Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Robbo en 2 gasten bekijken dit topic.

reza

Citaat van: Christiaan Sauer op december  8, 2005, 17:12:45
Vanavond gaat Titanic er dan toch eindelijk in 8)
Eerder niet van gekomen. Ben vanavond in mijn eentje thuis, dus dan ga ik hem kijken ;)
Kan je stiekum huilen he!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Atrax

Gisteren Lord of War gekeken, was een stuk beter dan ik gedacht had.
Verwachtte een film die alleen om de actie draait, bleek het verhaal ook nog alleraardigst :)
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

reza

Gisteren gekeken The Brothers Grimm
en vandaag Training Day... Blijft een topper hoor.

Point7

Citaat van: reza op december  5, 2005, 22:05:18
Net gekeken... A sound of Thunder. Wat een trieste film zeg ::)
Viel me echt zwaar tegen!

Hier had ik veel van verwacht toen ik de trailer enkele maanden geleden gezien had. Het verhaal spreekt me wel aan, maar de uitwerking is BELACHELIJK !!!  Op gebied van CGI/acteren is het een low budget B-film geworden.  Nog nooit zulke slechte CGI gezien.  :'(  :-\
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

remon123

Citaat van: Point7 op december 10, 2005, 10:40:26
Hier had ik veel van verwacht toen ik de trailer enkele maanden geleden gezien had. Het verhaal spreekt me wel aan, maar de uitwerking is BELACHELIJK !!!  Op gebied van CGI/acteren is het een low budget B-film geworden.  Nog nooit zulke slechte CGI gezien.  :'(  :-\
ik heb deze trieste film ook uit mijn dvd speler gehaald wat een mega buck film
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Kerstmanno

Gisteren Starsky & Hutch gekeken. Was weer grappig ;D

FrankB

Citaat van: Atrax op december  9, 2005, 07:59:11
Gisteren Lord of War gekeken, was een stuk beter dan ik gedacht had.
Verwachtte een film die alleen om de actie draait, bleek het verhaal ook nog alleraardigst :)

Ik vond 'm ook erg aardig inderdaad!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Steven Coymans

Gisteren 'The Descent' gekeken, ben niet zo een horror en griezelfan. Maar vond het hem wel redelijk.
Heb me toch een aantal keren verschrokken :-)
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

Arno P

BOUBOU

Gisteravond zag ik Flightplan  :)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

kit-kat

Gisteren heb ik

The Butterfly effect gezien.

Echt een top film...leuke verhaal wendingen, leuke moraal, en een lekker spannende thriller.
"We lose our health to make money...
and then lose our money to restore our health."

"We get bored with childhood, we rush to grow up, and then long to be children again."

BWzes03

Citaat van: kit-kat op december 11, 2005, 14:28:44
Gisteren heb ik

The Butterfly effect gezien.

Echt een top film...leuke verhaal wendingen, leuke moraal, en een lekker spannende thriller.

En dat voor een Aston Kutcher film.... Ik vond hem inderdaad ook wel heel verrassend goed.
Vannavond de Special Edition uitgave van the Frigtheners maar eens opzetten....
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

Kerstmanno

Butterfly effect was leuk, maar een topfilm?

Zag overigens laatst een film, waarvan de Butterfly best wel een rip-off is. Kan er alleen niet meer opkomen. Iemand?

blackball147

Citaat van: Menno-ert op december 12, 2005, 12:44:46

Zag overigens laatst een film, waarvan de Butterfly best wel een rip-off is. Kan er alleen niet meer opkomen. Iemand?

mss 'sound of thunder'?

Kerstmanno

Citaat van: blackball147 op december 12, 2005, 14:44:47
mss 'sound of thunder'?

Nope. Sound of thunder is een jaar nieuwer dan Butterfly effect, dus dat kan niet.

Hoop dat ik er nog op kom.

BOUBOU

Citaat van: Menno-ert op december 12, 2005, 14:54:25
Nope. Sound of thunder is een jaar nieuwer dan Butterfly effect, dus dat kan niet.

Hoop dat ik er nog op kom.

Donnie Darko - 2001?

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Kerstmanno

jaco

9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

Kerstmanno

Harry HT

The pianist op canvas om 21.15 uur.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

reza

Net gekeken: The exorsisem of emelie rose.

hele enge film. Zeker ook omdat het op waarheid is berust!!! Zeker een aanrader.

JCL

Vanavond heb ik in mijn HT gekeken: The Lord of the Rings: The Fellowschip of the Ring: The Extended Edition 4 disk DVD hele mond vol dus :D

Die Moria scenes blijfen toch geweldig, beste stuk uit de film, de Belrog maakt een enorme bak herrie en mijn favo stuk dialoog zit erin!

Frodo: It's a pity Bilbo didn't kill him when he had the chance.
Gandalf: Pity? It was pity that stayed Bilbo's hand. Many that live deserve death. Some that die deserve life. Can you give it to them, Frodo? Do not be too eager to deal out death in judgment. Even the very wise cannot see all ends. My heart tells me that Gollum has some part to play yet, for good or ill before this is over. The pity of Bilbo may rule the fate of many.

Wat wordt vervolgt met

Frodo: I wish the ring had never come to me. I wish none of this had happened.
Gandalf: So do all who live to see such times. But that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given to us. There are other forces at work, Frodo, than the will of evil. Bilbo was meant to find the ring. In which case you also were meant to have it, and that is an encouraging thought.

blackball147

net 'creep' gezien, vrij aardig qua begin, maar eens de 'creep' in beeld, valt de spanning wel wat weg, en das wel jammer.

Kerstmanno

Citaat van: Menno-ert op december 12, 2005, 12:44:46

Ik weet ondertussen weer ongeveer waar het over gaat.
Justin Timberlake look-a-like ligt in een ziekenhuis. Hij heeft zijn broer vermoord en hij kan ook terug gaan in de tijd om het te veranderen.
Op een gegeven moment in de tijd vermoordt hij een mede-patient. Als hij dan weer in zijn eigen tijd is (of wat dan ook, herinner het nog maar vaag), dan leeft die man gewoon nog en gaat ineens bloeden en sterft. Dit omdat hij is neergestoken in die andere tijd.

Iemand een idee van deze film?

Kerstmanno

Citeer

Ah, ik weet het weer!

The I Inside met Ryan Phillippe. Butterfly Effect heeft hier toch best wat van weg.