Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

RonG

Citaat van: VTEC_genieter op oktober  4, 2016, 20:49:38
Voor slowmotion scenes moet je de films Ip Man kijken!
Martial Art acteur Donnie Yen heeft zojuist aangekondigd dat deel 4 gaat komen [emoji123][emoji123][emoji123]

Ja, heb ik gezien, vond het 1ste deel de beste maar de anderen waren ook wel ok.

Gisteren de laatste X-Men gezien, erg goed geamuseerd met deze 8/10 :)

VTEC_genieter

Saw 1 vond ik eng en spannend.
Daarna kwamen de andere delen en kreeg je het gevoel dat de reeks films meer een puzzel is van martelmachines. Wordt meer geniaal dan eng. En iedere keer super spannend omdat het iedere keer weer origineel is, omdat er andere martelmachines worden gebruikt.
Je weet dat het hartstikke nep is, al dat bloed enzo, maar je wilde iedere keer zien hoe de slachtoffer uit mekaar werd getrokken [emoji122][emoji122]
En dan ook nog met die bekende achtergrondmuziek, zeer passend!!!

Luister! En je weet dat aan het einde van dit bekende liedje dat het bloed door je woonkamer gaat! Man gaat schreeuwen en gillen van de pijn, op de laatste seconde wordt zijn hoofd van zijn romp getrokken [emoji122][emoji122] GENIAAL!!!
Ik mis de films Saw nu ik deze soundtrack weer hoor.

https://youtu.be/LxEuQjE50LQ
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

VTEC_genieter

Deel 7 van Saw heb ik in de bios gezien, in 3D. Het bloed spatte op mijn bril.
Sommige mensen gingen zelfs gillen tijdens de film. Aanstellerij vond ik dat.
De rest van de delen heb ik op bluray.
Mijn allereerste bluray schijven waren dat. Ik had toen voor het eerst een full hd film op mijn TV. Je kon de bloeddruppels gewoon tellen, zo scherp waren die films [emoji1]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

VTEC_genieter

mr.crash

Ik was al bang dat je dat zou vragen.
Er waren stukjes bij dat ik dacht NEE.
Maar misschien valt dat haar niet zo op.
Onze dochter heeft wel mijn humor :pompom:
Dus ze zal hem wel leuk vinden.

Raymond187

Ben WSOP main event 2016 aan het kijken, ondanks dat de november 9 al bekend zijn. Die heb ik special niet opgezocht, zodat het kijken leuk blijft  :thumbs-up:

reza

The infiltrator. Krijgt van mij een 6.9 had wel iets langer mogen duren.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

luuk123456

Citaat van: reza op oktober  6, 2016, 15:04:39
The infiltrator. Krijgt van mij een 6.9 had wel iets langer mogen duren.
Die heb ik gisteren ook gekeken!
Goeie film, 7/10

Verstuurd vanaf mijn Nexus 10 met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

VincentG

Vind dit seizoen van AHS helemaal niet leuk. Erger me aan die 'interviews' tussendoor, mede omdat het door andere personen gedaan is en het de spanning en tempo eruit haalt. Vond vorige seizoenen stuk leuker.

Anyway, nu The Revenant weer aan het kijken. Heerlijk in surround sound en blijft een mooie film om te zien.
Marantz SR5010 - Marantz UD5007
Klipsch RP-260F - RP-450C - RP-250S - R-112SW

mr.crash

Mijn dochter wilde crocodile dundee
weer zien.
http://www.imdb.com/title/tt0090555/?ref_=fn_al_tt_1
Ik heb de film denk ik wel 7 keer gezien.
Maar hij is nog steeds leuk.

Ik heb later nog Goodfellas gezien.
http://www.imdb.com/title/tt0099685/?ref_=fn_al_tt_1
mooie film  7 / 10

modde239

Net op Netflix gekeken naar The Siege of Jadotville (2016) een aanrader...8/10  :popcorn:

"De film speelt zich af in 1961 ten tijde van de Congo-crisis.  Commandant Pat Quinlan en zijn 150 manschappen worden door Hammarskjold van de Verenigde Naties naar de stad gestuurd nadat Katanga zich heeft afgescheiden. Gedurende 6 dagen en nachten worden ze aangevallen door 3000 soldaten van de Congolese regering die worden gesteund door de Franse en Belgische huurlingen die zijn ingehuurd door de mijnbouwbedrijven."

Squashball

Race (2016) gekeken. Best aardig, ook leuk dat onze Clarice een rol heeft.

VTEC_genieter

@Mr.Crash
Crocodile Dundee is een superfilm voor de familie!
Oldskool humor, hele leuke film!!

Raymond187

Had Ice age collision zaterdag gekeken. Met me gezin. Popcorn, chippie, sapie erbij.

Kleine man vond hem geweldig en was weer blij om op het witte doek te kunnen kijken  :headbanging:

luuk123456

Citaat van: Raymond187 op oktober 10, 2016, 10:00:02
Had Ice age collision zaterdag gekeken. Met me gezin. Popcorn, chippie, sapie erbij.

Kleine man vond hem geweldig en was weer blij om op het witte doek te kunnen kijken  :headbanging:

klinkt super gezellig, vooral voor de kleine man.
Vond jij hem net als ik, stiekem ook (heel) slecht? :yawnee:
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Raymond187

Ik lag na 10 min. op de bank te slapen  :blink:

Een baby erbij in huis kost toch net ff iets meer energie. Dus kan er nog geen mening over geven.

The legend of tarzan wel afgekeken sávonds, maar had ik beter ook niet kunnen doen. Vond er weinig aan.

Raphie

Zaterdag "the force awakens" gezien. Leek wel een kruising tussen een remake van "a new hope" en "austin powers" wat een voorspelbare aaneenknoping van cliche's en "Dora The Explorer" dialogen
Vooral Han Solo en Leia waren tenenkrommend met het gejank over hun zoon

De zaken die het meest irriteren
- er moest een light saber uit de sneeuw getrokken worden
- er moest een vader zoon confrontatie op een hoge brug in een bijna ontploffende hangar in zitten
- er moest een X wing "red leader, almost there" scene inzitten
- de Falcon moest een bumpy ride hebben
- iemand moest de force door z'n buik voelen trillen
- de nieuwe Vader was ronduit belachelijk (deed me denken aan een kruising tussen Austin Powers en Incrediboy)
- Alle leiderschap rollen waren vrouwen.
- het belachelijk "allo allo" accent van de order

Ze hebben te hard hun best gedaan om "vader en zoon" momentjes te creëeren van "dat hebben ze van toen ik jouw leeftijd was jongen" 
JBL PRX Power!

Witalik

Jungle book 8/10

Vond hem erg goed in elkaar gemaakt!
Sony X80L - Marantz SR-7011 - Bowers en Wilkins 603-S1 / HTM6S2AE / 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels

"Showcase"

katwax

Citaat van: Raymond187 op oktober  6, 2016, 09:12:44
Ben WSOP main event 2016 aan het kijken, ondanks dat de november 9 al bekend zijn. Die heb ik special niet opgezocht, zodat het kijken leuk blijft  :thumbs-up:
Ik ga proberen kijken, zodra je weet wie de 9 zijn zal je wel begrijpen waarom :) Kenny.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Bas Akkerman

Citaat van: Raphie op oktober 10, 2016, 11:28:06
Zaterdag "the force awakens" gezien. Leek wel een kruising tussen een remake van "a new hope" en "austin powers" wat een voorspelbare aaneenknoping van cliche's en "Dora The Explorer" dialogen
Vooral Han Solo en Leia waren tenenkrommend met het gejank over hun zoon

De zaken die het meest irriteren
- er moest een light saber uit de sneeuw getrokken worden
- er moest een vader zoon confrontatie op een hoge brug in een bijna ontploffende hangar in zitten
- er moest een X wing "red leader, almost there" scene inzitten
- de Falcon moest een bumpy ride hebben
- iemand moest de force door z'n buik voelen trillen
- de nieuwe Vader was ronduit belachelijk (deed me denken aan een kruising tussen Austin Powers en Incrediboy)
- Alle leiderschap rollen waren vrouwen.
- het belachelijk "allo allo" accent van de order

Ze hebben te hard hun best gedaan om "vader en zoon" momentjes te creëeren van "dat hebben ze van toen ik jouw leeftijd was jongen"
:thumbs-up:

Je vergeet nog:
- Yoda hebben we niet meer, dus gooien we er een vrouwelijke, net zo kleine en lelijke variant van Yoda in.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Raymond187

Citaat van: katwax op oktober 10, 2016, 15:36:29
Ik ga proberen kijken, zodra je weet wie de 9 zijn zal je wel begrijpen waarom :) Kenny.
Ik vind het gewoon leuk om te zien. WSOP is een enorm groot veld bijna 7K deelnemers dit jaar  :wacko: Om alleen al in de bubble te komen, moet je zoveel handjes geluk hebben.

AA vs 77 . flopt hij quads 7 hahaha lucky bastard  :clapping: en met 5% kans toch nog riveren mehhh all in the game.

Er zijn nu 10 afl. op joetjoep

Maikel_audionerd

HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0