Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

jowi

Citaat van: Marc R op mei  8, 2005, 10:12:27
Gisteren Fargo gekeken. Aparte, soms ietswat bizarre film, maar zeker geen onaardige film.
Steve Buscemi is echt zo gaaf in Fargo...  ;D

Steven Coymans

Gisteren Immortal (Ad Vitam) gekeken, wat een vage film. Vond er niks aan. Waren een heleboel 3d dingen in verwerkt. Deed me wat denken aan Final Fantasy, alleen was dat wel een leuke film. t'is dat ik er geld voor betaald heb anders was hij  na een kwartiertje uit de DVD speler gegaan :(.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

FivePack

Gisteren een serieus filmavondje gehad.
Als eerste Der Untergang, daar wordt je wel even stil van zeg...
En na het bijkomen Cicade de Deus. Ook geen flauwe film
Rotel RSP-1068 | Rotel RMB-1075 | Rotel RT-1080 | Rotel RCD-1072 | Panasonic DVD-S97| Vifa Premium 33 , 22 centre , Monitor 30 | 2 * UCD400AD monoblock | Kabelzooi...  | Panasonic 42PE55 | Cayin A-88 EH-KT88 buizen | Epson TW-3500

Martin_M

Citaat van: Riddle op mei  8, 2005, 11:22:30
Gisteren Immortal (Ad Vitam) gekeken, wat een vage film. Vond er niks aan. Waren een heleboel 3d dingen in verwerkt. Deed me wat denken aan Final Fantasy, alleen was dat wel een leuke film. t'is dat ik er geld voor betaald heb anders was hij  na een kwartiertje uit de DVD speler gegaan :(.

Ik vind 'm dus geweldig!!!
Ga volgende week de L.E. aanschaffen.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Arno P

Citaat van: Riddle op mei  8, 2005, 11:22:30

Vond em prachtig.....vooral de bewegingen van de nepmensen ..erg goed en de combinatie van echt/nep is verbluffend gedaan....erg sfeervolle film...

VlisChris

Net terug van Kingdom of Heaven.
Wat een bummer zeg :-\ :(
Ik had zo gehoopt dat die film eindelijk weer eens een beetje in de buurt zou komen van Gladiator. Maar hij kan nog niet in de schaduw van die film staan.
Acteerwerk wel aardig, kostumering best goed, filmwerk niet mijn ding (snel, slomo, snel, normaal), soundediting was matig, etc, etc, etc. Nee, ik zat meer technisch te kijken dan dat ik in de film zat.
Erg jammer. Met veel moeite een 6je.

el-jorge

Vanavond staat Star Wars op het menu  8) Mijn vriendin wil zich voorbereiden op de release van EPIII, dus moeten alle andere SW-films gekeken worden  ;D
|LG OLED| |Denon| |PS4| |Monitor Audio Radius| |SVS| |Wyrewizard|

Romano

de three kings ga ik vanavond kijken.

...dune...

Vanavond gekeken in mijn eigen HT:

The Incredibles  (animatie)

SVS-je even op de proef gesteld...   :o

Slachtofferhulp en Stichting Correlatie ingeschakeld voor de medeflatbewoners... alle 80...   ;D

Marc R

Gisteravond weer eens Spy Game de dvd-speler ingestopt. Aardige thriller, al was ie toch wat anders dan ik me van de eerste keer kon herinneren.

Kerstmanno

Gisteravond Assault on Precinct 13. Het idee was op zich best aardig/verrassend, maar de uitwerking was zoooooo bedroevend. Het werd ook allemaal steeds ongeloofwaardiger. Het enige moment in de film dat ik even opkeek, SPOILER was toen de doc door haar hoofd werd geschoten /SPOILER

Daarnaast was de film door iemand ge... kuch kuch... down.. kuch.. load.... en was de kwaliteit zooooooooooooooooooooooooooooooooo slecht! Vooral pans waren niet om aan te zien, zo schokkerig. Maar ook veel artifacts e.d. Brrrrr. Daarnaast had ik ENORM last van het wegvallen van het geluid. Of mn buurvrouw heeft 20 magnetrons aanstaan 's avonds, of er is iets anders mis. Moet binnenkort mijn apparatuur maar eens elders testen.

FrankB

Ik had 'm ook gedownload, en de kwaliteit was wel te doen. Niet zo slecht als jij zegt. Maar goed, je beamer zal ook wel een stuk gevoeliger zijn voor foutjes dan mijn mini-tv ;)

En geloofwaardig, ach voor reality kijk ik geen films meer. En vermakelijk was het wel :)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Kerstmanno

Citaat van: FrenkB op mei 12, 2005, 14:17:22
Ik had 'm ook gedownload, en de kwaliteit was wel te doen. Niet zo slecht als jij zegt. Maar goed, je beamer zal ook wel een stuk gevoeliger zijn voor foutjes dan mijn mini-tv ;)

En geloofwaardig, ach voor reality kijk ik geen films meer. En vermakelijk was het wel :)

Vermakelijk, een beetje wel.

Ik heb daarna op Cinenova nog Dark Blue gekeken met Kurt Russel, dat was vele malen vermakelijker!!

PS: Waarom ben jij nooit meer op msn overdag, zijn ze je daar zo aan het afbeulen?

FrankB

Citaat van: Menno-ert op mei 12, 2005, 15:54:50

Ik heb daarna op Cinenova nog Dark Blue gekeken met Kurt Russel, dat was vele malen vermakelijker!!

PS: Waarom ben jij nooit meer op msn overdag, zijn ze je daar zo aan het afbeulen?

Het is behoorlijk druk inderdaad, veel kort overleg met Heidelberg, Berlijn & NYC dus dan is MSN wel handig.

Vanavond wellicht ff xXx2 kijken  ::)

Kerstmanno

Citaat van: FrenkB op mei 12, 2005, 15:57:05
Vanavond wellicht ff xXx2 kijken  ::)

Pffffffffff, voor het vermaak, zullen we maar zeggen!

Hee, wanneer gingen wij nou eens eten (met die rooie)? (tsja, als je niet op msn komt.. :P)

FrankB

Citaat van: Menno-ert op mei 12, 2005, 16:01:40
Hee, wanneer gingen wij nou eens eten (met die rooie)? (tsja, als je niet op msn komt.. :P)

Bellen, mailen? Ik belde je gisteren nog maar ja, aannemen ho maar  :-\

garmtz

He, leuk, MSN! Wil daar ook wel weer eens wat mee doen... :)

MrPink

Vanavond toch maar Matrix:Revolutions gehuurd...tja, was niet best. Het mooiste van de film waren de borsten van Monica Bellucci, nou ja, die mogen er dan ook wel zijn. ;)

Groetjes,
Oscar

robbie12345

Citaat van: Menno-ert op mei 12, 2005, 15:54:50

Jezus.... vond jij Dark Blue vermakelijker dan assault on precinct 13....?????!!! ??? :o
Sorry hoor maar Dark Blue heb ik het laaste half uur op 2x gekeken omdat hij zo slecht was.. Wat een slechte La Confidential rip-off. Het ging helemaal nergens over wat een petfilm.

assault on precinct 13, was gewoon een ammusante no-brainer, en voor mij deste ammusanter omdat ik me er helemaal niets bij had voorgesteld en hij 100 procent mee viel. (in het genre dan)
Epson TW-6700 | Marantz Sr7300 & DENON X2500H | B&W DM603 s3 | B&W LCR-60 | B&W DM309 | JBL XTI 300 SUB | Celexion 2,40 scherm

Dani1982

vanavond ga ik national treasure kijken.

oja, en dit:
lost 1x22
joey 1x23 en 1x24
The oc 2x23
smallville 4x21

Kortom, Top avond!

TheSpeedSkater

Net de Gladiator gekeken.

Mooi film, vooral de muziek is prachtig op mijn nieuwe apparatuur!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

jowi

Man On Fire, 720p... de aftiteling rolt nog...  O0 "...revenge is a dish best served cold..." wát een gave film zeg...!

Dani1982

Citaat van: Reinier Gunther op mei 13, 2005, 18:10:40
vanavond ga ik national treasure kijken.

Wat een film, prachtig!!!!!

Walter_PPK

Vanavond Twisted gekeken. Geinig verhaal beetje voorspelbaar en houterig af en toe. Ingetogen geluid met niet te veel bombarie. Maar het beeld was echt goed. Mooie scherpe donkere scene's met gezicht closeups. Echt iets voor op de crt :)
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer

remon123

gister hard rain gekeken blijft een super film
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.