Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

blue-eyes

House of the Flying Daggers

Even een woofertest. Wel, 8 * 8" doet ook zeer aan je maag! Minder power onderin dan met een sub, maar veeeeeeeeel strakker!

Straks wellicht Alexander.
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Raymen

Gisteren man off the house gekeken met tommy lee jones.

een echte aanrader..

are we there yet ook nog gezien.

Hmmm ....niet de moeite waard.but

D.e.b.s hebbben we gisteren gekeken...mega but.

dus maar weer 1 goede film gekeken....

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Dani1982

Spacebass

Citaat van: Blue-Eyes op augustus  9, 2005, 20:51:34

Even een woofertest. Wel, 8 * 8" doet ook zeer aan je maag! Minder power onderin dan met een sub, maar veeeeeeeeel strakker!
  :-X   :-X

CiteerStraks wellicht Alexander.
:-X  :-X  :-X  :-X

;D  ;)

blue-eyes

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Spacebass

Ja sorry Blue...je ging van kwaad naar erger!  ;D

wh-vanderpost

Moet zeggen, geweldige film! (Kung fu hustle).

Het zou een komedie moeten zijn, tsja .. op een aparte manier. In de eerste 6 minuten van de film worden er al 2 doden voorgeschoteld, met het nodige "manga" style bloedvermaak ;D
Wat me vanaf het eerste moment opviel was het gebruik van de achterkanalen, bij veel films merk ik toch dat het vaak alleen wat kleine effectjes zijn... bij deze film mertke ik dat het best vaker gebruikt mag worden! Het voegt gewoon een groot deel bij aan de hele belevenis van de film.

De vechtscenes, fenomenaal.. mensen die door de lucht worden gesmeten en alle bijbehorende uit elkaar spattende rondvliegende objecten waarop ze terecht komen. Dit gecombineerd met de goede geluidseffecten en de fantastische manier van het verbeelden van een levendige fantasie en je hebt een spectaculaire film.

A+, ik kijk al uit naar Kung Fu Hustle II :D
Denon AVC-X3800H | Rotel RMB-1555 | NVidia Shield Pro | PS3
KEF R11 Meta | R6 Meta | R3 Meta | SVS PB1-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Belden | DIY UTP | AudioQuest

JürgenW

Eindelijk The Last Samurai bekeken.

Kost me steeds meer overwinning om Tom Cruise te zien. ;D
Eerste helft van de film vond ik nog best aardig, tweede minder; het geheel erg clichématig.

jowi

Gister toch nog even Sean Of The Dead in HD (1080i) gezien. Toch wel een erg leuke 'horror' film ;D Zeker in de eerste 10 minuten vraag je je af wie nu eigenlijk de echte zombies zijn ;)

Raymen

CiteerEindelijk The Last Samurai bekeken.

Kost me steeds meer overwinning om Tom Cruise te zien.
Eerste helft van de film vond ik nog best aardig, tweede minder; het geheel erg clichématig.

Hmmmm Raar, vondt tom cruise geweldig in The Last Samurai..

Een van zijn beste rollen...

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

beunky

Gisteravond Delikatessen gezien, het is een film die je niet als goed of slecht kunt kwalificeren maar die in de categorie 'apart' valt ;D
Heel bijzondere film, aanrader! :D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Arno P

Citaat van: Blue-Eyes op augustus  9, 2005, 20:51:34

Straks wellicht Alexander.

Beeldkwaliteit van Daggers goed of Bagger(s)? Ik heb een R3 versie die op de pj bezopen uit ziet..

bmateijsen

Citaat van: Arno P op augustus 10, 2005, 10:36:08
Beeldkwaliteit van Daggers goed of Bagger(s)? Ik heb een R3 versie die op de pj bezopen uit ziet..

Er zijn verschillende uitvoeringen... DVDcompare heeft volgens mij een goede vergelijking gedaan..

blue-eyes

Ik had even een kopie ter leen, het ging mij alleen om de scene van de echo game en de scene in het bamboe bos.

Kan er niet veel zinnigs over zeggen. Prioriteit was geluidsbeleving.

Arno P

Citaat van: bmateijsen op augustus 10, 2005, 10:38:26
Er zijn verschillende uitvoeringen... DVDcompare heeft volgens mij een goede vergelijking gedaan..

Ga ik daar nog maar eens spitten om de beste versie te vinden  ;)

JürgenW

Citaat van: raymen op augustus 10, 2005, 09:21:13
Hmmmm Raar, vondt tom cruise geweldig in The Last Samurai..

Een van zijn beste rollen...

Mvrg,
Raymen
:o ??? ;)

Marc R

Citaat van: Arno P op augustus 10, 2005, 10:36:08

Had afgelopen week de r2 rental versie van RCV gehuurd bij de videotheek, en die zag er niet opvallend slecht uit naar mijn mening. Geluid van deze film is inderdaad indrukwekkend.

Heb zelf overigens gisteravond Meet the Fockers gekeken. Iets minder afwisselend en extreem dan deel 1, maar toch zeker niet slecht.

Maartje

Ik ga vanavond lekker snookeren en zuipen  ;D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

molle

Vanavond zal het The Aviator worden ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

NeonKnight

Once upon a time in the west.
Klassiekertje  :)
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

blackball147

ik heb net geprobeerd naar 'finding forrester' te kijken, maar kon me niet boeien. heb hem halverwege maar uitgezet. mss dat ik later nog eens probeer. had gehoopt iets a la 'good will hunting' te krijgen, maar nope, niet echt.....

JürgenW

Bound van de Wachowski Brothers
Heb me er prima mee vermaakt.

(Het leuke van deze rubriek is dat ze aanzetten geeft om iets te bekijken - of om dat niet te doen. Beunky herinnerde me eraan dat ik al een tijdje Delicatessen in de kast heb staan. Dus: binnenkort in dit theater.)

blue-eyes

Gisteren Alexander gekeken.

Sommige zaken indrukwekkend, mooie opbouw maar het verhaal viel me tegen. Zoals de internationale pers al schreef zitten er homofiele kanten aan de film. Nu heb ik niets tegen homofielen, maar je hebt nu eenmaal bepaalde verwachtingen bij personages, al dan niet juist ;D. Dit verwacht je niet van Alexander ;)

Ik moet eerlijk zeggen dat het mij de film anders deed bekijken en echt de neiging had sommige zaken door te spoelen. Wellicht hou ik meer van een actiefilm (ha ha voor de reacties :P ), en had ik andere verwachtingen bij een dergelijke historische film (al dan niet historisch juist).

Hopen dat Hannibal leuker wordt. Op zich is het wel mijn genre, actiefilms in het verleden.

JürgenW

Citaat van: Blue-Eyes op augustus 11, 2005, 10:58:06
Gisteren Alexander gekeken.

Zoals de internationale pers al schreef zitten er homofiele kanten aan de film. Nu heb ik niets tegen homofielen, maar je hebt nu eenmaal bepaalde verwachtingen bij personages, al dan niet juist ;D. Dit verwacht je niet van Alexander ;)

Hopen dat Hannibal leuker wordt. Op zich is het wel mijn genre, actiefilms in het verleden.

Tja, de oude Grieken, maar niet alleen zij, natuurlijk; ook de oude Romeinen en misschien ook Hannibal, ja eigenlijk door de eeuwen heen en zelfs thans nog ;D