Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

alexander2

Citaat van: RubenV. op juli 16, 2014, 17:49:10
Dat maakt het kijken dan weer wat draaglijker  :P

Afgelopen maandag Sabotage gekeken, Arnold vond ik hier beter dan in de Escape Plan en The Last Stand.

Voor vanavond staat Noah op het programma.

Laat even weten wat je van Noah vindt ben echt benieuwd of jij dit iets vindt.

zoldar

vandaag 21 jump street gekeken. wat een verassing! Fun met hoofdletter F  :headbanging:
ik heb de serie zelf nooit gezien maar dit is een erg grappige buddy film die de generatie kloof leuk op de hak neemt.
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

VTEC_genieter

@Alexander,
Ik ken de film Gladiator, maar vond hem niet zo goed. Mwa, gewoon okay. Ben niet zo van het hakken/slashen.
Raad jij me ook aan om Noah te gaan kijken?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RubenV.

Citaat van: alexander2 op juli 16, 2014, 19:23:20
Laat even weten wat je van Noah vindt ben echt benieuwd of jij dit iets vindt.

De eerste 10 userreviews op IMDB die ik las alvorens de film te kijken waren niet echt positief te noemen. Al met al vond ik het eigenlijk wel een prima film. Erg mooi beeld en was ook prima. Ik moest door de landschappen met name in het begin een beetje aan LOTR/the Hobbit denken maar vooral aan die scene van Master & Commander dat Russel Crowe op de Galapagos eilanden belandt(en die scheepsarts allemaal dieren aan het zoeken is). Het verhaal zelf vond ik beter dan ik had verwacht. Hoewel ik weinig op heb met religie vond ik het verder niet storend, iets waar ik van tevoren wel een beetje bang voor was. Crowe vind ik in de meeste films van hem goed spelen en ook hier deed ie weer wat ie moest doen. De laatste film die ik heb gezien met Emma Watson was This Is the End, waar het einde op een hele andere manier nadert  :D Anthony Hopkins had deze film niet veel te zeggen maar het blijft een acteur die mij eigenlijk nooit teleurstelt. Grote verrassing voor mij was Ray Winstone die ik voor het laatst heb gezien in The Sweeny. Ik wist niet dat hij ook in Noah speelde.
Al met al vond ik het zeker geen slechte film. Ik heb spannendere films gezien maar deze film wist toch ruim 2 uur mijn aandacht goed vast te houden.
Spoiler
Die stenen engelen deden mij alleen een beetje aan de Transformers denken, maar dan in een ander jasje  :D

Citaat van: zoldar op juli 16, 2014, 22:38:05
vandaag 21 jump street gekeken. wat een verassing! Fun met hoofdletter F  :headbanging:
ik heb de serie zelf nooit gezien maar dit is een erg grappige buddy film die de generatie kloof leuk op de hak neemt.

Ik heb om deze film ook hartelijk kunnen lachen
Spoiler
(met name die scene dat dacht ik Jonah Hill op school onder invloed is, toen lag de halve bioscoop dubbel)
Deel 2 is inmiddels ook al uit en die ga ik ook zeker kijken.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

alexander2

Citaat van: VTEC_genieter op juli 17, 2014, 00:32:53
@Alexander,
Ik ken de film Gladiator, maar vond hem niet zo goed. Mwa, gewoon okay. Ben niet zo van het hakken/slashen.
Raad jij me ook aan om Noah te gaan kijken?

Zijn echt 2 totaal verschillende films  ;)
Omtrent Noah het is geen slash film maar er zit wel iets geweld in maar is op een uiterst correct manier weergegeven door Darren Aronofsky.
Ik vond Noah echt de moeite waard omdat het net iets anders is dan je zou verwachten.
Filmisch zeer fraai en de acteurs hebben er zin alleen is het  jammer dat mensen er altijd zoveel verwachten vooral van dit soort films omdat het zogenaamd iets religieus moet voorstellen maar dat is totaal niet het geval.
Het is een mengelmoes en heel veel vrije interpretatie van Noah zoals velen hem kennen.
Naar mijn bescheiden mening echt de moeite waard.

alexander2

Citaat van: RubenV. op juli 17, 2014, 00:34:09
De eerste 10 userreviews op IMDB die ik las alvorens de film te kijken waren niet echt positief te noemen. Al met al vond ik het eigenlijk wel een prima film. Erg mooi beeld en was ook prima. Ik moest door de landschappen met name in het begin een beetje aan LOTR/the Hobbit denken maar vooral aan die scene van Master & Commander dat Russel Crowe op de Galapagos eilanden belandt(en die scheepsarts allemaal dieren aan het zoeken is). Het verhaal zelf vond ik beter dan ik had verwacht. Hoewel ik weinig op heb met religie vond ik het verder niet storend, iets waar ik van tevoren wel een beetje bang voor was. Crowe vind ik in de meeste films van hem goed spelen en ook hier deed ie weer wat ie moest doen. De laatste film die ik heb gezien met Emma Watson was This Is the End, waar het einde op een hele andere manier nadert  :D Anthony Hopkins had deze film niet veel te zeggen maar het blijft een acteur die mij eigenlijk nooit teleurstelt. Grote verrassing voor mij was Ray Winstone die ik voor het laatst heb gezien in The Sweeny. Ik wist niet dat hij ook in Noah speelde.
Al met al vond ik het zeker geen slechte film. Ik heb spannendere films gezien maar deze film wist toch ruim 2 uur mijn aandacht goed vast te houden.
Spoiler
Die stenen engelen deden mij alleen een beetje aan de Transformers denken, maar dan in een ander jasje  :D

Ik heb om deze film ook hartelijk kunnen lachen
Spoiler
(met name die scene dat dacht ik Jonah Hill op school onder invloed is, toen lag de halve bioscoop dubbel)
Deel 2 is inmiddels ook al uit en die ga ik ook zeker kijken.

Userreviews moet je echt niet serieus nemen vooral niet met dit soort films. ;)
Religie en films is een beladen combi.

21 Jump street was een leuke film ook ik verheug mij op part II.
Jonah hill is knettergek. :clapping: :clapping:

Raymond187

Master chef US season 5  :thumbs-up: ZOVEEL beter dan de NL met die kwallen van NL kokken  :whatsthat: De beste vinden wij de Australische MC  :worship:

LuPo

Van de week Suits seizoen 3 afgemaakt. Inmiddels begonnen met Orange is the new Black. Best geinig! :D

modde239

Gisteren Sabotage gekeken Arnie was weer lekker bezig.....knallen en genieten.... :D     6,5/10

RubenV.

Citaat van: modde239 op juli 17, 2014, 17:40:54
Gisteren Sabotage gekeken Arnie was weer lekker bezig.....knallen en genieten.... :D     6,5/10

Ik vond Arnold wel geniaal in deze rol  :D

Afgelopen week House of Cards seizoen 2 afgekeken, ik kan nu al niet wachten totdat seizoen 3 begint.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

alexander2

Citaat van: Raymond187 op juli 17, 2014, 08:05:11
Master chef US season 5  :thumbs-up: ZOVEEL beter dan de NL met die kwallen van NL kokken  :whatsthat: De beste vinden wij de Australische MC  :worship:

Mijn hemel kijk jij daar ook al naar.  :D

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RubenV.

Mijn topic
Bluray collectie

modde239

Net gekeken naar Transcendence vond het een goede film.....over de gevaren van technologie die te ver doorgevoerd wordt.....deed mij een klein beetje aan de serie Revolution denken......7,5/10

Raymond187

squeek

Citaat van: alexander2 op juli 14, 2014, 21:40:38
The Pacific vond ik indrukwekkend BOB langdradig.

Ik zou deze films ook overwegen als je iets meer kwaliteit wil.

Unsere Mutter Unsere Vater
My way
http://www.youtube.com/watch?v=GSSx0ICfEVY

Bob heb ik volledig afgekeken en vond ik erg goed, echt een filmische sfeer ipv serie gevoel. The pacific heb ik nu twee afleveringen gezien en moet zeggen dat ik het tot nu toe amper wat vind. Maar ik had bij Bob pas na vier afleveringen het meeleef gevoel dus kan nog komen zeker?!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

LuPo

Ik vond BoB duidelijk beter dan The Pacific.

modde239

Gisteren weer aan een nieuwe serie begonnen genaamd The Strain was meteen een goed begin deze gaat ook weer op de te volgen lange lijst....... :popcorn:

Zymotic

...helemaal niets, het is bloedheet op mijn ht-zolder!

luuk123456

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

zoldar

Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

audiosurfer

+3, moet echt een airco hebben...
Arcam AVR850, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 cinergy sub 15, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 cinergy 100 sides en rears, 4 Monitor audio platinum in ceili g
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm

Snutchz

Citaat van: VTEC_genieter op juli 17, 2014, 22:46:46
Hoe is die film "The Pact" ?
Citaat van: RubenV. op juli 18, 2014, 01:08:13
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Wel ok.. wel ok  :)
Citaat van: modde239 op juli 18, 2014, 14:33:02
Gisteren weer aan een nieuwe serie begonnen genaamd The Strain
Ga ik vanavond opzetten.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini