Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ettepet

robbie12345

Citaat van: wimpie007 op maart 17, 2006, 14:44:34
Heb nog een hele stapel nieuwe dvd's, maar Underworld is een titel die me zo direct te binnen schiet :)

Die kan je ik je heel erg afraden, wat een slechte film vond ik dat.

@mollie: Fourty year old virgin heb ik ook gister gekeken, heb toch echt goed gelachen
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

molle

Citaat van: robbie12345 op maart 18, 2006, 14:23:17

@mollie: Fourty year old virgin heb ik ook gister gekeken, heb toch echt goed gelachen

Was inderdaad wel lachen ;D Wat een kluns :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

molle

Vanavond op het programma:
Lord of War
Hooligans
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Steven Coymans

Gisteren laatste aflevering van de Band Of Brothers Box bekeken.
Vond het echt wel de moeite.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

GerritZ

a History of Violence gekeken, trage film met een plot (als je het een plot kunt noemen) van niks.

Viel mij dus erg tegen, had wat preview stukjes gezien die me wel leuk leken.

kippekop

Pride and the prejudice... beetje kort maar wel prima sfeertje en acteerwerk
Hooligans - VEEL beter dan ik had verwacht, echt een aanrader in mijn ogen...
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

molle

Citaat van: kippekop op maart 18, 2006, 19:38:27

Hooligans - VEEL beter dan ik had verwacht, echt een aanrader in mijn ogen...

Yep, Frodo kicks ass >:D

remon123

Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Kerstmanno

Gisteren Kill Bill 1 en 2 gekeken  8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

blacklotus

Hoi

Vandaag maar eens weer Constantine gekeken geluids effecten vlogen weer om de oren  ;D ;D ;D.

Morgen misschien Finding Nemo of Gladiator.
Versterker  :Duson PA-75
Tuner       :Duson T 100
Cd speler   :Duson CD 150
Luidspreker :Usher CP-6311

jowi

SpongeBob SquarePants 'The Movie' ;D Met als onbetwist hoogtepunt (of dieptepunt ;) ) David Hasselhof... en al dit moois natuurlijk in 1080i :o

blackball147

'a sound of thunder'........ik denk dat ik met mijn handycam betere effecten kan creeeren.
onbegrijpelijk dat een man als kingsley zich hierin laat zien.

Wimpie007

Citaat van: robbie12345 op maart 18, 2006, 14:23:17
Die kan je ik je heel erg afraden, wat een slechte film vond ik dat.
Bleek uiteindelijk dat ik 'm toch niet had gekocht, heb uiteindelijk the boondock saints gekeken, naar aanleiding van St Patrick's day ;)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Steven Coymans

Net 'The Locals' gezien. Wat een miskleum was dat.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

robbie12345

net crash gezien

ben nu open water aan het kijken
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Grindtegel

Net gezien Sky Captain and the World of Tomorrow in HD. Erg lekker, had hem 2 jaar geleden al een keer gezien in Canada maar toen viel ik halverwege de film in slaap (ivm moeheid, niet omdat ie niks aan was). Nu dan in de herkansing in mijn eigen bioscoopje en dat was behoorlijk genieten, alleen jammer van Gwyneth Paltrow die erbarmelijk saai acteert in deze film.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

robbie12345

Citaat van: robbie12345 op maart 21, 2006, 22:58:50
net crash gezien

ben nu open water aan het kijken
damn 2 downers op een dag gelukkig ben ik niet depressief van mezelf.....

reza

vanmiddag Chicken little gekeken ;D ;D
Wat een leuke film is dat zeg. Althans vind ik ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Jar Jar

Gisteravond de laatste 2 afleveringen van 24 seizoen 1 gekeken. Sinds ik seizoen 4 gevolgd heb ben ik helemaal verslaafd. Toen alle seizoenen maar gekocht en begonnen met seizoen 1. :)

Vanavond beginnen aan seizoen 2 ;D

reza

Ik ga nu bezig zijn met de Cronicles of Narnia ;D Ik ben erg benieuwd, de meningen waren nogal verdeeld over deze film :-\

Maartje

en en en en ?

Ik ben wel benieuwd wat je er van vindt want deze film staat nog op mijn bioscooplijstje  :P (bij gebrek aan beter  >:D)
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

reza

Citaat van: Maartje op maart 22, 2006, 17:01:39
en en en en ?

Ik ben wel benieuwd wat je er van vindt want deze film staat nog op mijn bioscooplijstje  :P (bij gebrek aan beter  >:D)
Tja ik weet niet echt wat ik er van moet zeggen! Ik vond hem niet goed, maar ook niet slecht. Het is wel een film die je moet zien. Maar echt bijzonder nee.

Ik ben ook bezig geweest met Prison break heb afl 1t/m 7 zitten kijken. Echt een goeie serie!!

Grindtegel

Gisteren Night Watch (Nochnoi Dozor) gezien, dat was genieten!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

reza

Citaat van: Grindtegel op maart 23, 2006, 09:22:27
Gisteren Night Watch (Nochnoi Dozor) gezien, dat was genieten!
Heb je Daywatch ook al gezien?