Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

R

Citaat van: blackball147 op augustus  8, 2005, 10:00:47
ladder 49 was voor mij een topper, mooi verhaal, goeie actiescènes waar bij sub en surround zeer op de proef werden gesteld, ik had moeite om het droog te houden naar het einde ( begrafenisscène ).

Die vond ik idd best goed. Hoewel natuurlijk een ontzettend uitgemolken verhaal, deze keer goed verfilmd. Dat zou er best een voor de collectie kunnen worden.

FrankB

Ik ga vanavond voor de interpreter  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

reza

Citaat van: FrenkB op augustus  8, 2005, 10:09:25
Ik ga vanavond voor de interpreter  8)
Jij gaat dan naar de Pathe ofzo.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Jimmy Conway

Citaat van: bmateijsen op augustus  8, 2005, 09:50:08
Ik ben met de laatste aflevering van disc 2 bezig. Wel moest ik er weer even inkomen. Maar er zitten inderdaad weer briljante stukjes tussen incl. de humor... ;D (where is Tubbs ;D)

Tony Soprano tegen Tony Blundetto over Phil Leotardo: "the sjah of Iran"  ;D

reza

henkt1

Citaat van: molle op augustus  8, 2005, 00:23:13
Is wel waar. Bij de crash-scene heb ik men SVSje kunnen uitzetten. Was niet normaal. Denk dat de buren er nog overspreken >:D
En het was een scene van een volle 2 minuten, en die kunnen soms lang duren als je weet dat je te hard aant spelen bent. En eer ik men sub effe uitzet moet het toch al wel lelijk doen ;)

Jij had het dus ook over Flight of the Phoenix?  ;D

groet,
Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

reza

Marc R

Gisteravond naar House of Flying Daggers gekeken. Wow, wat een film en wat een zeer mooie DTS track. Echt genoten van het geluid. Zeer gedetaileerd en een heerlijke strakke bas. Vooral de scène in het begin met die trommels en vallende steentjes was echt super.

reza

Indd. :o alleen had ik de Japanse versie met engelse ondertiteling, dus heb ik een beetje zitten spoelen :P

BOUBOU

Citaat van: reza op augustus  8, 2005, 12:19:37
Indd. :o alleen had ik de Japanse versie met engelse ondertiteling, dus heb ik een beetje zitten spoelen :P

Je bedoeld vast Chinees  ::)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

NeonKnight

Citaat van: reza op augustus  7, 2005, 19:05:37
Vond je oceans 12 echt niet goed ??? ik vond hem beter als deel 1 ;D

Ehmmm... Nee.

Ik vond deel 1 nog wel aardig. Deel 2 was m.i. in alles slechter: flauw, inconsistent, humorloos verhaal. Slecht geacteerd, slecht beeld, slecht geluid, vreemde cameravoering (waarschijnlijk retro bedoeld, maar dat kwam helemaal niet over)...

Echt ontzettend slecht. Ik heb wel vaker dat ik een film niet zo leuk vind, maar meestal is dat omdat iets me niet zo aanspreekt niet omdat de HELE film waardeloos is. Dit is echt zo ongeveer de eerste film die ik heb gezien die echt op alle vlakken waardeloos is...  :'(  :-\

Overigens ben ik niet de enige die 2 minder vind dat 1: op IMDB heeft deel 1 een 7.5 en 2 heeft een 6.0 (veel te hoog maar goed).
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Jimmy Conway

Deel 2 was inderdaad erg flauwtjes.

reza

Citaat van: NeonKnight op augustus  8, 2005, 17:07:00
Ehmmm... Nee.

Ik vond deel 1 nog wel aardig. Deel 2 was m.i. in alles slechter: flauw, inconsistent, humorloos verhaal. Slecht geacteerd, slecht beeld, slecht geluid, vreemde cameravoering (waarschijnlijk retro bedoeld, maar dat kwam helemaal niet over)...

Echt ontzettend slecht. Ik heb wel vaker dat ik een film niet zo leuk vind, maar meestal is dat omdat iets me niet zo aanspreekt niet omdat de HELE film waardeloos is. Dit is echt zo ongeveer de eerste film die ik heb gezien die echt op alle vlakken waardeloos is...  :'(  :-\

Overigens ben ik niet de enige die 2 minder vind dat 1: op IMDB heeft deel 1 een 7.5 en 2 heeft een 6.0 (veel te hoog maar goed).
Ik neem dus aan dat je hem niet nog een keer gaat kijken? hihi

NeonKnight

Citaat van: reza op augustus  8, 2005, 17:15:53
Ik neem dus aan dat je hem niet nog een keer gaat kijken? hihi

Misschien om iemand te laten zien hoe je een budget van $85 miljoen kunt verpesten.
...en dan vervolgens "Saw" laten zien om te zien wat je voor $1 miljoen kunt maken...  :-\
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

reza

Als je dan toch bezig bent kan je beter The Blair Witch laten zien die is voor geloof ik 80.000 dollar gemaakt :o

NeonKnight

Citaat van: reza op augustus  8, 2005, 17:31:53
Als je dan toch bezig bent kan je beter The Blair Witch laten zien die is voor geloof ik 80.000 dollar gemaakt :o

Ja, maar dat vond ik een k*tfilm!  ;D

reza

Ik ook  :P en weet je wat ik eigenlijk ook wel een K.T film vond Vet hard die heb ik net zitten kijken maar daar vond ik echt helemaal niks aan :-[

Dani1982

Net gezien in het huis van les parents: Finding Neverland.

Ik vond het een erg mooie film.

Tevens erg mooie muziek in die film, veel piano en strijkers, en die VM's van mijn ouders klinken zo slecht nog niet ;)

reza

Vanmiddag kijk ik samen met Huub The Interperter :P ik ben benieuwd.

Spacebass

Citaat van: reza op augustus  9, 2005, 12:57:27
Benieuwd naar de film of...

reza

Dani1982

Citaat van: reza op augustus  9, 2005, 12:57:27

Volgens mij kijk jij de hele dag door films... relaxed leventje heb jij!!

Moet met niet werken?? ;)

reza

Citaat van: Reinier Gunther op augustus  9, 2005, 18:21:50
Volgens mij kijk jij de hele dag door films... relaxed leventje heb jij!!

Moet met niet werken?? ;)
Ja dat krijg je als je onregelmatig werkt ,dan ben je veel thuis.
By the way: The interperter is een ok film
Heb er maar gelijk achteraan Cin City gekeken, een aparte film, geef mij maar liever kleuren films

wh-vanderpost

'k ga zo Kung Fu Hustle aanzetten .. ben erg benieuwd ;D

En nee, niet engels nasinkronisiert, gewoon OV :)
Denon AVC-X3800H | Rotel RMB-1555 | NVidia Shield Pro | PS3
KEF R11 Meta | R6 Meta | R3 Meta | SVS PB1-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Belden | DIY UTP | AudioQuest