Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

molle

Citaat van: Maartje op april  7, 2006, 11:18:03
Ik neem aan dat de king kong bezitters deze vanuit de States hebben laten komen ?  8)

Nope, gehuurd in de plaatselijke videotheek  ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Grindtegel

Net gezien Layer Cake. Erg goed, maar soms wat moeilijk te volgen met die verschillende Engelse accenten.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

molle

Citaat van: Grindtegel op april  8, 2006, 00:06:25
Net gezien Layer Cake. Erg goed, maar soms wat moeilijk te volgen met die verschillende Engelse accenten.

Layer Cake is  O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Steven Coymans

BloodRayne,
heeft 2.2 op imdb, zegt genoeg denk ik.
Vooral het begin van de film is maar zwak.
Rayne wordt gespeeld door Kristanna Loken, de T-X uit Terminator 3.
Had er dus wat meer van verwacht.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

blue-eyes

Als ik mijn vriendin zo zie kijken naar de nog sinds dinsdagmorgen ongeopende, gesealde Harry Potter is het voor mij iig duidelijk wat er gekeken wordt ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Spacebass

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Spacebass

Citaat van: reza op april  8, 2006, 15:19:18
Goeie film.... Ook in niet HD.
Ik heb hem al gezien, alleen nog niet in HD  ;)

Jimmy Conway

Net V for Vendetta gezien in de bioscoop. 8)

En een voorstukje van X-men III sjeesus wat gaaf weer zeg,
daar gaan we dus binnenkort ook naar toe.

Spacebass

Hmm in HD is swat NOG slechter  :o  ;D

reza

Citaat van: Spacebass op april  9, 2006, 00:13:57
Ja zo kan je het ook bekijken!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

nomat

gisteren Kill Bill vol.1 en vol.2 gekeken
geweldig die "humor" van Tarantino ! 'Trix Kiddo is echt boos ! ;D
goede special effects, dat gezwiep met die samurai zwaarden
maar vooral ook het geluid: op een gegeven moment dacht ik echt dat er een vlieg over mijn hoofd vloog !
of bij Lucy Liu in de besneewde tuin: dat watervalletje met dat klepje dat elke keer na enkele tellen omvalt ...
goede soundtrack ook met golden 70-ies  O0
het blijft me verbazen hoe mooi DD en/of DTS klinkt op mijn AVR7000 met Canton Ergo speakers  :o ;D
Harman/Kardon HK970 + TU970 + HD970 + DVD22 + Canton Ergo RCL (zonder RC module)

mradem

Citaat van: Spacebass op april  9, 2006, 00:13:57

Ik ben na een paar stukjes gestopt. Dit vond ik geen beste HD ;D .
Heb dit weekend ook een paar filmjes gekeken.
Saw , Butterfly effect, xXx allen in HD. Saw en BE waren erg goed zeg. Kwaliteit ook trouwens. Spatte van het scherm af.
Oh ja Crash HD ook nog gekeken. Vermakelijke film.

Sk

Ik heb net Masters of horror DVD 1 gezien. Er zijn in totaal 16 dvd's van dacht ik, met op iedere dvd 2 films van ongeveer 1 uur. Cigarette Burns heb ik net gezien  ;)

Erg spannende film en zeker de moeite waard om te zien.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Bionica

Heb me weer vermaakt met de American Pie serie

Ben nu bezig met Gladiator en daarna Traffic
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Dru

Ik ben deze hele week al bezig met de The godfather. Vanavond aanbeland bij deel 2 disc 2.

AndreF

Dare Devil op tv wat een butt film  :-[
SAMSUNG LE40M86BDMARANTZ SR 5002 /
KEF Q7 / KEF Q10C / KEF Q-Compact / KODI OPENELEC  / Harmony One+

Grindtegel

Gisteren gekeken naar Der Untergang (in HD). Fascinerende film en wat een krachtrol van de hoofdrolspeler zeg, die woede uitbarstingen... wow. Het vreemde is echter wel dat ik af en toe best medelijden had met Adolf  :-\ . Schijnt ook wel een van de kritieken te zijn geweest van deze film, dat Hitler teveel sympathie op zou wekken.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbo

Tja, ook een slecht mens heeft emoties......

Kjelt

Citaat van: Grindtegel op april 10, 2006, 08:53:08
Gisteren gekeken naar Der Untergang (in HD). Fascinerende film en wat een krachtrol van de hoofdrolspeler zeg, die woede uitbarstingen... wow. Het vreemde is echter wel dat ik af en toe best medelijden had met Adolf  :-\ . Schijnt ook wel een van de kritieken te zijn geweest van deze film, dat Hitler teveel sympathie op zou wekken.

Als dit soort onderwerpen je interesseert dan raad ik je ook eens aan om de voor tv geproduceerde documentaire/film
Hitler: The Rise of Evil te zien. Daar zie je de wat onbekendere jeugdjaren van Hitler. Deze film is kwalitatief wel minder als de untergang ook vanwege het budget en de spelers maar toch zeker de moeite waard (ruim een 7 op imdb).
Het was voor mij een eyeopener hoe weinig ik van het begin wist, zoals dat industrielen hun invloed hebben aangewend om deze ellende te starten en hem in het politieke zadel te helpen.

Het leuke is dat deze docu hier en daar voor een paar euro in de bakken van de Mediamarkt lag/ligt.

robbie12345

Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

VlisChris

Zometeen het eerste stuk van King Kong opzetten. Hoop er vanavond nog aan toe te komen om ook het laatste stuk te kijken :)

robbie12345

Citaat van: blackball147 op april 10, 2006, 16:13:52
hey robbie , check je pm ff.

done.

Hostel mwa ja ik was er niet super van onder de indruk, maar echt super slecht vond ik em ook niet
een 6/6,5 voor mij.

Eergister btw dark water gezien... wat eeeeen k*t film, jezus echt. Dikke afrader
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm