Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Arno P

Citaat van: BOUBOU op juli 21, 2005, 21:10:45
Waarschijnlijk dezelfde versie als Martin_M, die versie was ook van goede kwaliteit  :P

MvGr. BOUBOU

Mooi...dan ga ik eens even naar de DVD winkel om te vragen naar de versie van Martin_M  ::)

BOUBOU

Citaat van: Arno P op juli 21, 2005, 21:12:23
Mooi...dan ga ik eens even naar de DVD winkel om te vragen naar de versie van Martin_M  ::)

LOL ;D
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Spacebass

Constantine.

Lekker kippevel met die bijbelse good vs evil verhalen  O0

Mooi geluid overigens. Beeld was ook best ok (R2)

en ja zijn the matrix imago zal hij moeilijk kwijtraken als hij dit soort films blijft spelen....tenminste als hij het al wil  ;)

Rody

Ice Age  ;D
Nog nooit gezien hiervoor, maar erg leuk.

wil

Citaat van: Rody op juli 22, 2005, 00:47:50
Ice Age  ;D
Nog nooit gezien hiervoor, maar erg leuk.
Is ook erg leuk. Heb hem in de bios gezien en later hier op het forum 2e hands overgenomen. Moet hem binnenkort weer eens bekijken.

Gisteren overigens naar Sharktale gekeken met de kinderen (goede smoes, doet het altijd). Leuke film, mooie kleuren en grappige dialogen. Die de Niro wordt ook steeds beter naarmate hij ouder wordt :). Jammer dat er weinig gebruik wordt gemaakt van de achterkanalen want daar was deze film toch erg geschikt voor. De voorkanalen worden wat simpeltjes gebruikt: fronts voor omgevingsgeluid, center voor spraak. Dat had beter gekund  :-\

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

reza

Helaas kan ik je mening niet delen WIL ik vond het niet echt een leuke film, ik heb hem met mijn nichtje zitten kijken,en ook die vond hem niet echt leuk(gelukkig dat smaken verschillen :P)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Spacebass

Grootste probleem is dat men de films ook leuk wil maken voor volwassenen en dat veel woordgrappen voor de jongsten/allerjongsten niet te volgen zijn. Madagascar heeft het zelfde "probleem".

reza

Heb net xxx state of the union zitten kijken, de film zelf gaat razend snel aan je voorbij, er zit weinig verhaal in, maar voor diegene die van knallen houen zeker een aanrader. met veel special effecten!!!!!!!!!!! ;D

Marc R

Gisteravond weer eens begonnen met Band of Brothers. Heb alleen nog de eerste aflevering gezien, de rest komt in de loop van de week nog wel :). Blijft een schitterende serie.

copyfile

Net als Reza xXx state of the union zitten kijken. Vond het qua actie wel redelijk geslaagde film. ik vind het echt een film van verstand op 0 en dan maar lekker meegaan in de gevechten. Kortom leuk voor een keer maar daarna zeker niet meer. ;D
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

reza

Heb net even een horror avondje gehad met mijn zwager, eerst Jeepers creepers 2 zitten kijken, en hem daarna nog verveeld met the Grudge, das eigenlijk best een barre film maar goed 8)

JürgenW

House of Flying Daggers gezien; 't mooiste: bitrate bij dts 5.1: 1536 kbs (bij BlahDVD de 2DVD CE: 9,50 Euro)

Film haalt het niet bij Hero, die ik deze week voor de vierde keer gezien heb.

FrankB

Gisteravond toch maar "Sin city" gekeken, erg aardige film. Vanavond als ik tijd heb even "The machinist" kijken ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

BOUBOU

Citaat van: FrenkB op juli 23, 2005, 16:02:08
Gisteravond toch maar "Sin city" gekeken, erg aardige film. Vanavond als ik tijd heb even "The machinist" kijken ...

Is dat net zoiets als "The Pianist", of praten we hier over heel wat anders?

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

FrankB

Citaat van: BOUBOU op juli 23, 2005, 18:43:28
Is dat net zoiets als "The Pianist", of praten we hier over heel wat anders?

Iets heel anders, zie hier voor details ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

reza

Citaat van: FrenkB op juli 23, 2005, 16:02:08
Toch ook geen copie,s he!!!!!!!!!!!!!!

Rody

Eerst nog even Dire Straits - On the night luisteren   :-*
Daarna Zoolander kijken, met Ben Stiller.
Van de makers van There's something about Mary en Meet the Parents

Zoolander =  ;D
Wat een lompe humer zeg.
Beetje Dude where's my car-achtig, flauwe grappen maar wel erg leuk ;D

R

Van de week Mr and Ms Smith, sin city en vanavond assault on precinct 13 en constantino(die is erg goed)

copyfile

Vanavond Hitch gekeken vond het wel een leuke film een romantische film met humor !

Marc R

Afgelopen dagen weer wat afleveringen van band of brothers gekeken. Gisteravond Constantine gekeken. Die viel me enigzins tegen.

Dani1982

Gister Bad Boys 2 gekeken  :o :o ACTIE!!

Rody

Citaat van: Reinier Gunther op juli 24, 2005, 12:54:30
Gister Bad Boys 2 gekeken  :o :o ACTIE!!

Actie en droge humor.
Vond 2 leuker dan 1 :)

copyfile

Net voor de 3e dag achter elkaar weer een film gekeken  ;D Dit keer "Vet Hard" het is een nederlandse actie/comedie film. Ik vind het echt een precht film. Heb er veel op gelachten en vooral voor nederlandse begrippen een goede film !

JürgenW

Momenteel draait Katie Melua, On the road again; al de x-te keer. Alleen het geluid.

Arno P

Net TROY gekeken....wat een bagger... ::)