Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

BOUBOU

Zojuist Four Brothers afgerond, nu meteen verder met Around the word in 80 days  ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Ed-S

Citaat van: BOUBOU op januari 28, 2006, 02:02:44
Zojuist Four Brothers afgerond, nu meteen verder met Around the word in 80 days  ;D

Four Brothers vind ik een erg goede film, wel een beetje voorspelbaar maar toch.
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

NeonKnight

Gisterenavond op TV "x-files: the movie" gezien.

Dat is lang geleden dat ik zo'n extreem slechte, langdradige, ongeloofwaardige, saaie, slecht geschreven en geacteerde film heb gezien.
Hoe ze deze draak hebben durven maken (en releasen) is mij een raadsel...  :-\
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

reza

Citaat van: NeonKnight op januari 28, 2006, 08:49:54
Gisterenavond op TV "x-files: the movie" gezien.

Dat is lang geleden dat ik zo'n extreem slechte, langdradige, ongeloofwaardige, saaie, slecht geschreven en geacteerde film heb gezien.
Hoe ze deze draak hebben durven maken (en releasen) is mij een raadsel...  :-\
Ik vond het echt wel een goeie film!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

NeonKnight

Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

BOUBOU

Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Dracoplasm

Mijn nieuwe Antz aan het kijken  ;D

Edit:

Zojuist weer de volgende Ghibli titel gekeken; Princess Mononoke, echt geweldig, mooie Japanse DTS titel en een prima Engelse ondertiteling, een heerlijke film, mooi verhaal, prachtig getekend, heerlijke fantasie wereld, net als alle andere Ghibli titels zeer zeker het bekijken waard!
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Ettepet

Vanavond Titanic D.C.E. - disc 2 aan het kijken in DTS.  Wat een bas met 2 PB12-Ultra's!!! :o :o :o

Het schip is nog lang niet gezonken maar af en toe kraakt het zo hard dat het houtwerk in mijn woning gevaarlijk schud.  En dat op gewoon geluidsnivo... :D ;D  YEAH!!!! >:D >:D >:D >:D >:D

BOUBOU

Citaat van: Ettepet op januari 28, 2006, 21:32:13
Vanavond Titanic D.C.E. - disc 2 aan het kijken in DTS.  Wat een bas met 2 PB12-Ultra's!!! :o :o :o

Het schip is nog lang niet gezonken maar af en toe kraakt het zo hard dat het houtwerk in mijn woning gevaarlijk schud.  En dat op gewoon geluidsnivo... :D ;D  YEAH!!!! >:D >:D >:D >:D >:D

Ziet het er bij jouw beneden nou ook zo uit? ;D

jowi

Net War Of The Worlds (720p) GODDAMNED!!!! O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 Dat was erg ok!!!!!!!! Ja zelfs ik gebruik nu veel uitroeptekens!!!!! ;D

De tering.... dat geluid... die sub... het hele huis bewoog.... soms hoorde je niks maar voelde je de grond onder je openscheuren... WOW!!!! :o O0

Was zo erg dat zelfs de kat er niet meer tegen kon, die zat zo zielig te mauwen en weggedoken, moest hem weer helemaal op z'n gemak stellen...

Maar wat een film zeg... en nu niet zeiken over slap verhaal, WHO CARES!!!! Perfect Hollywood spectakel!!!!!

reza

Citaat van: jowi op januari 28, 2006, 23:16:17
Net War Of The Worlds (720p) GODDAMNED!!!! O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 Dat was erg ok!!!!!!!! Ja zelfs ik gebruik nu veel uitroeptekens!!!!! ;D
LOL... Ja dat begin stuk is echt bere beulend!!!!!!!!

Ettepet

BOUBOU

Citaat van: jowi op januari 28, 2006, 23:16:17

De tering.... dat geluid... die sub... het hele huis bewoog.... soms hoorde je niks maar voelde je de grond onder je openscheuren... WOW!!!! :o O0

Was zo erg dat zelfs de kat er niet meer tegen kon, die zat zo zielig te mauwen en weggedoken, moest hem weer helemaal op z'n gemak stellen...

Maar wat een film zeg... en nu niet zeiken over slap verhaal, WHO CARES!!!! Perfect Hollywood spectakel!!!!!

Die geluidsignalen welke de aliens afgeven zijn inderdaad vet opgenomen  O0
De inhoud van de film laat ik heel verstandig terzijde  ;)

VlisChris

Toy Story 1
Toy Story 2 gekeken afgelopen nacht.
Ze zijn gewoon zo ongelovelijk gaaf 8)

blackball147

gisteren The Island gezien, ondanks de wat mindere reacties die ik hier ergens heb gelezen, vond ik hem nog redelijk, goed geluid, en spectaculair. hier en daar lichtjes overdreven( hetgeen de hoofdrolspelers allemaal meemaken kan geen mens overleven, nu ja , in welke film wel?? ).

al bij al stevige entertainment.

Citaat van: Christiaan Sauer op januari 29, 2006, 00:06:17
Toy Story 1
Toy Story 2 gekeken afgelopen nacht.
Ze zijn gewoon zo ongelovelijk gaaf 8)

ook een paar dagen terug TS2 gezien, het blijven idd toppertjes!

Jimmy Conway

Gisteren ook The Island gezien. Gewoon een lekkere actiefilm met gave styling, mooie plaatjes en goed geluid.

simonklein

Citaat van: Bionica op januari 28, 2006, 00:05:43
Net SAW gekeken.

GENIAAL!!! je word helemaal in de film meegesleurt, ik had deel 1 nog nooit eerder gezien, maar deel II echter vorige week in de bios, nu vallen de puzzelstukjes letterlijk op de goede plaats....

ik heb ze vrijdag ook allebei gezien. best wel weird allemaal..  :-X

ook the butterfly effect gezien. echt een sterk verhaal.  :P

Bionica

Gister voor het stappen SAW deel 1 gekeken, gruwelijke zieke film, maar wel vermakelijk :D
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

BOUBOU

Citaat van: Jimmy Conway op januari 29, 2006, 11:52:59
Gisteren ook The Island gezien. Gewoon een lekkere actiefilm met gave styling, mooie plaatjes en goed geluid.

Deze heb ik eergisteren bekeken.
Ik moet zeggen dat er een onverwachte verhaallijn in zit, en dat ik mij dan gedurende de 130 minuten geen moment verveeld heb.  :D
Zonder de achterkant van de DVDhoes gelezen te hebben dat ik eerst aan een soort "LOST" verhaal bij het horen van de naam "The Island"  :-X

MvGr. BOUBOU

FrankB

Vanavond staat "Flightplan" op de programmering. Ik ben benieuwd.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

blackball147

Citaat van: FrenkB op januari 29, 2006, 13:29:40

viel mij een beetje tegen moet ik toegeven :-\

heb net 'belle en het beest' gekeken samen met de dochter van 3. was eigenlijk vergeten wat een mooie tekenfilm het eigenlijk was. toen was disney nog op hun best.

FrankB

Citaat van: blackball147 op januari 29, 2006, 14:09:26
viel mij een beetje tegen moet ik toegeven :-\

Ik ben er ook bang voor. Ik houd sowieso niet van films met hysterische vrouwen in de hoofdrol.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

blackball147

het ging hem niet zozeer om de gillende vrouwen, maar eerder om de nogal ongeloofwaardig plotwending. het start veelbelovend en best spannend en mysterieus, maar de uiteindelijke afwikkeling is op zijn zachtst uitgedrukt ongeloofwaardig. nu is dit meestal wel bij de meeste films zo, maar er is toch nog een verschil, een gradatie van acceptatie zullen we maar zeggen..... :D

reza

Citaat van: FrenkB op januari 29, 2006, 13:29:40
Ik vond hem verassend goed!

Dracoplasm

Vandaag:

Driven
Heat

en dan wete ik het nog niet, iets in de richting van I Robot, We were soldiers, Scarface of The Score...
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream