Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

katwax

Jack Ryan: Shadow Recruit http://www.imdb.com/title/tt1205537
6.9 om geen 7 te moeten geven

Kijkt lekker weg en ging niet vervelen. Geen zwaar of diepgaand verhaal, maar leuke actie/cia stuff :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

LuPo

Citaat van: The Foundation op juni 28, 2014, 19:47:17
was idd heel mooi

op youtube kan je de real footage bekijken over deze situatie geweest

Heb je een linkje? :)

Ik heb laatst Short Term 12 gekeken. Bijzondere film over een afdeling met kinderen die psychische problemen hebben.

squeek

Vrijdag avond looper gezien, wat een maffe film maar wel goed. De film is duidelijk veel ingewikkelder dan de trailer doet vermoeden. Blije nieuwe aanwinst van de collectie.

Gisterenavond, expandables 2 pfff, zo slecht. Saai, oninteressante actie scenes, nog slechtere dialogen etc. En zelfs voor het beeld en geluid moet je het niet doen want dat was zowat het slechtste van de collectie dat ik heb. Niet zo'n blije aanwinst dus
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

VTEC_genieter

Heb deel 1 van Expandables gezien en ik durf deel 2 niet te zien. Inderdaad Squeek.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

squeek

Tja, het lag te koop voor 5 euro, als ik em moet huren kost het evenveel, dus ja. Kast staat gewoon wat extra vol nu  ;D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

katwax

Net Rio2 gezien met de dochter en zeker de moeite, persoonlijk vond ik de eerste beter.
Nu is ze naar Frozen aan het kijken -> deze is ook zeker de moeite :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

VTEC_genieter

@Squeek,
En als je ook nog een uitrijkaartje kunt krijgen bij aankopen na 19 uur bij de Mediamarkt, dan pak je heel gauw een budget bluray film mee ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

RonG

modde239

Citaat van: VTEC_genieter op juni 29, 2014, 11:33:40
Heb deel 1 van Expandables gezien en ik durf deel 2 niet te zien. Inderdaad Squeek.

Expendables is een film die je niet serieus moet nemen en zo is hij ook gemaakt...de oude actiesterren maken er gewoon een geinige reünie van....als je hem zo bekijkt dan is het wel geinig..... :D

squeek

Citaat van: katwax op juni 29, 2014, 13:00:57
Net Rio2 gezien met de dochter en zeker de moeite, persoonlijk vond ik de eerste beter.
Nu is ze naar Frozen aan het kijken -> deze is ook zeker de moeite :)

Heel mooi idd, als je deze goed vond dan moet je rapunzel ook eens bekijken. Mijn dochter heeft deze al tachtig keer gezien of zo. Een blu ray die zichzelf heeft terugverdiend bijna  :D

AnubisNefer

Citaat van: RonG op juni 29, 2014, 16:34:34
Non-Stop, top film idd

Muah.....

De film geeft veel weg zeg maar...
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

J0ell

Zelf gisteren Non stop ook maar eens gekeken. Vond hem zeker de moeite waard en wordt weinig weggegeven vind ik zelf.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Martinus

Murph: The Protector

aangrijpend, wel typisch amerikaans, verhaal.
............

VTEC_genieter

Zojuist ook de film Non-Stop gezien! Goeie spannende originele thriller die de hele tijd in een vliegtuig afspeelt ;)
Ik "ken" Liam Neeson al bijna een jaar, sinds de films Taken, The Grey...
Vind hem goed acteren, ook in deze film Non-Stop :)
Een grote "ouwe" wijze man met een zware stem, een stem waar je in kunt vertrouwen!
Goeie films heeft deze acteur, waar ie vaak een "beschermend engeltje" speelt.

Ik heb Star Wars gemist.....

alexander2

Citaat van: VTEC_genieter op juni 30, 2014, 23:21:23
Zojuist ook de film Non-Stop gezien! Goeie spannende originele thriller die de hele tijd in een vliegtuig afspeelt ;)
Ik "ken" Liam Neeson al bijna een jaar, sinds de films Taken, The Grey...
Vind hem goed acteren, ook in deze film Non-Stop :)
Een grote "ouwe" wijze man met een zware stem, een stem waar je in kunt vertrouwen!
Goeie films heeft deze acteur, waar ie vaak een "beschermend engeltje" speelt.

Ik heb Star Wars gemist.....

Die stem zeg je?  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=9jOj0F3Snpo

Ogen sluiten en ........

VTEC_genieter

alexander2

Under the skin echt te triest voor woorden wat een shitfilm.
Transcendence ook zo een dieptepunt en Depp kan echt niet acteren a la naturel.

modde239

Seizoen 2 van Under the Dome is begonnen en hoe...... :headbanging:

Raymond187

Daar zat ik op te wachten. Thx for the heads up. ZO meteen ff DLen

Kjelt

Ha bedankt voor de tip, nu wil ik alleen niet meer op vakantie  ;D

modde239

Citaat van: Kjelt op juli  2, 2014, 15:33:47
Ha bedankt voor de tip, nu wil ik alleen niet meer op vakantie  ;D

Nou als je terug bent kan je lekker meerdere afl kijken....ook een leuk vooruitzicht.... :D

modde239

Net op Netflix de laatste afl van Fargo seizoen 1 gekeken was weer top...... :clapping:

alexander2

Citaat van: modde239 op juli  2, 2014, 19:19:48
Net op Netflix de laatste afl van Fargo seizoen 1 gekeken was weer top...... :clapping:

Ben even benieuwd, heeft het iets weg van de film of?

modde239

Citaat van: alexander2 op juli  2, 2014, 19:59:05
Ben even benieuwd, heeft het iets weg van de film of?

Heeft hetzelfde sfeertje en personages lijken op elkaar...als je de film goed vond ga je de serie zeker erg goed vinden.....

alexander2

Citaat van: modde239 op juli  2, 2014, 20:19:44
Heeft hetzelfde sfeertje en personages lijken op elkaar...als je de film goed vond ga je de serie zeker erg goed vinden.....

Ok dan gaan we ervoor eerst Orphan black afkijken en daarna Fargo. :pompom: