Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VTEC_genieter

Oculus!
Lekker je kapot schrikken![emoji33]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Zymotic

larsonator

'A Most Wanted Man' gekeken gister. Beetje langdradig maar wel ok.  :popcorn:

high-q

Prima mee vermaakt. Leuk voor de autoliefhebber die ook van een beetje humor houdt.
Geluid was  :thumbs-up:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Before I go to sleep

Gaat over een vrouw die elke dag haar geheugen kwijt is. En ze probeert er achter te komen wat de waarheid is betreft de reden van haar geheugen verlies,

verfilming van het boek. Me vrouw vond hem wel leuk ik niet zo.

Ronald75

Ik heb er 4 besteld,
Pacific Rim;
Non-stop;
Black hawk down;
Walking with  dinosaurs.
Dus 1 van deze ga ik vanavond kijken..

luuk123456

Citaat van: Ronald75 op januari 12, 2015, 12:04:51
Ik heb er 4 besteld,
Pacific Rim;
Non-stop;
Black hawk down;
Walking with  dinosaurs.
Dus 1 van deze ga ik vanavond kijken..

Mag ik dan misschien zo vrij zijn om uit deze vier de film 'Black Hawk Down' te adviseren? ;D
Ik vond het een erg heftige film...
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Ronald75

Dat mag  ;D
Ik ken de film al, ik had hem alleen nog niet op blu-ray..

VTEC_genieter

Ik zou naar Non-stop kijken als je kiest voor "rustig en spannend" met dit natte gure weer buiten! [emoji6]
Als ik ook mag aanraden [emoji1]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

zoldar

A walk among the tombstones was ook een solide thriller van liam
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

Raymond187

Citaat van: zoldar op januari 13, 2015, 00:17:46
A walk among the tombstones was ook een solide thriller van liam
Ik vond hem idd erg vermakkelijk  :thumbs-up:

Ronald75

Citaat van: VTEC_genieter op januari 12, 2015, 20:24:21
Ik zou naar Non-stop kijken als je kiest voor "rustig en spannend" met dit natte gure weer buiten! [emoji6]
Als ik ook mag aanraden [emoji1]

;D ga ik morgenavond kijken met mijn maat (en medeforummer) Joost80.
Hij wil graag mijn SVS horen knallen haha..

Rob Eric Blank

Fury gekeken. Wat een tegenvaller was dat zeg. Een goed cijfer op de IMDB, maar ik vond het helemaal niets. Geen opbouw van het verhaal en een paar behoorlijke continuiteits fouten
Spoiler
Het eindgevecht begon in het licht en opeens was het pikdonker
. Ook de grote finale vond ik erg ver gezocht.
Spoiler
Met vijf man het opnemen tegen honderden soldaten.
Ook de karakters hebben 0 diepgang.

Van een tankfilm had ik veel meer spanning verwacht, lange ritten en epische gevechten vanuit een krappe ruimte in de tank.

De actie scenes zelf waren wel goed, alleen door het veelvuldig gebruik van tracerbullits leek het of er met lasers werd geschoten. Net Star Wars. De donkere kant van oorlog en realisme kwamen wel goed uit de verf. Toch een grote tegenvaller, want er zat wel het nodige in om dit een succes te maken.

Raymond187

vieze freddie

Lucy: een 6
meh, had er meer van verwacht. Niet slecht, maar zeker niet goed
Het pseudo wetenschappelijk geneuzel was er teveel aan
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

LittleNinja

Wij hebben gisteren naar John Wick gekeken en we waren begonnen aan Fury.

De eerste is een behoorlijk zinloze film. Makkelijkste plot ooit, te eenvoudige dialoog, ongeloofwaardig verloop en een aaneenschakeling van te mooie, maar volstrekt onmogelijk effectieve, vechtscènes. Het enige wat ik lekker vond aan de film was de muziek er achter.

De tweede hebben we niet afgekeken omdat de vrouw het een draak van een film vond. Ik had hem nog wel af willen kijken. Volgende keer dan maar de rest bekijken.

Raphie

Bad neighbors, really don't bother, echt de slechtste film sinds tijden
JBL PRX Power!

Rob Eric Blank

Citaat van: LittleNinja op januari 18, 2015, 07:54:46

De tweede hebben we niet afgekeken omdat de vrouw het een draak van een film vond. Ik had hem nog wel af willen kijken. Volgende keer dan maar de rest bekijken.
Ben het eens met je vrouw  ;)

Rob Eric Blank

Gister Gone Girl gekeken. Niet de beste van Fincher, maar er wordt wel weer goed met gedachten en beeldvorming gespeeld.

Zymotic

Bas Akkerman

Monument Men: wel grappig met een cast die onderlinge chemie hadden.
12 Years A Slave: bekende, heftige thematiek. Nooit gerealiseerd dat Amerikanen met negroïde afkomst uit de noordelijke staten ontvoerd werden om als slaaf te dienen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Kwabbernoot

Gisteren I Origin gekeken.
Interessant onderwerp op een mooie manier bekeken.

Groeten...

Nielsje

Gisteravond Fury, maar dat was niet echt boeiend  en zojuist The Purge Anarchy, veel beter en veel meer actie.
Het geluid in deze film is ook  :worship:, veel laag.
Epson TW9400 - Adeo Rugby Plus Tensio Grey 2 - Marantz SR5015 - R_volution Player One 8k - Teufel Theater 500 - Teufel 20 Mk2 - Teufel Reflekt

kermit

Citaat van: Nielsje op januari 18, 2015, 17:25:11
Gisteravond Fury, maar dat was niet echt boeiend  en zojuist The Purge Anarchy 2, veel beter en veel meer actie.
Het geluid in deze film is ook  :worship:, veel laag.

Ja the Purge Anarchy is goed! Het geluid is fantastisch!

VTEC_genieter

Vandaag heb ik gekeken: 13 Sins (thriller/luguber, 2014)

Best origineel verhaal, kijkt lekker door, een vleugje humor,
maar het geluid was normaal en helemaal niet spectaculair.