Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Teejoo

Citaat van: papaleo op januari 11, 2022, 22:52:54
Vanavond Copshop gekeken...
Vermakelijk, lekkere wegkijker maar soms iets te onwerkelijk... en voelde ook vaak als Tarantino ook wat in de pap te brokkelen had.

De beeld/audio kwaliteit stak boven de gemiddelde BluRay 1080p uit.
Het beeld was detail rijk scherp en clean
De DTS-HD Master Audio 5.1 lossless soundtrack was fenomenaal mooi af gemixed je zit constant in een waanzinnige surround-bubbel.

Film:7
Beeld:8,9
Geluid:9,5
Die ga ik ook maar op het lijstje zetten dan!

mr.crash

Ik had hem jaren geleden op DVD gekocht
Wilde wachten tot hij in 4K uit kwam.
Toch maar de blu-ray gekocht en hem weer gezien...
Wat een TOP film.

Pulp fiction.
https://www.imdb.com/title/tt0110912/
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

Shadowfox

Eternals_2021_REPACK_2160p_WEB-DL_DDP5_1_Atmos_HDR_HEVC-EVO

Net ff 10sec gekeken en man man man beeld is nu al een dikke 11. Nu de film nog maar das voor morgen

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

rattaplan

Eternals vandaag gekeken....dikke zucht.... of ik ben een ouwe zeikerd geworden of de films worden steeds slechter.  Wat is dat hele woke gebeuren een drama voor de films tegenwoordig zeg. Het is nu zo prominent aanwezig dat het afleid van de film zelf. Zwarte homo met arab vriend met geadopteerd kind. Tig aziaten erin. Halve gozer/griet transgender figuur die graag menselijk wil zijn. NIet vergeten eem gehandicapte erbij (doof). En ja hoor een bad guy is een blanke man. Niks ten nadele van alle bevolkingsgroepen enzo en een bepaalde vertegenwoordiging erin is goed Maar dit slaat ondertussen nergens meer op.

Los van dit alles is het verhaal zelf ook niet al te best en gaat het hele Marvel universum een steeds ongeloofwaardigere kant op. Ik kan ook alle verhaallijnen niet helemaal meer volgen.... maar om af te sluiten met de woorden waarmee ik starte ik zal wel een ouwe zeikerd zijn. (ben overigens pas 45 :-)))

Raymond187

Citaat van: mr.crash op januari 13, 2022, 14:30:14
Ik had hem jaren geleden op DVD gekocht
Wilde wachten tot hij in 4K uit kwam.
Toch maar de blu-ray gekocht en hem weer gezien...
Wat een TOP film.

Pulp fiction.
https://www.imdb.com/title/tt0110912/
Is 1 van mijn meest fav. films. :wub:

jahtari

Citaat van: rattaplan op januari 13, 2022, 18:57:25
Eternals vandaag gekeken....dikke zucht.... of ik ben een ouwe zeikerd geworden of de films worden steeds slechter.  Wat is dat hele woke gebeuren een drama voor de films tegenwoordig zeg.
Go woke, go (creatively) broke - wat een waanzin.

Another major problem with 'Eternals' is that, in our age of wokeness and corporate virtue-signaling, it seems more concerned with waving the diversity, representation and inclusion flag than with making an entertaining movie.

The wokeness on display in 'Eternals'is so inane as to be ridiculous. For example, in the comics, Ajak, leader of the Eternals, is a man, but in the movie he's a middle-aged Mexican woman (an uncharismatic Salma Hayek). Latina box checked.

Makkari, the Eternals' Flash-like superhero, is no longer a white guy like in the comics, but instead is now a mixed-race woman who is deaf for some inexplicable reason, and of course, is played by a mixed-race, deaf actress, Lauren Ridloff. Disability box checked.

In the comics, Phastos is a muscular bad-ass black man, but in the movie, he's transformed into a frumpy gay guy played by Brian Tyree Henry. It goes without saying that a gay kiss is featured in the film, no doubt used to hit over the head the people too dense to pick up on Phastos' homosexuality by the fact that he has a husband. LGBTQ box checked.

https://www.rt.com/op-ed/539474-marvel-eternals-woke-diversity/
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Teejoo

Gisteren the unforgivable gekeken op Netflix. Erg goede film met gewoon referentie beeld en een erg goede en natuurlijk klinkende audiomix. Kan menig big budget film van de grote maatschappijen nog wat van leren! Vond Sandra echt heel goed. Ik hoop dat hij op disc uitkomt.

Shadowfox

Citaat van: Teejoo op januari 14, 2022, 08:11:38
Gisteren the unforgivable gekeken op Netflix. Erg goede film met gewoon referentie beeld en een erg goede en natuurlijk klinkende audiomix. Kan menig big budget film van de grote maatschappijen nog wat van leren! Vond Sandra echt heel goed. Ik hoop dat hij op disc uitkomt.

Dat was zeker een topfilm. Heel naturel gespeeld. Topper

maximus79

Met Peacemaker begonnen, F*cking hilarisch. Goede mix ook.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

HereIsTom

Citaat van: Teejoo op januari 14, 2022, 08:11:38

Ook gekeken, prachtige film! 👍
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

ppeter

The Unforgivable (2021)

Een geweldige en realistische film, met een schitterende acteerprestatie van Sandra Bullock. Deze film en de rol van Bullock grijpt je bij de keel en laat een sterke indruk na. Zeker het bekijken waard, voor een leuke (drama) filmavond!

Film: 9/10
Beeld: 8/10
Geluid: 8/10
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * B&W 606 S3 - B&W HTM6 S3 - B&W 607 S3 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * ATV 4K 2022 * iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro * Apple Watch Ultra *

Teejoo

Topgun op UHD! Echt een trip naar memory lane. Toch mooi hoe ze zo'n oude film opknappen. Beeld en geluid voor zo'n oude film gewoon goed, maar de steering en audiomix in het algemeen is ondanks de nieuwe Atmos mix wat gedateerd/beperkt.

Maar heel leuk om na al die jaren weer eens te zien. 1e keer was in de Bios, daarna op VHS, DVD, blu-ray en dan nu op UHD  :D

flakkees

nou , mijn oudste dochter (14) komt vandaag langs nog voor mijn verjaardag
laatst geëindigd met iron man 1 en 2  dus dat word straks 3 kijken
daarna misschien maar eens beginnen met MI 1 tot 4 ze is gek op actie  ;D
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

Raymond187

Yellowjackets.. Serie.

Meiden voetbal team storten neer met ene privé jet. De meeste overleven. Na 19 maanden worden ze gered. En zijn nare dingen gebeurd tijdens die 19 maanden en....

Goeie serie go check it out

buckler

Vrijdag 'The Unforgivable' gezien, goede film met een pracht verhaal.

Zaterdag de film 'Eternal' gekeken, maar ondanks meer dan prima beeld en audio is het echt een bout film van de eerste klas... wat een hoopje ellende zeg.
Heb hem na een uur kijken toch maar uitgezet.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart ST100 en ST130G4  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Kaleidescape , Keces CineMike , Isotek , Crowson actuators (2X)

haythijs

Gisteravond was het tijd om Defiance met Craig en Schrieber eens terug te kijken.
Vandaag probeer ik deze eens, de film zegt me niets qua release. Althans ik heb hetvolledig gemist, wat al snel kan 😜
Maar ik ben benieuwd! 👌
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ RUconnected+JKE+Grimm.

reza

Goeie film, waargebeurd volgens mij :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

VTEC_genieter

Gisteren op NPO3 gezien:

Angela Black (serie, thriller, 2021)
Aflevering 3 van seizoen 1

De camera beelden spraken me meteen aan.
Uiterste spanning en sfeer!

De Nederlandse acteur Michiel Huisman speelt erin, hij is bekend van Game of Thrones.
Dit was wel de allereerste aflevering die ik gezien heb van Angela Black, heb dus de voorgaande 2 afleveringen niet gezien, maar vond het goed!

Maar of ik verder wil kijken volgende week? [emoji848]
Het gaat over een vrouw die haar man niet vertrouwt.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

J0ell

Eternals vandaag gekeken....dikke zucht.... of ik ben een ouwe zeikerd geworden of de films worden steeds slechter.  Wat is dat hele woke gebeuren een drama voor de films tegenwoordig zeg. Het is nu zo prominent aanwezig dat het afleid van de film zelf. Zwarte homo met arab vriend met geadopteerd kind. Tig aziaten erin. Halve gozer/griet transgender figuur die graag menselijk wil zijn. NIet vergeten eem gehandicapte erbij (doof). En ja hoor een bad guy is een blanke man. Niks ten nadele van alle bevolkingsgroepen enzo en een bepaalde vertegenwoordiging erin is goed Maar dit slaat ondertussen nergens meer op.

Los van dit alles is het verhaal zelf ook niet al te best en gaat het hele Marvel universum een steeds ongeloofwaardigere kant op. Ik kan ook alle verhaallijnen niet helemaal meer volgen.... maar om af te sluiten met de woorden waarmee ik starte ik zal wel een ouwe zeikerd zijn. (ben overigens pas 45 :-)))

Verstand uitgeschakeld op het "Woke" gedeelte maar ik heb de helft van de film niet eens gehaald.
Was er lekker voor gaan zitten zonder de vrouw, chippie en een whiskey erbij maar ik heb me totaal niet vermaakt.
Ben groot marvel fan maar ik kon er gewoon niet doorheen komen.
Slecht verhaal, zit vreemd in elkaar, traag als dikke ***, eigenlijk was alles slecht..  :hmmm:
Past totaal niet in de marvel reeks thuis.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

mr.crash

Bad boys 2
Niet helemaal mijn ding toch wel een leuke film 7. /. 10
https://www.imdb.com/title/tt0172156/

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

r_flagg

Eternals vandaag gekeken....dikke zucht.... of ik ben een ouwe zeikerd geworden of de films worden steeds slechter.  (Ben overigens pas 45 :-)))

Ontzettend mee eens .... En ik ben er al/pas 48 😁

Zoon lief zat te kijken en ik heb het ruim een half uur vol gehouden.
Toen ben ik maar naar de HT gegaan en heb

The blues Brothers

Gekeken.

Heerlijk!!   ....... Maar dat zal de leeftijd dus wel zijn 

Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)

haythijs

Gisteravond Spotlight maar weer eens herzien, indrukwekkende speurtocht naar die misstanden binnen de kerk. En helaas nu ook weer een issue gezien het huidige nieuws in medialand.
Vanavond gaat deze mijn weekend afsluiten. Release compleet langs mij heen gegaan, wisselende recensies. De trailer belooft visueel wel wat.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ RUconnected+JKE+Grimm.

tdbakker

Citaat van: jahtari op januari 12, 2022, 11:34:11
Gisteravond Sing en Sing 2 gezien, amusante animatiefilms over een aantal dieren die een show willen geven a-la idols en daarna een gezamenlijk optreden willen organiseren. Goed atmos geluid en beeld.

Hier gisteravond ook Sing 2  bekeken met het gezin. Echt een aanrader, top geluid.
Stereo:Xanadu HRS22YH//Cambridge Audio Edge NQ en W//Roon.
HT:Anthem MRX520//Rythmik E15//Xanadu Center HRC1 en Xanadu Rears//Sony KD-65AF8//Zidoo Z1000

papaleo

Gisteravond Upgrade gekeken...

Vlotte actiethriller met een interessant sciencefiction thema dat tot het einde weet te boeien.
Naar het einde toe weet de film je ook te verrassen, maar ergens weet deze verrassing niet helemaal te passen in heel het concept van de film....tenminste die indruk had ik in ieder geval.
Voor de rest prima film met leuke actiescènes en visueel dik in orde waar opvallend veel donker scenes in te zien zijn ,maw projecteer je met een JVC dan zit je goed met deze film  :D

'Streaming' Netflix Beeld en geluid waren ook dik in orde  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels