Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Nielsje

Gisteravond The Divergent gekeken.
Was wel aardig, maar had meer actie verwacht. Het verhaal kwam niet echt op gang.
Epson TW9400 - Adeo Rugby Plus Tensio Grey 2 - Marantz SR5015 - R_volution Player One 8k - Teufel Theater 500 - Teufel 20 Mk2 - Teufel Reflekt

larsonator

planning voor het weekend:
- [REC] 4: Apocalipsis
- Guardians of the Galaxy
- The Babadook

:popcorn:

Nielsje

Vanmiddag Stalingrad. Matig verhaal, maar het geluid en met name de subwoofer konden hun gang van, heerlijk.

Vanavond Falcon Rising, een lekkere actie knaller. Het verhaal is wat voorspelbaar, maar de gevechten maken een hoop goed.
Epson TW9400 - Adeo Rugby Plus Tensio Grey 2 - Marantz SR5015 - R_volution Player One 8k - Teufel Theater 500 - Teufel 20 Mk2 - Teufel Reflekt

RonG

Van het weekend Guardians of the Galaxy gezien in 3D, vond hem geweldig O0 9/10 van mij ;)

Raymond187

The maze runner gekeken. Ik vond hem erg vermakelijk. 

larsonator

modde239

Laatst weer alle Harry Potter films gekeken en vind ze geweldig de decors subliem.....de sfeer erg goed allemaal....blijven toppers.....

wolfkampf

Ja heb ik ook weer gedaan net vorige week de laatste gehad. Gewoon jammer dat er niet meer delen zijn.   :blush:
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

RonG

Harry Potter doet mij nou weer helemaal niks, op de laatste na heb ik ze allemaal geheel niet afgekeken :-[ :-[ :-[.

Raymond187

Gisteren The november man gekeken.

Leuk voor de maandagavond 6/10

RonG

Gisteren de horror Wer gezien, vond hem verrassend goed :) 7/10 van mij.

Rob Eric Blank

Homeland Season 4 aan het wegkijken. Weer een erg sterk seizoen.

Gister ook nog even Inbetweeners 2 gekeken. De Britse American Pie. Wel weer gegniffeld en keek prima weg.

vieze freddie

gisteren in slaap gesukkeld tijdens Godzilla (2014)
eerste half u viel nog mee, maar 2 beestjes die een uur lang aan elkaar sabbelen :yawnee:
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

larsonator

Citaat van: vieze freddie op december 16, 2014, 12:19:58
gisteren in slaap gesukkeld tijdens Godzilla (2014)
eerste half u viel nog mee, maar 2 beestjes die een uur lang aan elkaar sabbelen :yawnee:
Ik sabbel liever aan ide kwarktas van je avatar  :inlove:

LittleNinja

:D

Afgelopen weekend The Equalizer gezien. Ik had er minder van verwacht. Best een aardige film moet ik zeggen. Geen diepgaand verhaal maar gewoon een lekkere "goodguy vs bad maffia" film met lekker geluid (o.a. een soundtrack uit één van de beste misdaadfilms Heat).

8/10

eddy135

Gisteren gestart met seizoen 2 van Hannibal! Brrr  :worship:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

TornadoGo

Gisteren heel seizoen 1 van "The Last Ship" gekeken. Ik vond 'm erg goed!

Vandaag staat "Vikings" op het programma. :popcorn:
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

zoldar

Snowpiercer. Een indie sci fi click met grote namen. Verrassend goed en gritty. 7/10
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

LuPo

Afgelopen dagen Marco Polo S1 en Fargo S1 gekeken op Netflix. :worship:

Rob Eric Blank

Ondanks de niet zo goede kritieken toch ook Transformers 4 aangezet. Wat een slechte film. CGI is het indrukwekkend, hoewel ik de Transformers altijd iets te glimmend vind. Ik keek deze film niet vanwege de diepgravende verhaallijnen, maar dit was toch wel echt tenenkrommend. Cliche vader dochter relatie. Totaal geen karakter building. Kwam op mij nogal warrig over. De stijl en architectuur van bijvoorbeeld KSI vond ik wel geslaagd.

Ik kijk wel eens slechte films als Sharknado. Die nemen zich niet serieus en hebben geen budget. Transformers 4 had wel budget en dat is volledig in de CGI en special effects gegaan. Toen het geld op was, hebben ze nog maar eens een schrijver aangetrokken. En dan de montage van scenes na elkaar maakte het zelfs nog slechter.
Zonde van de tijd.

Daarna goedgemaakt door Homeland S04E11 te kijken.

Geert

Gisteravond de Deense film Okay gezien. Deze komedie/drama uit 2002 had ik blijkbaar nog gemist. Gaat over een gezin waarbij de vader van Nete, de moeder van het gezin, nog maar drie weken te leven heeft. Om nog wat van elkaar te kunnen genieten wil men de resterende tijd met elkaar doorbrengen.

Eindelijk weer eens een film die de moeite waard is. Knap om met een dergelijk verhaal zo'n film neer te zetten. Echte aanrader dus!
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Panasonic 65Z95BEG

djaxx

Citaat van: LuPo op december 17, 2014, 09:13:13
Afgelopen dagen Marco Polo S1 en Fargo S1 gekeken op Netflix. :worship:
Mfargo was erg goed. Ben zelf met marco polo begonnen maar na ep3 toch niet helemaal overtuigd, word het nog beter anders kap ik er mee?

Rob Eric Blank

Gister begonnen aan seizoen 3 van Newsroom (2012). Keek weer goed weg. Top rol van Jeff Daniels.

LuPo

Citaat van: djaxx op december 17, 2014, 13:57:09
Mfargo was erg goed. Ben zelf met marco polo begonnen maar na ep3 toch niet helemaal overtuigd, word het nog beter anders kap ik er mee?

Ik vind dat het wel beter wordt. Maar het is niet zo goed als bijv. Fargo idd.

Nielsje

Hummingbird gekeken, maar 1,5 uur weggegooid, niet echt denderend  :mad: