Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

NeonKnight

Infernal affairs gekeken gisteren.
Op zich wel een aardige film uit de Aziatische cinema.
Had 'm wat beter verwacht, maar duidelijk superieur aan veel hollywood films.

Oldboy was wel veel beter.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Paul1967

Heb gisteravond weer eens geluisterd en gekeken naar Peter Gabriel's Secret world op dvd. Wat een goed concert en dito geluid. Beeld daarintegen is wat minder maar drukt de pret niet. ;)

blackball147

gisteren 'open water' gezien, niet echt slecht, af en toe wat onderhuidse rillingen, maar naar mijn gevoel niet diep genoeg uitgewerkt ( voor zover dat mogelijk is gezien de minimalistische aanpak )

TheBaz

Citaat van: Scarp op juni 18, 2005, 15:30:09
Eerder deze week madagascar gekeken. Viel me zwaar tegen. Het aantal (goede) grappen was op 1 hand te tellen.
ow, die wou ik vanavond es gaan kijken ,zag de trailer bij starwars, ik lag toen al dubbel.
maar mischien lag dat meer aan mijn persoonlijke belevings wereld :D
" I knew it... I'm surrounded by assholes!!"

R

aan je avatar te zien zit het wel goed met je belevingswereld. ;D... gaaf ding.

jaco

9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

BOUBOU

Citaat van: jaco op juni 20, 2005, 18:03:08
Ik kijk niets.. Te warm..

Kom op, niet te kleinzerig!  >:D
Gewoon de Bagend op vol vermogen voor een beetje luchtverplaatsing.
Zo is het nog best uit te houden  ;)
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

NeonKnight

...iemand zal toch echt het energiebedrijf moeten compenseren voor al die gemiste inkomsten als we met zijn allen vandaag geen film kijken  ;D
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

jaco

Citaat van: BOUBOU op juni 20, 2005, 20:01:31
Kom op, niet te kleinzerig!  >:D
Gewoon de Bagend op vol vermogen voor een beetje luchtverplaatsing.
Zo is het nog best uit te houden  ;)
Tja, de convergentie verschuift van mijn barco als de temperatuur op blijft lopen. Als ik begin met 25+ graden moet ik halverwege de convergentie bijregelen.. Tijd voor een Airco wat dat betreft.

9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

jowi

Gewoon net zolang wachten tot het in je kamer ook 6500K is, dan staat alles weer goed ;D

FrankB

Citaat van: NeonKnight op juni 20, 2005, 20:31:58
...iemand zal toch echt het energiebedrijf moeten compenseren voor al die gemiste inkomsten als we met zijn allen vandaag geen film kijken  ;D

Dat doen alle bedrijven met airco wel ;D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

GerritZ

Niemand wat gekeken ?

Vanmiddag : Enemy of the state, blijft een leuke film

NeonKnight

Citaat van: GerritZ op juni 23, 2005, 21:54:56
Niemand wat gekeken ?

Jawel hoor. Eergisteren Zebraman en gisteren Constantine.
Beeld- en geluidskwaliteit van Zebraman was echt onder alle maat, maar wel een hele aparte ervaring. Japanse humor  ;D
Constantine viel me niet tegen. Nou verwacht ik ook niet zo veel van films met Keanu Reeves...  :-X

GerritZ

Citaat van: NeonKnight op juni 23, 2005, 22:02:18
Jawel hoor. Eergisteren Zebraman en gisteren Constantine.
Beeld- en geluidskwaliteit van Zebraman was echt onder alle maat, maar wel een hele aparte ervaring. Japanse humor  ;D
Constantine viel me niet tegen. Nou verwacht ik ook niet zo veel van films met Keanu Reeves...  :-X

Constantine vond ik ook niet echt bijzonder, gewoon een keer leuk om te zien.

Romano

The day after

Wel een ouwe , maar wel een mooi verhaal als de kern oorlog wel zou uit breken.

Rody

The Insider is net afgelopen :) Met Al Pacino  8) en Russell Crowe.

Duurde 2.5 uur, maar heb me geen moment verveeld.
Zeer goede film naar mijn mening, een vriend van me die meekeek was het daar wel mee eens :P

NeonKnight

Citaat van: GerritZ op juni 23, 2005, 22:29:52
Constantine vond ik ook niet echt bijzonder, gewoon een keer leuk om te zien.

Ja precies. En dat had ik eigenlijk niet verwacht  ;D

GerritZ

Citaat van: Rody op juni 25, 2005, 02:11:41
The Insider is net afgelopen :) Met Al Pacino  8) en Russell Crowe.

Duurde 2.5 uur, maar heb me geen moment verveeld.
Zeer goede film naar mijn mening, een vriend van me die meekeek was het daar wel mee eens :P

Absoluut mee eens ;D erg geloofwaardig neergezet door beide acteurs !

Dani1982

Wat ik aan het kijken ben?

24 Seizoen 2 :o

nu bij aflvering 8, gewoon aan een stuk door gaan.

Starred

'Feestje' - met Antoni Kamerling en Beau van Erven Doorns in de hoofdrollen.

God, wat een slechte film. In tijden niet meer zo'n drama gezien. We werden gewoon melig van de slechte acteerprestaties en het script.  :D De beeldkwaliteit is ook nog eens dramatisch slecht en de stemmen zijn slechter nagesynchroniseerd dan de gemiddelde wasmiddel reclame  ::)

MrPink

Cinema Paradiso (director's cut)...goede film! :)

Groetjes,
Oscar

beunky

En zojuist heb ik Finding Nemo maar weer eens gezien :D
Awesome dude 8) ;D ;D ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Marc R

Gisteravond Alien vs Predator gekeken. Redelijk, al had ik bij sommige scenes wel het gevoel van "waar heb ik dat eerder gezien".

christian19

gister, Soylent green.

christian19.

Marc R

Zonet The Village gekeken. Viel eigenlijk behoorlijk tegen. Had er aardig wat van verwacht, maar vond de griezeleffecten die je volgens het hoesje kon verwachten behoorlijk tegen vallen.