Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

blue-eyes

De grieken stonden er wel bekent om idd ;)

Maar voor mijn gevoel had dit een actie film moeten zijn, maar het accent werd nu teveel op dat aspect gelegt. Natuurlijk niets mis mee, ik eerder met mijn verwachtingen van een film ;)
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

JürgenW

Ik begrijp het wel - denk ik. :)

Heb trouwens zojuist Priscilla gekocht. Aardig om Hugo Weaving 's 'n keer in een andere rol te zien. Ik heb die film gezien toen die in de bioscoop draaide, maar toen kende ik H.W. natuurlijk nog niet van The Matrix en van LOTR.

blackball147

net 'any way the wind blows' van tom barman ( zanger Deus ) gezien, wierdo filmpje, heeft wat weg van steve+sky.

wel een hele goeie soundtrack.

Arno P

vanavond nog een keertje Big Fish gekeken...fantastisch toch.. ;)

Spacebass

Citaat van: Blue-Eyes op augustus 11, 2005, 10:58:06
Gisteren Alexander gekeken.

Sommige zaken indrukwekkend, mooie opbouw maar het verhaal viel me tegen. Zoals de internationale pers al schreef zitten er homofiele kanten aan de film. Nu heb ik niets tegen homofielen, maar je hebt nu eenmaal bepaalde verwachtingen bij personages, al dan niet juist ;D. Dit verwacht je niet van Alexander ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat het mij de film anders deed bekijken en echt de neiging had sommige zaken door te spoelen. Wellicht hou ik meer van een actiefilm (ha ha voor de reacties :P ), en had ik andere verwachtingen bij een dergelijke historische film (al dan niet historisch juist).

Hopen dat Hannibal leuker wordt. Op zich is het wel mijn genre, actiefilms in het verleden.

Ik zei toch al eerder dat de titel "Alexandra" beter de lading dekt  ;D  ;D en dat allemaal 2 meter 40 breed in mijn huiskamer  :o  ;D  ;D

Rody

Raphie

The Usual Suspects.. blijft vermakelijk
JBL PRX Power!

reza

Citaat van: Arno P op augustus 11, 2005, 21:43:07
vanavond nog een keertje Big Fish gekeken...fantastisch toch.. ;)
Zeker een geweldige film!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

blackball147

ben "flight of the phoenix' aan het bekijken, de vlucht in de storm en noodlanding zijn wel  8) je zit er echt midden in!

Spacebass

Straks The Aviator  :) Ben reuze benieuwd!

copyfile

Vandaag de 1e disc van het 1e seizoen 24 gekeken. Heb deze gewoon nog helemaal niet gezien *schaam schaam* Is zeker een pracht serie. Nu de rest nog (1e disc is de 1e 4 uur)
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

blackball147

FOTF net uitgezien, mja niet echt slecht maar ook geen nagelbijter, wel een mooi en diep geluid!

jowi

Net Christopher Titus' one man show gezien "Norman Rockwell is bleeding".... heb me rot gelachen! Die kerel is echt leuk. Oh ja in 1080i natuurlijk maar dat lijkt me logisch 8)

TheSpeedSkater

Citaat van: blackball147 op augustus 12, 2005, 23:13:33
FOTF net uitgezien, mja niet echt slecht maar ook geen nagelbijter, wel een mooi en diep geluid!

je bedoelt zeker FOTR  ;) Leuk geluid idd.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

NeonKnight

Citaat van: TheSpeedSkater op augustus 12, 2005, 23:41:24
je bedoelt zeker FOTR  ;) Leuk geluid idd.

Ik denk dat 'ie Flight Of The Phoenix bedoelt...  ;)
Niet echt met een F aan het eind, maar goed...
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

TheSpeedSkater

Citaat van: NeonKnight op augustus 13, 2005, 00:05:58
Ik denk dat 'ie Flight Of The Phoenix bedoelt...  ;)
Niet echt met een F aan het eind, maar goed...
Dat zou ook kunnen....d8 Fellowship of the Ring

De F staat vlak bij de R op het toestenbord, misschien net ernaast geklikt. achja, waar hebben we het over, als de film maar leuk was  ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Rody

Ik gok dat hij de The Fast and the Furious bedoelt  ;D

Spacebass

Mmm The Aviator was best een leuke film  8)

Alleen het beeld van de R2 rental  :'( Weet iemand hoe dat met de R1 versie is?

FrankB

Gisteravond "Diarios de motocicleta" gezien, prachtige film  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

NeonKnight

Citaat van: FrenkB op augustus 13, 2005, 07:27:07
Gisteravond "Diarios de motocicleta" gezien, prachtige film  8)

Meen je dat nou?
Ik vond het nogal een kritiekloze wervingscampagne voor Che eerlijk gezegd...  :-X
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Dani1982

Al een tijdje niets gekeken...

vanavond gaat het alexander worden....... :o :o

ben benieuwd of alle negatieve verhalen hier echt gegrond zijn.

Jimmy Conway

Gisteren Swordfish gekeken, slap verhaal, maar wel gave geluidseffecten:
de ontploffing in slowmotion bij de bank en de achtervolging+vuurgevecht met good old Johnny T.

Groeten,
Niels.

edit:typefoutje

Dani1982

Citaat van: Jimmy Conway op augustus 13, 2005, 11:41:21
Gisteren Swordfish gekeken, slap verhaal, maar wel gave geluidseffecten:
de ontploffing in slowmotion bij de bank en de achtervolging+vuurgevecht met good old Johnny T.

Groeten,
Nielsl.

Mooie film man!! vooral travolta speelt een coole rol vind ik. alhoewel Hugh tevens een goede speelt.

Spacebass

Citaat van: Reinier Gunther op augustus 13, 2005, 11:37:59
ben benieuwd of alle negatieve verhalen hier echt gegrond zijn.
Smaken verschillen en dus is het wat dat betreft altijd gegrond  ;)

Dani1982