Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

J0ell

Gisteren eindelijk Interstellar gekeken. Wat een waanzinnige film is dat!  :pompom: :popcorn:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

LittleNinja

Echt wel een lekkere serie die Daredevil. Doet me die rampzalige film met Ben Affleck gelukkig verder vergeten..

Paul H.

^^
Citaat van: LittleNinja op april 16, 2015, 10:20:49
Echt wel een lekkere serie die Daredevil. Doet me die rampzalige film met Ben Affleck gelukkig verder vergeten..
Pioneer sc-lx72/ Pioneer 5.0 S-81 serie/ XTZ 99W12.18 ICE/ LG 50" plasma/ Kodi/ Hue/ Harmony smart control.

Snutchz

Afgelopen dagen all afleveringen van

Season 1 + 2  :thumbs-up:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

VTEC_genieter

Ik kan maar 2 goede films met Ben Affleck noemen: Armageddon en Pearl Harbor.
De eerste is zo serieus goed! Zoooo goed dat het voor mij de beste film is voor mij!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

zoldar

Citaat van: VTEC_genieter op april 16, 2015, 21:46:52
De eerste is zo serieus goed! Zoooo goed dat het voor mij de beste film is voor mij!

Ik ook, maar ben ze weer vergeten :D
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

VTEC_genieter

Armageddon heeft alles!
Ik kijk altijd met plezier terug!
"All made in Taiwan!!!" (Oneliner)  [emoji23][emoji23]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Ik vond The Sum of all fears ook wel goed, net als Argo. Voor de rest heb ik niet zo heel veel met hem. Ik hoop dat hij verbaasd in de komende Batman reeks (inclusief de aangekondige delen van The Justice League: http://www.imdb.com/name/nm0000255/?ref_=nv_sr_1#actor)

Henrie

Citaat van: VTEC_genieter op april 16, 2015, 21:46:52
Good Will Hunting is ook niet slecht. Maar daar speelt hij slechts een bijrol...
Musical Fidelity M6500i - Musical Fidelity M6CD - Pioneer SC-2023 - Pioneer BDP-LX58 - JBL Studio 590 / 530 / 520C - Pioneer KRL-37V - Humax IRHD5000C

Martinus

Citaat van: Snutchz op april 16, 2015, 18:01:25
Afgelopen dagen all afleveringen van

Season 1 + 2  :thumbs-up:

is dat wat van de X files vamp ?
............

Nooff

Citaat van: Henrie op april 17, 2015, 22:29:13
Good Will Hunting is ook niet slecht. Maar daar speelt hij slechts een bijrol...
Ik vond hem in The Town ook heel behoorlijk acteren.

modde239

Citaat van: Martinus op april 18, 2015, 11:38:32
is dat wat van de X files vamp ?

Yep dat is Gillian Anderson..... :inlove:

Of bedoel je dat niet?.... :D

Steven Coymans

Gisteren The Voices gekeken.
Had ergens in mijn hoofd dat het een komedie zou zijn.
En eigenlijk viel hij niet tegen, ook al was het niet het soort komedie zoals ik had verwacht. (En zeker mijn vrouw niet ..)
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

Kjelt

Equalizer gekeken, vind hem boeiend met goede rustige opbouw voor het genre.
Zelfs de vriendin vond hem te pruimen, 7.

Martinus

Citaat van: modde239 op april 18, 2015, 12:41:18
Yep dat is Gillian Anderson..... :inlove:
Of bedoel je dat niet?.... :D

Of de serie wat is hahaha :hehe:
............

modde239

djaxx

Net taken 3 gekeken, trok op geen bal.
Tijd om met deze reeks op te houden.

luuk123456

Citaat van: djaxx op april 29, 2015, 18:36:44
Net taken 3 gekeken, trok op geen bal.
Tijd om met deze reeks op te houden.

Dank U  ^^
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

larsonator

Kjelt

Net klaar met drie blurays achter elkaar oftewel vier en een half uur "Mein Mutter, Mein Vater
Unsere Mütter, unsere Väter"
wow bijna BoB kwaliteit maar dan het duitse oostfront. Zeer pakkend en vriendin kon ook niet stoppen, dikke 8

modde239

Citaat van: Kjelt op april 30, 2015, 02:23:06
Net klaar met drie blurays achter elkaar oftewel vier en een half uur "Mein Mutter, Mein Vater" wow bijna BoB kwaliteit maar dan het duitse oostfront. Zeer pakkend en vriendin kon ook niet stoppen, dikke 8

Die staat ook op mijn te kijken lijst.....eerst het laatste seizoen van Deadwood....top serie met geweldige dialogen....

larsonator

Citaat van: Kjelt op april 30, 2015, 02:23:06
Net klaar met drie blurays achter elkaar oftewel vier en een half uur "Mein Mutter, Mein Vater" wow bijna BoB kwaliteit maar dan het duitse oostfront. Zeer pakkend en vriendin kon ook niet stoppen, dikke 8
Ga ik die ook maar eens kijken op jouw aanraden :)

Kjelt

Kleine correctie, was kennelijk laat, het is
Unsere Mütter, unsere Väter   ;)
http://www.imdb.com/title/tt1883092

LittleNinja

Gisteravond heb ik mijn vrouw meegenomen als verrassing naar de theatershow "Hoe dan ook" van Jandino Asporaat in Delft. Zijn TV shows ben ik niet de grootste fan van, maar zijn theatershows zijn echt heel leuk! Veel humor, mensen bij de show betrekken, dansen en zingen. Zingen doet hij behoorlijk goed en hij zet echt wel een goede sfeer neer.

Het bijzondere aan de avond was dat hij mij en mijn vrouw het podium op haalde en voor honderden mensen mochten wij samen romantisch dansen terwijl hij aan het zingen was. Erg gaaf om eens mee te maken. Heel mooi moment. 8)

Helaas hebben we niemand gevonden die het moment had vastgelegd. We hebben ook het theater gemaild omdat zij ook opnames maken van de shows. Hopelijk kunnen ze ons eraan helpen!

Voor iedereen die nog nooit naar zijn shows zijn geweest... Probeer het eens. Het wordt een leuke avond.