Brothers weer in de kast te rammelen om gezien te worden.... :P :o :P

Die is nergens meer te krijgen geloof ik?

Heb nu A bridge too far opstaan, blijft een goede klassieker
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Edtbonep

Citaat van: Bionica op april 26, 2006, 21:55:11
Die is nergens meer te krijgen geloof ik?

Heb nu A bridge too far opstaan, blijft een goede klassieker

Het luxe blik is bij Play.com te koop voor 79,99 euro incl. verzendkosten (met Nederlandse ondertiteling).
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

molle

Gisteren naar Kill Bill 1 en 2 gekeken. Coole fim blijft het toch en een geweldige soundtrack :o

blackball147

soprano's seizoen 3 en 4.

seizoen 5 ligt klaar  ;D

bmateijsen

5 is weer smullen.. je moet er even in komen, maar dan!

blackball147

tot nu toe heeft het me steeds kunnen bekoren, ook al is elke aflevering even goed. soms is het raar qua einde of opbouw, maar het leuke is wel dat, wanneer je van in het begin volgt, er regelmatig elementen terug komen, en meestal op een nogal donker-sarcastische manier.

ben nu benieuwd voor de verdere ontwikkelingen in deel 5.

Jimmy Conway

Citaat van: bmateijsen op april 28, 2006, 17:24:08
5 is weer smullen.. je moet er even in komen, maar dan!

Ben met seizoen 6 bezig 8)
's-zondags op HBO, maandag op usenet ;D

reza

Vanmiddag, Domino gekeken, vond er niet zo erg veel aan moet ik zeggen.
En Minority Report gekeken, blijft een coole film, vind ik.

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Grindtegel

Net gezien Hostel, ik ben al in tijden niet zo teleurgesteld in een film, wat een ontzettend slecht gedrocht. het 1e uur is gewoonweg verschrikkelijk slecht in alle opzichten (of je moet van naakte vrouwen houden, maar dat is dan ook het enige). Na een uur komt er ietjes meer vaart in de film maar dat kan het 1e uur niet meer redden. Genoeg bloed en gore, maar dit is echt een wanproduct. En let wel: ik ben een heel erg groot horror liefhebber.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Steven Coymans

Gisteren het laatste deel van m'n Taken Box gezien.
Vond het geen slechte serie, ondanks dat de eerste aflevering wat tegenviel.
Binnenkort Firefly beginnen, lijkt me ook niet slecht.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

Edtbonep

Vanavond een feestje in het Honk, dus dat wordt van alles wat zolang het maar muziek is...... :P 8)

Dracoplasm

Spring, summer, fall, winter... and spring. Zeker een aanrader, erg mooie film!
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

jowi

Vanavond in mijn eigen HT gekeken naar de installatieschermen van Windows Media Center... pfff... niet echt spannend, ik kende het verhaal al, maar wel in 1080i ;D

Oh ja alles werkt weer. Had vorige week een CPU vervangen en alles liep niet echt goed meer. Nu weer wel. Binnenkort weer een echte film kijken!