Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Arno P

NeonKnight

Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Arno P

Citaat van: NeonKnight op augustus 16, 2005, 23:49:58
Grillfight?

;D ;D ;D ;D....ik heb em maar niet ge-edit...veel te leuk.... ;D...GIRLfight dus  ^-^

molle

Citaat van: Spacebass op augustus 13, 2005, 01:07:25
Mmm The Aviator was best een leuke film  8)

Alleen het beeld van de R2 rental  :'( Weet iemand hoe dat met de R1 versie is?

Ja het beeld was erg slecht. Oef, ik dacht dat ik de enige was die er problemen mee had :P
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

robbiedobbie

Zondag ook The Aviator gezien en ik vond het beeld niet bijzonder slecht. (niet gebeamd).

Ook White noise gezien, ook wel een originele film met gaaf geluid!
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

henkt1

gisteren 6 afleveringen 24 seizoen 4
vandaag nog eens 6

en morgen.....
en vrijdag....

en zaterdag: lasogen :o
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

blackball147

Citaat van: henkt1 op augustus 17, 2005, 10:52:24
gisteren 6 afleveringen 24 seizoen 4
vandaag nog eens 6

en morgen.....
en vrijdag....

en zaterdag: lasogen :o

en hoe is de serie in vergelijking met de vorige 3? persoonlijk vond ik de derde de beste, eigenlijk werd het steeds beter en beter, 1 was goed, 2 was beter, 3 de beste.

sander999

Ik zit nu op de helft en vind `m veel beter dan seizoen 2. Maar niet beter dan seizoen 1...zit nog een beetje te twijfelen of ik `m beter vind dan seizoen 3..misschien als ik `m helemaal gezien heb.

Ik vind seizoen 1 nog steeds het best. Misschien ook omdat alles toen nog helemaal nieuw was, en je niet wist wat je kon verwachten.

copyfile

Vanavond Nederland-Duitsland op de projector  ;D
Volle bak vanavond hier dus zal wel gezellig worden zometeen maar even bier regelen  O0
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

blue-eyes

Gisteren Hero gekeken. Nu eens helemaal uit ipv alleen maar bepaalde fragmenten als ik weer eens op bezoek bij Martin en Miranda ben ;)

Leuke film. Tja, en Moon......... mooie meid hoor. Het leek me dat ze hier nog wat jonger was dan haar rol als Mei in the house of the flying daggers. Of is dan een andere vrouw? Die chineze lijken ook allemaal op elkaar ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

henkt1

Citaat van: blackball147 op augustus 17, 2005, 11:37:23
en hoe is de serie in vergelijking met de vorige 3? persoonlijk vond ik de derde de beste, eigenlijk werd het steeds beter en beter, 1 was goed, 2 was beter, 3 de beste.

Tot nu toe vind ik 'm beter dan serie 3. Serie 2 vond ik weer de beste. Maar serie 1 was idd ook zeeeeeeeeer gaaf juist omdat het nieuw was.
Lekker spannend.

en ehhhh: de dader is:.............................................de blauwe kabouter met de cowboy hoed!!

groet,
Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

blackball147

Citaat van: henkt1 op augustus 17, 2005, 13:15:11

en ehhhh: de dader is:.............................................de blauwe kabouter met de cowboy hoed!!

dacht ik het niet!! ik vond hem al zo verdacht toen hij zo lang wegbleef op het toilet........ ;D

molle

Citaat van: robbiedobbie op augustus 17, 2005, 08:19:49
Zondag ook The Aviator gezien en ik vond het beeld niet bijzonder slecht. (niet gebeamd).

Ook White noise gezien, ook wel een originele film met gaaf geluid!

Ha vanavond ga ik White Noise bekijken. Voorstukken zagen er wel vrij scary uit.
Gisteren The Grudge bekeken. Vond ik niets aan, hoewel het geluid wel zeer laag ging. Vooral op het einde.
7 Seconds ga ik ook straks bekijken. Als ik me nog kan wakker houden ^-^
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

Niks.......het is zo,n 35 graden op zolder.

blackball147

net 'finding neverland' gezien. het eerste half uur wist ik niet goed wat ervan denken, maar naarmate hij vorderde, steeds beter en beter.

uiteindelijk een hele mooie gevoelige film die naar het einde toe me toch wel een traantje deed wegpinken....... :'(

ach, ik word een sentimentele ouwe zak.....

;)

Arno P

Citaat van: reza op augustus 17, 2005, 17:47:19
Niks.......het is zo,n 35 graden op zolder.

Hier....tis een beetje moeilijk schatten of het nu 19 of 20 graden op zolder is....fijne airco  ;)

Cylon

The Transporter, Geregiseerd door Luc Besson. 8)

Hopen dat het wat is ben wel fan van de Taxi Triology.
Amp: Unison Research Unico P Speakers: Penaudio Rebel 3 Bron: Arcam rPac USB DAC  & Dell E6420 Kabels: W&M ls-01

Extra (slaapkamer) Q-acoustics BT 3 actieve speakers

Point7

Citaat van: Graft op augustus 18, 2005, 19:16:39
The Transporter, Geregiseerd door Luc Besson. 8)

Hopen dat het wat is ben wel fan van de Taxi Triology.

The Transporter is wel een leuke film !  Deel 2 komt elk moment in de bios uit.
CU
Jurgen

Music Server met JRiver --> SMSL RAW-DAC1 -> Rudistor RPX-35 amp --> V-Moda LP2

reza

Citaat van: Arno P op augustus 18, 2005, 16:19:34
Hier....tis een beetje moeilijk schatten of het nu 19 of 20 graden op zolder is....fijne airco  ;)
Ja dat is wel handig ja!!!!! weet ik weer waar ik voor moet sparen.

NeonKnight

Vanavond dan ook maar eens gekeken naar Flight of the Phoenix. Was best aardig Giovanni Ribisi was erg goed.
En daarna 7 Seconds met Wesley Snipes... Tja...
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

jowi

I Robot 1080i. Toch wel een leuke film.

Arno P

Citaat van: jowi op augustus 18, 2005, 23:57:14
I Robot 1080i. Toch wel een leuke film.

en hier I robot dvd ....ook leuke film....erg goed laag ook  ;)

molle

Net White Noise gezien. Soms spooky maar beetje langdradig :-\
Gisteren 7 seconds gezien :P Pfff ::)

reza

Ja even een vraagje want ik heb ook met 7 sec in mijn handen gestaan maar ik heb hem weer terug gezet is het wat Molle ??? ???