Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

molle

Nu ga ik naar ''The Island'' afzakken ;D Alle toch in men zetel  8)
Weer iets anders dan Star Wars ::) ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

The island heb ik ook zitten kijken :P Ik vond het een goeie film!!

En ik heb gisteren zitten kijken 2for the money verassend goeie film
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

jowi

Net 'Crash' gezien in 720p. Totaal niet wat ik van verwachtte, maar wel aangenaam verrast. Gisteren als opwarmertje voor het eerste (1080i) deel van Battlestar Galactica seizoen 2 ook nog even de laatste aflevering van seizoen 1 vooraf gezien... blijft gaaf...

molle

Nu nog een 4 de MAerican Pie of zoiets. Ken hem niet :-\
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

beunky

Citaat van: molle op januari  6, 2006, 00:15:30
Nu nog een 4 de MAerican Pie of zoiets. Ken hem niet :-\

American Pie: Band Camp?
Heb ik gisteren gezien, wel aardig... :)
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

bodiug

Citaat van: beunky op januari  6, 2006, 00:22:41
American Pie: Band Camp?
Heb ik gisteren gezien, wel aardig... :)

Echt zo'n B-film teen comedy...  O0

molle

Hehe, de Stiffmeister ;D Heb wel gelachen :D

reza

Ik ga zo Flight plan kijken, en daarna misschien Lord of war!!

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

reza

Net Lord of war gekeken ::)
Leuke film, maar niet bijzonder goed :-\

wil

Gisteren Mr. and Mrs. Smith gekeken. Leuke film, lekkere cast  ;). Wel jammer dat de lift-oplaasscene zowat identiek was aan Ocean's Eleven. Nou ja, verder leuke film.

Vandaag geen film, want bezoek... (wel ff demoën  8)), morgen meer.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Marc R

Gisteravond The Exorcist: The Beginning gekeken. Redelijke film, niet echt bijzonder verder.

DubbelJoe

Gisteren Aeon Flux gekeken....
Charlize Theron is geweldig. al krijg ik maar moeilijk het beeld uit m'n hoofd van de Charlize Theron in Monster... (ook een geweldige film)

voor de liefhebbers van SiFi de link naar Aeon Flux: http://www.imdb.com/title/tt0402022/
Plot is niet goed, maar sommige special effects zijn zo trughoudend gemaakt, dat het gewoon echt lijkt :-)

Vanavond gaat er weer een Boudewijn Buch DVD; genieten dus.

Gr.

DubbelJoe
STEREO: Audio innovations system Alto    2x Xanadu DS12   
HTPC:    ASUS at5iont-i deluxe    4GB RAM    500 GB Samsungl SSD   2 TB synology NAS

projection: BenQ 8700 via DVI and Samsung LCD TV

misteranderson

Citaat van: reza op januari  6, 2006, 13:59:44
Net Lord of war gekeken ::)
Leuke film, maar niet bijzonder goed :-\

Dan ben je nog mild vind ik.. Wat een draak van een film was dat zeg...
Net een 'gij zult niet' documentaire van 2 uur...

Sorry, foute topic ik weet het... Maar ik kon het niet laten  ;D   ;D
Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

astrobart

ik vond het juist een betere film, hehe ::) ik hou wel een beetje van dit soort films. :-X

JCL

gisteren naar King Kong geweest. Wat een teleurstelling. Die film gaat echt nergens over. Geen enkel karrakter wordt echt uitgewerkt, de aap zag er redelijk goed uit maar ook zeker niet meer dan dat (vooral de scenes met Ann waren echt slecht, overal zwartelijnen omheen). Voor mij zeker een afrader.

Steven Coymans

Gisteren Green Street Hooligans gezien.
Viel beter mee dan verwacht, wel redelijk wat geweld.
Frodo is blijkbaar toch niet altijd even vriendelijk :-)
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

wil

Gisteren de film Private gekeken. Neen, niet uit het XXX genre, maar een typische filmhuisfilm over een Palestijns gezin waarvan het huis bezet wordt door Israelische militairen. Hierdoor wordt hun privacy enorm geschonden en daarmee ook hun eer. Geweldige film qua acteerwerk, opnamekwaliteit is helaas minder, maar daardoor misschien wel 'echter'.

Vanavond "How to lose a guy in ten days" (lekker makkelijk) of "À la folie... pas du tout" met Audrey Tautou. We zien wel :)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Kerstmanno

Zojuist 'Comedian' gekeken. Had m voor een paar euro bij de FRS gehaald en verwachtte er niet teveel van. Maar het was een erg leuke documentaire om te zien, zeker als Seinfeld fan.

Hier trouwens een erg grappige trailer ;D
http://www.apple.com/trailers/miramax/comedian.html

OscarTango

American Pie : Band Camp en Stealth gekeken....

Beide konden me bekoren...AP:BC dacht ik eerst zoiets van " hey, ze hebben de originele acteurs vervangen..." tot ik doorhad dat het Stiflers broertje was  ::) Voorspelbaar tot en met, maar toch grappig...

Stealth : beter dan ik had verwacht... mooi beeldmateriaal.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

robbiedobbie

deze week Band of Brothers voor de twee keer gezien. Wat een fantastische serie, het blijft prachtig en ontroerend. RESPECT voor wat die mannen gedaan hebben (pinkt een traantje weg). Nee, echt (respect bedoel ik)
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

Marc R

Gisteravond Resident Evil Apocalypse gekeken. Niet echt bijzonder. Weinig origineel, deed me sterk denken aan andere zombie-films die ik al eerder had gezien, zoals Dawn of the Dead en 28 Days Later.

Ettepet

Citaat van: robbiedobbie op januari 10, 2006, 00:20:14
deze week Band of Brothers voor de twee keer gezien. Wat een fantastische serie, het blijft prachtig en ontroerend. RESPECT voor wat die mannen gedaan hebben (pinkt een traantje weg). Nee, echt (respect bedoel ik)

Toevallig ook aan het kijken geweest de afgelopen dagen.  Dit is echt de tijd om de ontberingen bij Bastogne mee te beleven... ik kan me eerlijk gezegd weinig beters op dvd voorstellen... :)

kippekop

Citaat van: wil op januari  9, 2006, 16:30:00

Vanavond "How to lose a guy in ten days" (lekker makkelijk) wil

Toevallig ik ook laatst gezien, één van de leukste romantische comedies van het afgelopen jaar, echt een aanrader voor samen met de vrouw gezellig op de bank :)
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

BOUBOU

Afgelopen weekend was Eurotrip voor de derde maal aan de beurd.

Elke keer lig ik samen met mijn vrouw weer dubbel van het lachen.
Een echte aanrader wat mij betreft  O0

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub