Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

alexander2

Citaat van: VTEC_genieter op juni  5, 2014, 23:01:58
Jammer dat ze geen limited edition hebben gemaakt waar je bijvoorbeeld een Ferrari autootje van Lauda erbij krijgt :(
Of een replica helm op de schaal 1:12 bijvoorbeeld.
[droom lekker modus]

Ze hebben er 'iets' van gemaakt maar een vette helm of zoiets zou wel apart zijn.

VTEC_genieter

Ik had de gewone bluray versie niet moeten kopen......
Want wat ziet deze steelbook er goed uit zeg!!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VTEC_genieter

Ik kan later eigenlijk ook een miniatuur Ferrari van Lauda gaan kopen :) Op een autosportevent hebben ze vaak kraampjes waar ze miniatuur en merchandising verkopen ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

modde239

Citaat van: alexander2 op juni  5, 2014, 15:00:35
Vanavond Lucky Them

http://www.imdb.com/title/tt1885299/

Thanks voor de tip Alexander....heb hem net gekeken erg leuke kleine film....en Thomas Haden Church speelde een erg leuke rol....erg droog.....ook goede muziek in de film....een aanrader...8/10.

LuPo

Gisteren Marina (2013) gekeken. Mijn vriendin had deze film gedownload en ik had geen verwachtingen. Bleek een erg mooie film te zijn. De 'Walk the Line' van de lage landen. 8/10

alexander2

Citaat van: LuPo op juni  6, 2014, 17:35:28
Gisteren Marina (2013) gekeken. Mijn vriendin had deze film gedownload en ik had geen verwachtingen. Bleek een erg mooie film te zijn. De 'Walk the Line' van de lage landen. 8/10

is een goede film en ik weet zeker dat vrijwel niemand van deze film heeft gehoord maar zo zijn er wel meer.

alexander2

modde239

Net gekeken naar Saving Mr. Banks erg mooie film met een geweldige rol van Emma Thompson....zeker een aanrader....8/10

alexander2

Citaat van: modde239 op juni  7, 2014, 03:27:50
Net gekeken naar Saving Mr. Banks erg mooie film met een geweldige rol van Emma Thompson....zeker een aanrader....8/10

Hij begint nogal onrustig, blijft dat zo gedurende de film?

modde239

Citaat van: alexander2 op juni  7, 2014, 11:24:47
Hij begint nogal onrustig, blijft dat zo gedurende de film?

Onrustig?.....vond van niet......erg genoten van de film.....

zoldar

Vond het ook een mooie film. Samen met mijn vrouw gekeken. Goede vertolkingen, leuk om collin farell weer eens te zien in een wat serieuzere rol.

300 deel II
Niet met de vrouw gekeken :angel:
Gewoon een prima hack and slash film. Brute actie mooi in beeld gebracht. De hoofdrolspeler is alleen geen partij voor de scene chewing g butler uit het origineel.
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

alexander2

Citaat van: modde239 op juni  7, 2014, 17:05:38
Onrustig?.....vond van niet......erg genoten van de film.....

Ik heb even vooruit gespoeld en bedoelde het fragment dat zij eerst kennis maakten dat vond ik enorm druk.
Neemt niet weg dat ik hem wel gaat kijken.

Voor de liefhebbers S2 Orange is the new black is ook uit.
Ga vanavond The Tunnel afkijken niet echt bijzonder maar het wordt toch een zwoele avond. ;D

http://www.imdb.com/title/tt2711738/

Clémence Poésy ( let op haar achternaam   ;D ) doet haar best maar er gaat niets boven Saga ( Sofia Helin ).

VTEC_genieter

Gisteren de eerste helft gekeken van Artificial Intelligence (2001),

Al na 20 minuten stond m'n mond al open en ik zat op het puntje van m'n bank! Ik kreeg meteen een gevoel van ow.....deze film gaat heel mooi/ontroerend worden met hele mooie beelden :)
Gaat een echt lange film worden met dat robot jongetje ;)
Ik ben halverwege gestopt omdat ik moe werd. Had de nacht daarvoor te weinig geslapen.
Dus wordt vervolgd!

modde239

Net de 1e afl gekeken van een Engelse serie die ik nog niet kende via Netflix genaamd The Bletchley Circle....erg goed begin ga deze zeker uitkijken. Bestaat uit 2 seizoenen met in totaal 7 afl.....

alexander2

Citaat van: modde239 op juni  7, 2014, 23:56:15
Net de 1e afl gekeken van een Engelse serie die ik nog niet kende via Netflix genaamd The Bletchley Circle....erg goed begin ga deze zeker uitkijken. Bestaat uit 2 seizoenen met in totaal 7 afl.....

Zijn leuke stukken, heb je Amber al gezien?
Lage rating op Imdb welke ik niet begrijp?

http://www.imdb.com/title/tt2224645/

Of In the Flesh?

http://www.imdb.com/title/tt2480514/?ref_=nv_sr_1

modde239

Citaat van: alexander2 op juni  8, 2014, 00:20:34
Zijn leuke stukken, heb je Amber al gezien?
Lage rating op Imdb welke ik niet begrijp?

http://www.imdb.com/title/tt2224645/

Of In the Flesh?

http://www.imdb.com/title/tt2480514/?ref_=nv_sr_1

Wel over gelezen maar nog niet gezien.....ziet er interessant uit....ga ik zeker een keer kijken....ik zag dat In the Flesh via de Android app Show Box te kijken is....lekker via Allshare van Samsung naar mijn tv streamen..... :D

J0ell

Citaat van: zoldar op juni  7, 2014, 17:40:02
300 deel II
Niet met de vrouw gekeken :angel:
Gewoon een prima hack and slash film. Brute actie mooi in beeld gebracht. De hoofdrolspeler is alleen geen partij voor de scene chewing g butler uit het origineel.

Gisteren ook gekeken, wel met de vrouw  :clapping: maar vond hem in tegenstelling tot deel 1 tegenvallen.
Had er meer van verwacht na de trailer e.d. gezien te hebben. Kan wel zeggen dat ik wat teleurgesteld was toen de film was afgelopen. :nopompom:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Lars_Portman

La Vie d'Adèle (2013)

Alternatieve titels: Blue Is the Warmest Color, La Vie d'Adèle

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Eddye

300, Rise of an Empire.
Zonde van de tijd.
Spoiler
Vage film, slechte structuur. Slecht geacteerd. Bij elke snee minstens 20 liter nep bloed, dat ging me na 2 minuten echt de keel uithangen. De enigste twee lichtpunten in de film waren van Eva Green. Ik vind maar weinig films echt slecht, maar deze vind ik echt slecht.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

VTEC_genieter

You're Next is goed gelukt ;)
Smiley is............uuh.....

Geniet er van zou ik zeggen ;)

alexander2

Enorm veel goede films gekeken de laatste weken maar vanavond blik op oneindig.

The Raid 2: Berandal

http://www.imdb.com/title/tt2265171/

http://www.youtube.com/watch?v=MG9uFX3uYq4&feature=kp

high-q

Citaat van: Eddye op juni 20, 2014, 21:04:13
300, Rise of an Empire.
Zonde van de tijd.
Spoiler
Vage film, slechte structuur. Slecht geacteerd. Bij elke snee minstens 20 liter nep bloed, dat ging me na 2 minuten echt de keel uithangen. De enigste twee lichtpunten in de film waren van Eva Green. Ik vind maar weinig films echt slecht, maar deze vind ik echt slecht.

Eens. Betrapte me er zelf op dat ik tijdens het kijken een aantal keer op de progressie bar keek hoe lang die nog duurde.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge