Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Marc R

Gisteravond laat nog Mean Machine gekeken. Aardige film voor vlak voor het slapen gaan :). Wel enigzins voorspelbaar, maar verder niet onaardig.

wil

Gisteren met vrouw en kinderen Hide and Seek gekeken  >:D  >:D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Spacebass

Ga zo maar eens City of Ghosts kijken, niet dat ik veel van verwacht...mja  ;D

Spacebass

Tjeee dat viel reuze mee zeg!  O0 Vond het niet bepaald een slechte film...ok een paar rariteiten, maar toch  O0

CoreSmack

Net Stigmata gekeken, niet onaardig maar ik zal 'm niet snel nog een keer opzetten
Lexicon | Audiovector | Velodyne | Nordost | Oppo | Pioneer | Sony | Kingpin | Monster

reza

Citaat van: CoreSmack op augustus  5, 2005, 00:29:30
Net Stigmata gekeken, niet onaardig maar ik zal 'm niet snel nog een keer opzetten
wel eng zeker in het donker
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

blackball147

net white noise achter de kiezen. duidelijk gefilmd binnen de hype van ring, the grudge, mothman prophesies, dragonfly ed

hoewel ik het idee niet zo slecht vond, in zijn geheel nogal oppervlakkig uitgewerkt. geen echte kippevel momenten hoewel er toch af en toe en onbehagelijk gevoel kriebelde.

nu ja , de avond is weer eens gevuld  :D

copyfile

Net even Taxi gekeken de remake uit de v.s. Geef mij maar lekker de Franse orginele versie. Moet zeggen dat ik het niet echt iets vond. Was wel wat actie waardoor het te kijken was maar zeker geen aanrader eerder een afrader vooral als je de franse versie's kent  ;D
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

Dani1982

Gisteren The Last Samurai gekeken.

Mooie film die gelukkig niet geromantiseerd is.

reza

Citaat van: Reinier Gunther op augustus  6, 2005, 11:18:37

[/quote Dit vond ik echt een TOPPER.

Dani1982

net de appendices van Lotr - Rotk disc 2 gekeken.
blijft top!!

en vanavond gaat de film zelf in de speler.
lekker 4 uur kijkplezier.

NeonKnight

Citaat van: Reinier Gunther op augustus  6, 2005, 11:18:37

Meen je dat serieus?  ???
Ik vond het ook best een aardige film, maar niet geromantiseerd? Voorzover ik weet werden de soldaten van de japanse keizer door de Pruisen getraind en niet door een Amerikaanse dronkelap...
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Dani1982

Citaat van: NeonKnight op augustus  6, 2005, 18:48:26
Meen je dat serieus?  ???
Ik vond het ook best een aardige film, maar niet geromantiseerd? Voorzover ik weet werden de soldaten van de japanse keizer door de Pruisen getraind en niet door een Amerikaanse dronkelap...

niet vanuit dat perspectief, maar gelukkig zit er geen echt sex-scene in met die japanese vrouw.
De relatie tussen " amerikaanse dronkelap" ;) en de japanese vrouw komt alleen naar voren door blikken. (oke 1 zoen dan)

Iedere andere blockbuster regisseur had er een sex scene ingezet.

henkt1

Net ook flight of the phoenix gekeken.
Geen klassieker (het origineel wel) maar de crash scene vind ik nu al bijna legendarisch voor 5.1!
Wat een surrounds en laag. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr :P

Tevens errug lekker: Blue man Group  The complex rock tour. Waanzinnige muziek, super geluid, mooie surrounds en killing laag. Een aanrader!

groet,
Henk
JBL-L100 - Accuphase C2000, DAC60, P5000 - Bluesound - Zidoo - Samsung - Qnap - Audioquest

NeonKnight

Citaat van: Reinier Gunther op augustus  6, 2005, 19:34:03
niet vanuit dat perspectief, maar gelukkig zit er geen echt sex-scene in met die japanese vrouw.
De relatie tussen " amerikaanse dronkelap" ;) en de japanese vrouw komt alleen naar voren door blikken. (oke 1 zoen dan)

Iedere andere blockbuster regisseur had er een sex scene ingezet.

Oh, dat bedoel je  ;D
Dat is inderdaad waar.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

NeonKnight

Vanavond/ vannacht gekeken:

Resident evil - nemesis
Ocean's twelve

Resident evil eigenlijk veel beter dan verwacht (verwachting was dan ook niet zo hoog).
Leuk hoor, Milla Jovovich die Trinity en Selene (Kate Beckinsale in Underworld) nadoet!
Lekkere aktie, goede surroundmix (lees: volledig over the top - continu rondvliegende kogels, personen, auto's, etc. etc.  ;D).

Ocean's twelve is veruit de slechtste film die ik in lange tijd heb gezien  :(
Dat ze dit uit durven brengen zeg!  :o

Dani1982

Lotr - Return Of the King

tja, hoef ik weinig over te zeggen denk ik...

reza

Vond je oceans 12 echt niet goed ??? ik vond hem beter als deel 1 ;D

JürgenW

The Big Red One (gerestaureerde, 40' langere versie).

Film doet m.i. zeker niet onder voor Saving Privat Ryan.
Vond hem wel beetje lang.

Raymen

Net klaar met Coach Carter...

Hele goede film.

Wat ik een paar jaar geleden met remember the titans had,heb ik nu weer gehad.

Hartverwarmend,leuk en een waargebeurd verhaal goed verfilmd.

Voor mijn een 8.5/10

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

molle

Is wel waar. Bij de crash-scene heb ik men SVSje kunnen uitzetten. Was niet normaal. Denk dat de buren er nog overspreken >:D
En het was een scene van een volle 2 minuten, en die kunnen soms lang duren als je weet dat je te hard aant spelen bent. En eer ik men sub effe uitzet moet het toch al wel lelijk doen ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

Citaat van: molle op augustus  8, 2005, 00:23:13
Is wel waar. Bij de crash-scene heb ik men SVSje kunnen uitzetten. Was niet normaal. Denk dat de buren er nog overspreken >:D
En het was een scene van een volle 2 minuten, en die kunnen soms lang duren als je weet dat je te hard aant spelen bent. En eer ik men sub effe uitzet moet het toch al wel lelijk doen ;)
Same here, ik had het volume erg hard staan,want ik dacht leuk een film met redelijke effecten er in, maar ik moest even de VOLUME knop iets zachter draaien anders had ik zelf ook een CRASH gehad. oppassen geblazen dus( leuke woordspeling)

Jimmy Conway

Sopranos seizoen 5,
de derde DVD uit de doos weer al.
Het blijft briljant gemaakt.

bmateijsen

Citaat van: Jimmy Conway op augustus  8, 2005, 09:31:39
Sopranos seizoen 5,
de derde DVD uit de doos weer al.
Het blijft briljant gemaakt.

Ik ben met de laatste aflevering van disc 2 bezig. Wel moest ik er weer even inkomen. Maar er zitten inderdaad weer briljante stukjes tussen incl. de humor... ;D (where is Tubbs ;D)

blackball147

gisteren 'around the world in 80 days' en 'ladder 49'

ATWI80D was best vermakelijk, heb me niet echt verveeld ( wel een wat hoog waltdisney gehalte maar goed) swartzenegger als turkse prins, hoe kom je er op?

ladder 49 was voor mij een topper, mooi verhaal, goeie actiescènes waar bij sub en surround zeer op de proef werden gesteld, ik had moeite om het droog te houden naar het einde ( begrafenisscène ).