Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

BOUBOU

Citaat van: Martijn76 op april 19, 2006, 14:03:30
Crash sluit ik me bij aan, gisteravond gekeken :)

Ik weet wat ik ga doen komend weekend  ;)
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

jowi

Gisteravond Layer Cake (1080i)... top! Was eigenlijk niet van plan film te kijken maar ik checkte de eerste paar minuten even en ben meteen blijven kijken. Blijvertje!

R

Citaat van: jowi op april 19, 2006, 15:51:31
Gisteravond Layer Cake (1080i)... top! Was eigenlijk niet van plan film te kijken maar ik checkte de eerste paar minuten even en ben meteen blijven kijken. Blijvertje!

idd echt een gave film. Zeker een voor de collectie.

Grindtegel

Ben het er helemaal mee eens, echt een topfilm
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Edtbonep

Vanavond wordt het een muziekavond met een nostalgisch tintje... 8) O0

THE BEATLES LIVE 1964,1965,1966 Concert 42 Songs DVD.
Gedeeltelijk in zwart/wit en het geluid is ook niet zo best, maar wél erg leuk om te hebben.
Is toch een stukje pophistorie waar ik mee ben opgegroeid.... 8)

SIMPLY RED Live In London DVD.

THE WHO [The Kids Are Alright] 42 Songs DVD.
Leuke DVD met o.a. hele oude opnames, interviews e.d.
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

beunky

Gisteren Hostage gezien... echt één van de betere films die ik in tijden heb gezien... :o ;D ;D 8)
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Dracoplasm

Banlieue 13
Net gezien, echt een geweldige film zoals de Fransen die maken veel actie en snelheid, prachtige acrobatiek tijdens de vlucht scene's. Erg vermakelijk (3 voor 15 FRS).

Evil Woman
Gaat zo het spelertje in.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

astrobart

helemaal niks, de barco hangt lensloos aan het plafond 8)

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Martijn76

HT:Nix, maar wel even een 'sneak' pakken in de plaatselijke Bios  ;D

NeonKnight

Citaat van: Dracoplasm op april 19, 2006, 17:10:47
Banlieue 13
Net gezien, echt een geweldige film zoals de Fransen die maken veel actie en snelheid, prachtige acrobatiek tijdens de vlucht scene's. Erg vermakelijk (3 voor 15 FRS).

Dat vond ik nou ook!
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Arno P

KingKong gezien....een hele zit 3uur....maar een fantastische film  ;)

molle

Citaat van: Arno P op april 21, 2006, 23:17:07
KingKong gezien....een hele zit 3uur....maar een fantastische film  ;)

Vond ik ook :D En een BEESTIGE soundtrack >:D ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

robbiedobbie

daarnet The Butterfly effect nog 's gezien.

Het blijft een bizarre film. Maar wel erg leuk.
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

molle

Citaat van: robbiedobbie op april 22, 2006, 00:07:27
daarnet The Butterfly effect nog 's gezien.

Het blijft een bizarre film. Maar wel erg leuk.

Ik ga nog eens naar de film van The Doors kijken. Is weer even geleden ;D.
Tijd om de Para eens te testen op het muzikale vlak >:D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Arno P

Citaat van: molle op april 21, 2006, 23:53:26
Vond ik ook :D En een BEESTIGE soundtrack >:D ;)

Vooral met een geweldige lexicon mc1v4  ;D ;)

reza

Twister in HD :-\ Wat een klote kwaliteit zeg :-\ Ik denk dat normale dvd er nog strakker uit ziet.

molle

Arno P

Citaat van: molle op april 22, 2006, 09:26:07
LOL ;D

Serieus...vooral in 7.1....prachtige surround in de zij en achterkanalen bij die film  ;)

molle

Citaat van: Arno P op april 22, 2006, 09:54:51
Serieus...vooral in 7.1....prachtige surround in de zij en achterkanalen bij die film  ;)

Ja weet het. Maar ik heb dan ook dipolen achteraan, en die effecten komen dichtbij een 7.1 hoor. Weet het is nog steeds niet hetzelfde, maar dit komt nog wel ;)

R

Afgelopen week seizoen 1 van LOST er doorheen gejaagd in een paar dagen. Vanavond zijn transporter 2 en hooligans aan de beurt.

FrankB

Citaat van: Ruben op april 22, 2006, 16:27:12
Afgelopen week seizoen 1 van LOST er doorheen gejaagd in een paar dagen. Vanavond zijn transporter 2 en hooligans aan de beurt.

Drukke tijden dus ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

reza

Net Prison break deel 18 gekeken ;D
Word steeds spannender.

Bionica

Vanavond heeft me Pioneer 668 een vrije avond

Ga met me vriendin en wat vrienden naar Firewall in de bios
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen