Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Wimpie007

Broer en ma zijn love actually aan't kijken, ik kijk seffens nog My big fat greek wedding :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

reza

Ik ga straks Aeonflux kijken ;) ik ben benieuwd!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

BeQuietAndDrive

Sinds kort een Plasma TV staan, en gister voor het eerst even ingewijd :) Dit heb ik gedaan met Kill Bill vol. 1 en met Ice Age SE (beide met DTS). Morgen Kill Bill vol. 2 er maar eens in drukken. Wat een genot, zo'n scherm!
DigitalRacing.nl | www.digitalracing.nl | Jouw simrace community!

Hanky Panky

Zojuist mijn subwoofer een vermoeiende work out gegeven  ;D door King Kong te kijken. Jeemig wat een LFE zit er in die film zeg. Die aap blijft brullen  :D en de sub brulde vrolijk mee. Daarnaast een goed verhaal en zeer mooi in beeld gebracht. Was een leuke aankoop bij de mediamarkt voor 15 euronen. Ga dat zien !
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

VlisChris

Zometeen eens even naar de videotheek om te kijken wat ze allemaal in de aanbieding hebben :)
Is die 2disc maar 15 euro bij de MM? Dan ga ik hem daar even halen ipv voor 15 euro + airmiles bij de AH ;)

Hanky Panky

Citaat van: Christiaan Sauer op april 14, 2006, 20:04:44
Zometeen eens even naar de videotheek om te kijken wat ze allemaal in de aanbieding hebben :)
Is die 2disc maar 15 euro bij de MM? Dan ga ik hem daar even halen ipv voor 15 euro + airmiles bij de AH ;)

Nope, de 2-disc kost 20 euro bij MM, deze was 1 disc met 5.1 (geen dts). Maar wel erg vet  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

VlisChris

Dan ga ik toch voor de AH versie ;)
Bedankt :D

reza

Citaat van: reza op april 11, 2006, 10:02:11
Ik ga straks Aeonflux kijken ;) ik ben benieuwd!
redelijke film, hij begon goed, maar haakte al snel af.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Jimmy Conway

Net Underworld: Evolution 8) gezien in de Metropolis te Antwerpen.
Wat een gave film zeg.

molle

Citaat van: Jimmy Conway op april 14, 2006, 23:55:25
Net Underworld: Evolution 8) gezien in de Metropolis te Antwerpen.
Wat een gave film zeg.

8)
Had dan even doorgekomen dan hadden we nog iets kunnen drinken ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Jimmy Conway

Het is eigenlijk jouw beurt... ;D
Volgende keer dan.

molle

Citaat van: Jimmy Conway op april 14, 2006, 23:58:43
Het is eigenlijk jouw beurt... ;D
Volgende keer dan.

Das waar. Ik ben volgende week wel ergens in Nederland ;D
Wanneer juist moet ik je nog schuldig blijven.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

molle

Nu nog vlug een filmpje meepikken met men trouwe 1095. Straks is het gedaan tot donderdag :'(

The Exorsism of Emily Rose

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

oud_account_1

Net Blade weer eens gekeken, die blijft gewoon O0
En dan gaan we -onder het genot van een korenwolf- nu maar weer eens Leon kijken :)
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Stefan S.

Zo juist Crash gehuurd, ben benieuwd  ;D

Spacebass

War of the Worlds 1080i...ben benieuwd of deze beter is dan de 720p versie 8)

De film zelf blijft even "Tom Cruise" :-X  ;D

jowi

Gisteravond Constantine in 1080i... mwaahh... erg irritant dat 90% van de dialogen een soort mysterieus gefluister is, niet goed verstaanbaar.

Jimmy Conway

BOUBOU

Gister avond eerst Domino, deze ging redelijk...
Daarna was Doom aan de beurt, dit vondt ik echt een waardeloze film, een erg slap aftreksel van het spel  :'(

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Edtbonep

Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

VlisChris

Gisteravond Chronicles of Narnia gekeken. Blijft best een aardige film.
Alleen jammer dat de animaties onder de maat zijn :-\

Dru

Citaat van: Christiaan Sauer op april 16, 2006, 15:03:06
Gisteravond Chronicles of Narnia gekeken. Blijft best een aardige film.
Alleen jammer dat de animaties onder de maat zijn :-\

??? :-\

VlisChris

molle