Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

modde239

Citaat van: alexander2 op juli  2, 2014, 20:25:56
Ok dan gaan we ervoor eerst Orphan black afkijken en daarna Fargo. :pompom:

Veel kijkplezier.....

alexander2

Citaat van: modde239 op juli  2, 2014, 20:44:32
Veel kijkplezier.....

Gaat wel lukken Helena  ( Good to See You, Sestra ) is heerlijk op dreef. ;D

modde239

Citaat van: alexander2 op juli  2, 2014, 20:46:39
Gaat wel lukken Helena  ( Good to See You, Sestra ) is heerlijk op dreef. ;D

Van Orphan black gok ik....?.....nog niet gezien de moeite waard als ik jou zo lees...?.....

alexander2

Citaat van: modde239 op juli  2, 2014, 21:03:53
Van Orphan black gok ik....?.....nog niet gezien de moeite waard als ik jou zo lees...?.....

Ik vind het 1 vd betere series, even door de karakters heen en gaan met die banaan.
Er zit veel dynamiek in deze serie waardoor de verveling niet snel zal toeslaan. ;D
Dit is het personage Helena.

Gespeeld door Tatiana Maslany.

modde239

Citaat van: alexander2 op juli  2, 2014, 21:13:16
Ik vind het 1 vd betere series, even door de karakters heen en gaan met die banaan.
Er zit veel dynamiek in deze serie waardoor de verveling niet snel zal toeslaan. ;D
Dit is het personage Helena.

Gespeeld door Tatiana Maslany.

Thanks ben benieuwd gaat op de te kijken lijst..... :D

Zymotic

Lone Survivor - van het begin tot het eind boeind. Vooral de aftiteling wist me te raken. 8/10

VTEC_genieter

Gisteren de film Fast & Furious 6 gekeken. Wat een supergave film vol met acties/stunts vooral in het donker! Ik vind dit het beste deel van alle 6 films!
Ik zat ook met extra gedachten naar Paul Walker te kijken. Erg jammer dat hij er niet meer is... Verder zag ik in dit deel erg veel liefde in de omgang met het acteerwerk van en tussen de personages. Is na al die films en jaren een heel sterk team en "familie" geworden.

Respect!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

clipto

The Two Escobars.

Indrukwekkende documentaire over de voetballer andres escobar en drugsbaas Pablo escobar. De eerste maakte op het wk94, een eigen doelpunt en werd na thuiskomst vermoord.
Gezien het huidige succes van Colombia op het WK heb ik deze docu eindelijk gekeken. (Stond al langer klaar).
Moet iedere voetbal liefhebber gezien hebben.
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

LuPo

FRA - DUI en BRA - COL natuurlijk. :D

Raymond187

Under the Dome seizoen2 afl 1

En
Citaat van: LuPo op juli  4, 2014, 13:13:14
FRA - DUI en BRA - COL natuurlijk. :D

high-q

Begonnen met de series Salem en Power.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

alexander2

Het wordt Noah vanavond voetballen is aan mij niet besteed.

LuPo

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Zymotic

Citaat van: vieze freddie op juli  5, 2014, 23:34:05
geen happy ending :(

Of je hebt te weinig betaald of je bent voor Costa Rica

luuk123456

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

katwax

Citaat van: Zymotic op juli  6, 2014, 01:05:49
Of je hebt te weinig betaald of je bent voor Costa Rica
Of voor Belgie  :(
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Zymotic

Gezien het tijdstip van posten zal dat wel het meest waarschijnlijk zijn. ;)

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

LittleNinja

Zojuist gekeken naar Transendence. Ik moet zeggen dat ik het een hele aardige film vind. Hij is niet snel, maar het verhaaltje neemt je mee door de film heen.

VlisChris

10.5 gekeken.
De film is bijzonder. Slecht that's it. Echt. Wat een pracht van een waardeloze film. Zat tijdens het filmkijken uitgebreid op het forum en een beetje internet, en je mist NIKS. Morgen in de herkansing. Dat vergaat de wereld opnieuw :devil:

The Foundation

behind the candalabra
night over berlin
saving mr banks
mary poppins

alexander2

Tv tip dan maar :

What remains je zit op je puntje van je stoel is echt lang geleden dat ik zo een bloedstollend einde zag.

http://www.imdb.com/title/tt2649588/

http://www.youtube.com/watch?v=rJzYj4reDBM

zoldar

noah
prima film met spektakel en een russel crowe die niet op de automatische piloot speelt. gastrol voor de ents uit lotr. mooie lokaties.

secret life of walter mitty
vermakelijke film  van ben stiller. de reden om te kijken is echter het prachtig in beeld gebrachte ijsland. wauw. je wil zo het beeld instappen.
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech