Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

NeonKnight

Gekeken:

- Hostage (best aardig)
- Madagascar (best leuk)
- The Machinist (erg goed)
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

FrankB

Citaat van: Sjors op juli  5, 2005, 00:38:22
..helemaal niets.. beamer naar de maan  :'( :'(

Ik zou Jantje Smit er toch van op de hoogte brengen, wie weet kun je schade in andere huishoudens voorkomen  >:D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Sjors

Citaat van: FrenkB op juli  5, 2005, 07:21:20
Ik zou Jantje Smit er toch van op de hoogte brengen, wie weet kun je schade in andere huishoudens voorkomen  >:D
::) ;D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Marc R

Zonet Lock Stock and two smoking barrels gekeken. Geweldige film, krijg meteen zin om Snatch weer eens te gaan kijken :).

NeonKnight

Vanavond de rest van "Saw". Gisteren het eerste deek gekeken en ik moet zeggen tot dusver erg goed.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

oud_account_1

Citaat van: Sjors op juli  5, 2005, 00:38:22
..helemaal niets.. beamer naar de maan  :'( :'(
Dan zou ik Man on the moon aanzetten, hoef je je alleen maar een man in te beelden :)
Alhoewel Women on the moon dan misschien een betere titel is ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Roland

Net weer eens Harold & Kumar Go to White Castle gekeken. Blijft toch wel erg leuk met briljante momenten :)

Daarna Velvet Revolver op Live 8 London 2005. Vrij kort, maar best de moeite waard.

NeonKnight

Daarnet saw afgekeken: goede film, zeg.
Daarna Mr & Mrs Smith: wat een verspilling van celluloid, zeg...  :-\

Roland

En zojuist Team America: World Police weer gekeken.

Kan hem nog steeds fantastisch waarderen  ;D

Harry HT

Hoi,
Citaat van: Roland op juli  7, 2005, 21:50:58
En zojuist Team America: World Police weer gekeken.

Kan hem nog steeds fantastisch waarderen  ;D
Ken je de teksten van de liedjes al uit je hoofd?

Van de winter kijk ik ook weer een keer  :D

Ik heb naar Un long dimanche de fiançailles gekeken, nav een topic over deze film op het forum  O0

Een aanrader, wel een beetje serieus.

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Roland

Citaat van: Harry HT op juli  7, 2005, 22:07:26
Hoi, Ken je de teksten van de liedjes al uit je hoofd?
;D
De soundtrack heb ik grijsgedraaid, dus die liedjes zijn niet zo'n probleem :)
Het script kan ik ook bijna helemaal meelullen ... geweldig  O0

CiteerVan de winter kijk ik ook weer een keer  :D
Ah, kijk eens aan. Benieuwd wat je er dan van vind :)

bodiug

BOUBOU

Gister avond:

Bijna alles gejat van Indiana Jones, en veel te weinig aandacht besteedt aan de effecten  :-\

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Marc R

Vanmiddag weer eens Pulp Fiction gekeken. Zou hem zo weer op kunnen zetten, het blijft een topfilm :).

NeonKnight

Daarnet 'Hide and seek'.

Dat verstoppen hadden ze beter met deze film kunnen doen, zeg.
War een ontzettende baggerfilm. Robert de Niro moet zich onderhand toch wel eens beginnen te schamen hoor!

Deleted member

Net The Grudge gekeken...nou ben ik nog aan het wennen aan het grote beeld van de beamer en surround maar deze film is om bang van te worden als je dit niet gewend bent!  :-[ Creepy film, brrrr!  :o

Nu maar lekker slapen hoop ik...  ;)

NeonKnight

Daarnet 'true crime' gekeken. Dat is best een heel aardige Clint Eastwood film.

Jimmy Conway

Ocean's Twelve gekeken.

Magertjes....

remon123

Citaat van: Jimmy Conway op juli  9, 2005, 09:01:56
Ocean's Twelve gekeken.

Magertjes....
nou je mag best bagger zeggen , want oa het camera werk is toch echt slecht en onrustig
deze kan nog niet eens in de schaduw staan van deel 1
::) ::) ::)
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

ThomasBelgium

Flight of the Phoenix gezien. Meeleven met de personnages en het verhaal is er niet echt bij maar hier en daar wel mooie beelden.

Raphie

Constantine: Goed verhaal, maar had van mij nog wel wat beter mogen worden uitgewerkt
JBL PRX Power!

astrobart

gisteren in m'n eentje in het pikke donker, what lies beneath " zitten kijken, met het volume ok een lekker nivo ;D
Bhoeahaa das niet gezond voor je nachtrust, schrok me steeds de t...ng :-X

Arno P

Gisteren na vele jaren nog eens "Jaws" gekeken met de kinderen die m.i. voldoende de leeftijd van 12 jaar beginnen te naderen... >:D...erg goede film..Spielberg rules... ;)

Ettepet

Donderdagavond Oldboy gekeken: Een Koreaanse wraakfilm met een verassende diepgang.  Het moet een beetje je smaak zijn, maar ik vond 'em wel aardig.  Op imdb.com heeft ie een zeer hoge waardering.