Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

tiptop

Citaat van: reza op november 20, 2005, 12:47:03
Ik ga over 5 min Madagascar kijken samen met mijn lieve vriendin :P ;D
Eergister ook met mijn vriendin gezien. Leuk en mooi gemaakt maar niet geweldig.

Gisteren War of the Worlds gekeken. Echt heeeel erg anders als dat ik me had voorgesteld. Wel heel mooi en het geluid is supergeschikt om je set te demonstreren!

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

NeonKnight

Gisteren met vrienden nog een keer naar sin city gekeken (ik wilde bijna "sint city" intypen, maar dat is over 2 weken..  ;D)

....dat was geen goed idee. Persoonlijk vind ik het een geweldige film en zó over the top dat de extreem grote hoeveelheid geweld me niet stoort. Dat vond alleen niet iedereen...  :-\
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Jimmy Conway

Vandaag ook Sin City gezien.
Tja, wat moet ik er van zeggen....
Leuk geweld ;D, leuke vrouwtjes, leuk gemaakt,
maar vond hem op den duur een beetje saai en veel van hetzelfde worden.

Overall gezien wel een goede film hoor.

reza

Wij vonden Madagascar wel ok. Maar het beeld viel een beetje tegen :-\
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Raymen

Vandaag madagascar ook maar eens gekeken...

Niks mis mee hoor,beeld ging wel ,maar geen reference hoor.

Gisteren The polar express gezien...WOW echt een mooie kerstfilm,met schitterende animatie.

En ook valiant gezien..leuke film voor de kleintjes,wel leuke humor af en toe.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Marc R

Gisteravond The Flight of the Pnoenix gekeken. Een tegenvaller, er gebeurde te weinig in en het duurde naar mijn mening allemaal wat te lang.

Raymen

Hmm,vondt die toch best wel goed.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

blackball147

vond hem toch ook een beetje langdradig met een matige climax. de neerstortscéne is wel  8) voor je systeem eens aan de tand te voelen.....

Martin_M

Frans Bauer, om van te dromen. In Zuid-Afrika :'(

M'n schoonmoeder is dus met deze dvd op bezoek want ze wilde 'm eens op het grote scherm zien. Het zijn nl. van die prachtige beelden en Frans is zo grappig....

Ik ben dus nu even tussendoor aan het HTForummen geslagen. Na drie nummers moest ik gewoon even weg.....

Ach, je hebt wat over voor zo'n mensie.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

tiptop

Net Sjakie en de chocokadefabriek gekeken.
Die is is echt heel leuk. De eerste film ook gezien maar ditis even heel wat anders zeg.
Mooi gemaakt, mooie beelden en erg grappig. :D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Arno P

Citaat van: Martin_M op november 21, 2005, 20:52:17
Frans Bauer, om van te dromen. In Zuid-Afrika :'(

Om van te dromen? Alleen als ze hem daar achter zouden laten  ;D

Roland

Vandaag een oudje uit 1993 gekeken (op sbs geloof ik): Striking Distance

kippekop

Nieuwe harry potter gisterenavond gekeken in de munt... nu weet ik ook weer waarom ik liever thuis kijk: mensen die 20 minuten te laat de film nog binnen komen, een studente naast je die harry potter fan is en haar onwetende buurvrouw alles, maar dan ook alle dingen die in het boek wel staan en in de film niet gaat vertellen tijdens de film, niet al te goed beeld (ondertiteling niet scherp en het zwart was behoorlijk grijs), het geluid was ook al niet om naar huis te schrijven (redelijk hol en tegen het scherpe aan)... nee, ik hoef voor films niet perse de deur uit.

Film zelf was wel vermakelijk trouwens, het ging iets te snel wat mij betreft (geef mij maar 5 uur lange films als het verhaal maar goed is/blijft) en het is duidelijk dat ik het boek niet heb gelezen en daardoor wat open vragen blijven staan, maar het verhaal zelf en met name de special effects zijn weer super!
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

R

Gisteravond The last samurai weer eens gekeken. Blijft een enorm goede sfeer. Hoe ze de sfeer te pakken hebben in die film is erg goed. Voor mij een van de meest grote filmmomenten qua kippevel: het moment dat het gevecht in het dorp is afgelopen en dat alle krijgers te kennen geven dat ze nog leven door allen tegelijk te schreeuwen.. subliem.

reza

Citaat van: Ruben op november 25, 2005, 12:56:54
Gisteravond The last samurai weer eens gekeken. Blijft een enorm goede sfeer. Hoe ze de sfeer te pakken hebben in die film is erg goed. Voor mij een van de meest grote filmmomenten qua kippevel: het moment dat het gevecht in het dorp is afgelopen en dat alle krijgers te kennen geven dat ze nog leven door allen tegelijk te schreeuwen.. subliem.
Gisteren dus ok in de speler gehad! Uitstekende film.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

christian19

Gister Twins, vandaag The fifth element.

molle

Gisteren Polar Express bekeken. Vond hem zeer knap gemaakt. Spijtig weer een maand te vroeg om het kerstgevoel aan te spreken :'(

blackball147

net 'danny the dog' ( unleashed ) gezien. viel wel mee hoewel ik er wel iets meer van had verwacht.

enne.........Jet Li is echt wel een steracteur!!

;D

FrankB

Zojuist "The island" gezien. Begint best aardig, leuk idee. Maar uiteindelijk gewoon een platte actiefilm met een flauw moraal aan het eind. Maar best vermakelijk!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Gaeje

Citaat van: molle op november 25, 2005, 14:09:46
Gisteren Polar Express bekeken. Vond hem zeer knap gemaakt. Spijtig weer een maand te vroeg om het kerstgevoel aan te spreken :'(
vandaag ook gezien. vond er eigenlijk niets aan. kon mij op geen enkel moment raken, of zelfs boeien. Tijdverspilling vond ik het. Moest ik een progressieve linkse zijn zou ik het zelf propaganda voor de commerce van kerstmis vinden (voor volwassenen dan)

Kerstmanno

Hostage gezien. Op zich heel aardig. Anders dan doorsnee actiefilms met Bruce. Hele camera/film/muziek gebeuren vond ik dik in orde.
Het verhaal vond ik echter wat rammelen en niet zo goed, dat was jammer.

christian19

Vanavond nog eens naar de The money pit kijken :)