Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Bionica

Citaat van: Grindtegel op februari 17, 2006, 00:31:43
Net klaar met de film Sahara (in HD).

Verrassend goede film, lekker ouderwets aktie avontuur met een hele goede cast die er zichtbaar zin in hebben (o.a Matthew McConnahey, Penelope Cruz en William H. Macy).

Ik heb me prima vermaakt echt een aanradertje.

Is idd lekker ouderwets aktie avontuur
Verhaal lijn klopt ook

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Moony

Na de goede berichten over The Island heb ik 'm ook maar eens gehuurd...ga 'm dadelijk kijken.

AndreF

Net gekeken naar Hellboy

Deze film is zo camp dat hij leuk is om naar te kijken.

Binnenkort zal ik ook eens foto's van mijn HT plaatsen. De kamer is net verbouwd
en heeft de WAF approval gekregen  :D
SAMSUNG LE40M86BDMARANTZ SR 5002 /
KEF Q7 / KEF Q10C / KEF Q-Compact / KODI OPENELEC  / Harmony One+

Deleted member

Van de week Crash gezien en vanavond Red Eye

Kerstmanno

Zojuist Dogma gezien... had een 7.3 op IMDB, dus ik dacht, laat ik het eens proberen.
Spijt als haren op mn hoofd!
Wat een WAAR-DE-LO-ZE film!!! Verschrikkelijk! Waste of time...

VlisChris

Not Another Teen Movie gekeken.
Die moet je eigenlijk met vrienden en bier kijken, want hij is toch wel zon ontstellend flauw ;)
Maar heb wel een paar keer stevig gelachen.

blackball147

gisterenavond de eerste 4 afleveringen van 24 seizoen 4 gezien. met spijt er mee gestopt  :D , het ziet er weer lekker uit.

nu, na de eerste 3 seizoenen, moet ik wel toegeven dat de onwaarschijnlijkheid van het geheel wel enorm is toegenomen en soms begint te ergeren. je vraagt je af hoe het komt dat, Jack Bauer, ondanks reeds bewezen capaciteiten, toch steeds opnieuw wordt tegengewerkt langs alle kanten door zowat alles en iedereen.

desalnietemin zal ook dit seizoen verslonden worden door zowel ik als mijn vrouw  ;D , maar ik betwijfel of ik seizoen 5 nog zal kunnen bekijken..... :-\

reza

Straks : Willy nelson&Freinds    heerlijke muziek!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

blackball147

weeral een paar afleveringen van 24 /seizoen 4......

the plot thickens...............

molle

Deze namiddag gezien.

Hellboy
Fear and Loathing in Las Vegas

Straks.

???  ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

R

Citaat van: blackball147 op februari 19, 2006, 04:37:25
gisterenavond de eerste 4 afleveringen van 24 seizoen 4 gezien. met spijt er mee gestopt  :D , het ziet er weer lekker uit.

nu, na de eerste 3 seizoenen, moet ik wel toegeven dat de onwaarschijnlijkheid van het geheel wel enorm is toegenomen en soms begint te ergeren. je vraagt je af hoe het komt dat, Jack Bauer, ondanks reeds bewezen capaciteiten, toch steeds opnieuw wordt tegengewerkt langs alle kanten door zowat alles en iedereen.

Ik had hetzelfde gevoel, maar hij blijft wel leuk om te zien. Kwestie van niet te veel over nadenken en lekker kijken.

Moony

De imo zwaar tegenvallende The Island weer terug naar de videotheek en A Sound of Thunder meegenomen, wederom niet echt een topper maar toch leuk als regenachtig zondagavond vermaak.  :P

Grindtegel

Net gezien Deadbirds, flutfilm, drie keer niks
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

JürgenW

Gisteren avond Requiem van Verdi (Abbado, Gheorghiu) gezien. Had 'm al een hele tijd hier staan, toen ik er een keer aan begon vond ik de uitvoering niet leuk, afgezet - en bleef maar liggen.

Beunky was bij mijn weten altijd enthousiast over. Is inderdaad vrij aardig. M.n. orchestraal, ben niet zo kapot van Alagna hier.

Heb bovendien nog nooit zo nadrukkelijk de borsten van Angela Gheorghiu gezien. [Dat is geen kritiek.]

(En een wat aangekomen Alagna en een getekende Abbado, helaas. Het laatste viel me extra op omdat ik de avond tevoren Waldbühne Berlin 1996, Italian Night heb gezien.)

Dracoplasm

Binnen en heerlijk aan het genieten, wat een geweldige serie The Shield season 2!!!
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

GPO

van het weekend en gisteren gezien:

- Band Of Brothers deel 1 & 2 (wel aardig, niet echt bijzonder)
- King Arthur (leuk, mooie veldslagen)
- Constatine (toffe film, leuke special visual/sound effects)
- Ring 2 (gave film, lekker creepy, moet je wel van houden denk ik :))

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

*Shine*

Niets, ben bezig om mijn set te verplaatsen. Maar de eerte film die ik ga kijken, hopelijk heb ik alles komend weekend klaar, is Simon (WAF) en de tweede Hero (Jet Li)
HT: NAD: Receiver T763 / DVD T533 / Optoma H30 / Prollux  / Profigold
Stereo: Bewitch KT 88 / Thorens LP12 / MHZS CD 33 / Aurum Cantus Moon River / SDS 60 / minipod / Rel Q100
www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/pietkc

reza

Die Hard ;D ;D Het lekkere sloop werk van Bruce :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kerstmanno

Geen dvdtje voor mij vanavond.

Vanavond lekker naar de HMH voor een concert van Katja Meloen!

O0

snikkeltje

Gisteravond "A Sound of Thunder" gekeken...

De tranen biggelden gewoon over m'n wangen... Tjonge wat zijn die special effects abnormaal slecht...

En dan heb ik het nog niet eens over het verhaal.... Waardeloos!

Het is gewoon zo slecht dat je er gewoon om gaat lachen zo ongeloofwaardig is het.

Na de film ff op imdb gekeken wat zij ervan vonden, idd het lag dus niet aan mij...
Amp + streamer: WIIM Amp Ultra, CD: Onkyo Integra DX-7711, Speaker: Scanspeak Reference SE, Sub: 2x BK XLS200FF MkII , Plasma: Panasonic 42PV60, Mediaplayer: Openelec: Raspberry PI2 incl. Hifiberry Digi+

Jar Jar

Net afgelopen: Batman begins

zoals de meeste comicbook verfilmingen veel sfx en een slap verhaal maar wel lekker gedachtenloos kijken op een doordeweekse avond ;D

Raphie

Net Domino gezien, Tony Scot film, beetje een tarantino wannabee film. wel aardig maar niet super
JBL PRX Power!

bodiug

De eerste 13 afleveringen van Prison Break bij achter elkaar gezien, echt verslavend!  :D

jowi

Citaat van: guidob op februari 22, 2006, 11:42:20
De eerste 13 afleveringen van Prison Break bij achter elkaar gezien, echt verslavend!  :D
Ja goed he... ben nu ook bezig de serie te volgen, maar dan natuurlijk de HD versie ^-^ ben helaas nog maar bij aflevering 4 :-\

robbie12345

Net toy story 2 gekeken, blijft echt lachen, strax nog sixth sense (heb ik pas 1x gezien) and a clockwork orange op het programma staan
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm