Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Wimpie007

Citaat van: BOUBOU op april 19, 2006, 10:11:55
Welke vondt je de beste?
Voor mij zelf geld op 1. Sin City
                            2. The Island
                            3. Lord of War

MvGr. BOUBOU

Nadat ik de verklaring van Sin City heb gekregen snap ik em ondertussen (vond het best een goede film, zelfs al begreep ik niet alles).  Lord of War komt voor mij op één, maar 'k snap best dat niet iedereen daarin mij zal volgen.  The island was best te pruimen, maar beland in dit lijstje op 3.  Heb eigenlijk van alle 3 de films genoten, dus geslaagde avond. :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

molle

Citaat van: Ruben op april 22, 2006, 16:27:12
Afgelopen week seizoen 1 van LOST er doorheen gejaagd in een paar dagen. Vanavond zijn transporter 2 en hooligans aan de beurt.

En wat vond je van Frodo in Hooligans ;D Ik vond de film eigenlijk zeer realistisch en goed.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

R

Citaat van: molle op april 22, 2006, 22:27:18
En wat vond je van Frodo in Hooligans ;D Ik vond de film eigenlijk zeer realistisch en goed.

Hij is net af en ik was ook onder de indruk. De eerste paar minuten vroeg ik me af waar die ring nou bleef, maar de rest was prima. Goede film. Transporter was ook een leuke vulling, lekker simpel schieten en mooie auto's.

FrankB

Vandaag weer drie afleveringen CSI LV S5 gekeken, blijft toch erg vermakelijk!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

molle

Citaat van: Ruben op april 22, 2006, 22:43:13
Hij is net af en ik was ook onder de indruk. De eerste paar minuten vroeg ik me af waar die ring nou bleef, maar de rest was prima. Goede film. Transporter was ook een leuke vulling, lekker simpel schieten en mooie auto's.

8)

Transporter 2 is inderdaad leuk vermaak ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

astrobart

ben even ean flux aan het bewonderen, tis nu pauze dus ff iets drinken en htforumen

Kjelt

Ik zag dat Saving Private Ryan op tv was vanavond en had die al een hele tijd niet gezien en ik heb dus de dvd met DTS soundtrack bekeken  ;)

Afgezien van het begin wat dus echt behoorlijk wat subwoofer geweld teweeg brengt met 2x een DD-15 moest ik de subwoofers aan het einde van de film toch echt uitzetten, want die tanks...... tja ach degenen die de film hebben gezien snappen dat ik dat na 11 uur niet meer kon maken..... wat een geweld zeg..... ben er nog stil van.....

nomat

Heb net Startrek Nemesis maar weer eens gekeken, lekker aant eind vd middag
Maar dan met mijn huidige HT (zie onderaan) die het geluid toch naar een hoger nivo tilt dan mijn vorige: (AVR130, Wharfedale 420, kleine Koda rears en no-name bandpass subje)
Wat geweldig overdonderend geluid als Picard met de Enterprise op collision course gaat met Shinzon
Ik had mijn AVR7000 op -25 dB staan en het trilde aardig in mijn kamer en voelde het sub-laag  ;D  ;D 
Jiiihaaa! (buren niet blij, maar ach die sliepen toch nog niet)  8)
Harman/Kardon HK970 + TU970 + HD970 + DVD22 + Canton Ergo RCL (zonder RC module)

Roland

Gisteravond Ice Age 2 gezien ... erg leuk! :)

R

Gister:

Get rich or die trying en flight 93.

Vanavond Aeon flux

FrankB

Citaat van: Ruben op april 23, 2006, 21:32:41
Vanavond Aeon flux

Heerlijke hoofdrolspeelster, film vond ik matig ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Bionica

Citaat van: Bionica op april 22, 2006, 18:54:08
Vanavond heeft me Pioneer 668 een vrije avond

Ga met me vriendin en wat vrienden naar Firewall in de bios

Gister Firewall gezien in de Bios met Harrison Ford

Erg goede film, goed verhaal.

Vanmiddag Final Destination maar weer eens uit de kast gehaald

En heb nu een korte pauze, ga zo weer verder met Men in Black 2 (Superbit)
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Arno P

Citaat van: Roland op april 23, 2006, 21:29:45
Gisteravond Ice Age 2 gezien ... erg leuk! :)

Is die al uit op dvd?  ::)

VlisChris

Citaat van: Ruben op april 23, 2006, 21:32:41
Gister:

Get rich or die trying

Is dat nou nog wat? Je hoort er hele wisselende verhalen over :-\ Opzich kan ik best een potje hip-hop luisteren, doe ik ook geregeld, maar of die gast ook kan acteren? Face it: met rap heeft die het al moeilijk genoeg ;D
Edit
Vergeet ik wat ik gekeken heb: Domino. Goede film, mooi visueel in beeld gebracht, lekker verhaal, Keira is lekker op dreef in de film. 7.5 denk ik. Onderhoudende fim.

R

Citaat van: Christiaan Sauer op april 24, 2006, 00:11:47
Is dat nou nog wat? Je hoort er hele wisselende verhalen over :-\ Opzich kan ik best een potje hip-hop luisteren, doe ik ook geregeld, maar of die gast ook kan acteren? Face it: met rap heeft die het al moeilijk genoeg ;D

Vond het maar matig eigenlijk. 8 mile was zeker leuker.

Starred

Finding Neverland.

Als je zin hebt om samen met je vrouw een potje te grienen op de bank is dit een prima film  ^-^

Grindtegel

Citaat van: Starred op april 24, 2006, 07:59:00
Finding Neverland.

Als je zin hebt om samen met je vrouw een potje te grienen op de bank is dit een prima film  ^-^

Superfilm, en inderdaad zat mijn vriendin met dikke tranen in haar ogen toen de film afgelopen was. Ik niet natuurlijk  ::)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

R

Aeon flux heeft het einde niet gehaald. Wat een baggerfilm.

Heb net flightplan gekeken, die was wel erg lekker vond ik.

astrobart

hmm ik vondt eon flux nog wel gaan, ik had wel een fijne baco op, en heb heel veel zitten convergeren tussendoor ;D
Had net de barco weer in elkaar nl.
Flightplan is wel ok idd.

reza

Aeon Flux, wat een drama film was dat, het begin was nog wel aardig, maar hij zakte snel helemaal af.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Rikske

Gisteren The Butterfly effect gezien, leuke film nog

VlisChris

Citaat van: Starred op april 24, 2006, 07:59:00
Finding Neverland.

Eén van mijn favoriete films 8) Geweldig verteld en gefilmd.
Eens kijken wanneer ik die weer eens ga opzetten.

Dracoplasm

Simpsons S 6.

Afgelopen week:
Traffic
B13 (grote aanrader!!! Taxi meets Jamakasi)
New police story (filmpakker, prima dts track en strak beeld)
Evil woman

etc
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

molle

Citaat van: Dracoplasm op april 24, 2006, 15:34:27
Simpsons S 6.

Afgelopen week:
Traffic
B13 (grote aanrader!!! Taxi meets Jamakasi)
New police story (filmpakker, prima dts track en strak beeld)
Evil woman

etc

Traffic is  O0

VlisChris

IK ga zo eens een paar extra's kijken van de dvd's die ik de laatste tijd heb aangeschaft 8)
Daar ben ik nog wel een uurtje of wat zoet mee....
Alleen al King Kong is 3 uur ofzo?