Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

reza

Transporter 2 ;D een leuke wegkijker.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

beunky

Zojuist (eindelijk...) Platoon gezien... damn... heftig...
Niet zo goed als Full Metal Jacket en niet zo absurdistisch/surrealistisch als Apocalypse Now, maar érg indrukwekkend... alleen een beetje jammer dat ze vier keer het Adagio for strings van Barber gebruiken, de eerste twee keer levert dat kippenvel op maar de laatste twee keer heb je zoiets van, niet weer...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Rody

Gisteren Walk the line gekeken, redelijk leuke film met aardige muziek natuurlijk.
Niet dat het verhaal nou extreem geweldig is, maar best aardig. 7.5

Vanavond Chicken little gekeken...mwa het er meer van verwacht.. zaten leuke stukjes in maar dat is het dan ook wel.
Verhaallijn is een beetje chaotisch. 6-

astrobart

net de film the day after tomorrow gekeken. ik had hem al eens in de bios gezien maar zo in de huiskamer is ook wel aardig.

reza

Rody

Citaat van: reza op april  6, 2006, 10:43:29
Ik ga zo Lost in HD kijken ;)
Me too: Episode S02E18 ;D

Dracoplasm

Citaat van: astrobart op april  6, 2006, 01:32:16
net de film the day after tomorrow gekeken. ik had hem al eens in de bios gezien maar zo in de huiskamer is ook wel aardig.

ben ik nu ook aan t kijken, met tussen pauze  ;D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

molle

Zo meteen King Kong en de nieuwe van Harry Potter.
Marathon van bijna 6 uur denk ik :P ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

FrankB

Misschien maar eens de dubbele CSI aflevering kijken vanavond.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Dracoplasm

Citaat van: FrenkB op april  6, 2006, 15:01:05
Misschien maar eens de dubbele CSI aflevering kijken vanavond.

Welke, gravediggers of de cross over van Miami / New York. Laatste is wel een erg goede trouwens  ;D
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

TheSpeedSkater

Gister Black Hawk Down gekeken. Ik had hem al een keer gezien maar mijn neefje was er gister en wilde hem zien. Vond het geen ramp om deze film nog een keer te kijken  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

molle

Harry Potter vond ik zeker niet slecht. Smaakt naar een vervolg ;D

King Kong vond ik wel goed. Beetje te langdradig misschien, maar de soundtrack was  :o 'impeccable'  8)
De Lex doet het werk zoals het moet. Even verschoten vandaag ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

VlisChris

Ik ga zo Harry Potter and the Goblet of Fire opzetten :D
Geweldige film met een volgens mij prachtige soundtrack 8)
Is King Kong overigens al uit op dvd? Damn, ik volg veel te slecht wat er allemaal te koop is :-\
Voor mijn gevoel kwam die pas over één of twee weken uit?

Jean Sibelius

Citaat van: Christiaan Sauer op april  7, 2006, 00:48:27
Is King Kong overigens al uit op dvd? Damn, ik volg veel te slecht wat er allemaal te koop is :-\
Voor mijn gevoel kwam die pas over één of twee weken uit?
Nope, hij komt pas over anderhalve week (officiëel) op DVD :).
Ik ben óók meteen gaan zoeken op Internet, maar hij is er op dit moment nog niet.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

FrankB

Citaat van: Dracoplasm op april  6, 2006, 15:45:58
Welke, gravediggers of de cross over van Miami / New York. Laatste is wel een erg goede trouwens  ;D

Grave danger, maar het werd toch een andere keer :)

Citaat van: molle op april  6, 2006, 23:40:07
Harry Potter vond ik zeker niet slecht. Smaakt naar een vervolg ;D

Dat komt mooi uit, nog drie films te gaan ;D

Citaat van: molle op april  6, 2006, 23:40:07
King Kong vond ik wel goed. Beetje te langdradig misschien, maar de soundtrack was  :o 'impeccable'  8)
De Lex doet het werk zoals het moet. Even verschoten vandaag ;D

Ik vond King Kong zo langdradig, dat ik blij was dat die aap eindelijk doodgeschoten was. Zonde.

Jean Sibelius

Citaat van: FrenkB op april  7, 2006, 08:28:55
Ik vond King Kong zo langdradig, dat ik blij was dat die aap eindelijk doodgeschoten was. Zonde.

King Kong is mijn all-time filmheld ;D.
Ik heb op dat moment zitten janken in de bioscoop (beetje genant) :-[
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

FrankB

Citaat van: HSN op april  7, 2006, 08:37:20
King Kong is mijn all-time filmheld ;D.
Ik heb op dat moment zitten janken in de bioscoop (beetje genant) :-[

Die momenten had ik ook, maar toen duurde het geheel nog een half uur ofzo. En toen overwon de irritatie de emotie ;)

remon123

gister prison break gekeken aflevering 6 erg goed
weet iemand hoeveel afleveringen er zijn ????
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

reza

Citaat van: remon123 op april  7, 2006, 08:44:08
gister prison break gekeken aflevering 6 erg goed
weet iemand hoeveel afleveringen er zijn ????
20!!

Ik ga zo aflevering 16 kijken.

Maartje

Ik neem aan dat de king kong bezitters deze vanuit de States hebben laten komen ?  8)
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

reza

Citaat van: Maartje op april  7, 2006, 11:18:03
Ik neem aan dat de king kong bezitters deze vanuit de States hebben laten komen ?  8)
Ja natuurlijk  :-X ;)

Maartje

Ja mijn dv6500 is nog steeds niet regiovrij  :(
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

R

Citaat van: HSN op april  7, 2006, 06:35:35
Nope, hij komt pas over anderhalve week (officiëel) op DVD :).
Ik ben óók meteen gaan zoeken op Internet, maar hij is er op dit moment nog niet.

3 dagen..

http://www.play.com/play247.asp?pa=rrr&page=title&r=R2&title=901003

Vond het trouwens echt een bagger film. Kon me echt niet boeien, beetje vreemd, maar snap het ook zelf niet.

blackball147

bezig met het derde seizoen van de sopranos, was blij verrast toen bij de aftiteling van de 7de aflevering nils lofgren werd gespeeld ( ken het liedje niet van naam, maar herkende het wel, tekst iets met 'shoulder to cry on ' )