Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Refie en 3 gasten bekijken dit topic.

MechanicalAnimal

Citaat van: skank1 op mei 14, 2014, 09:27:11
Lone survivor
8/10
Beeld en vooral geluid gewoon goed. Film zelf prima mee vermaakt

Yup!

hier ook, prima dikke actie, goede schietscenes vol in het daglicht, prima FX.

kritiekje........was is dat toch altijd weer met die kansloos politiek verantwoorde scenes met zo'n kind in dat dorp op het einde in een dergelijke film, daar erger ik me echt kapot aan. Fuck off, tis geen Disney.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

RonG

Citaat van: skank1 op mei 14, 2014, 09:27:11
Lone survivor
8/10
Beeld en vooral geluid gewoon goed. Film zelf prima mee vermaakt

Ook net pas gezien, toffe film, erg realistisch neergezet m.i. Ook een 8 van mij :)

high-q

Lone survivor - Beeld en geluid super! Verhaal ok. 8

Jack Ryan Shadow Recruit - Prima beeld en geluid. Verhaal mwah, 7

Mindscape (Anna) - Prima beeld en geluid. Verhaal mwah, 6.5

Robocop - Meh met alles, tegenvaller. 5.5

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

modde239

Gisteren gekeken naar The Monuments Men geen actie oorlogsfilm maar geeft een beeld van een onbekend gebleven deel van de 2e wereldoorlog....vond het een goede film met een erg goede cast......7,5/10

VTEC_genieter

Heb gekeken:

Jack Ryan: Shadow Recruit,
Best spannende thriller met personages bedacht door Tom Clancy. Inderdaad met goed geluid.

RoboCop (2014),
Verhaal is niet origineel en daardoor niet spannend, maar geef deze film, de makers en de hoofdrolspeler een kans ;)
Zijn stem klinkt ook niet als de originele RoboCop, zijn "suit" wordt gezegd in deze remake, vind ik ook niet het juiste woord. Het is helemaal geen blik-klinkende pak.
Maar....je ziet weer veel mooie acties en schietscenes, vooral de gevechten met de bewaking robots ED-209's ;) Je komt ook wat bekende momenten tegen, natuurlijk het is een soort kopie van het origineel.
Ik vind het een leuke actie film, dit is zeg maar RoboCop in een modern ogende en klinkende omgeving ;)
Zijn gave dienstmotor, het acteerwerk van Gary Oldman en de bijrol van Michael Keaton geven mij zelfs een vleugje Batman gehalte aan deze film :)
Een leuke tijdbesteding ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raymond187

Robocop 2014 - 5je voor de moeite.

raMniv

Robocop - vermakelijk, niet meer dan dat.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

alexander2

Ik heb oudjes gekeken Snatch en Lock, Stock and Two Smoking Barrels blijven geniale films.

zoldar

3 days to kill
vermakellijke onzin. ik heb vaker gelagen dan verwacht om Costner die een leuke brombeer speelt. als je taken ed leuk vond, dit ook kijken van de hand van besson en mcg.

Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

alexander2

Hundraaringen Som Klev Ut Genom Fonstret Och Forsvann
Titel heb ik ook niet verzonnen.

http://www.imdb.com/title/tt2113681/

Trailer

https://www.youtube.com/watch?v=kPAacWzP_qc

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

skank1

Walking with dinosaurs 3d
Van de bbc mini serie..

Beeld in 3d, wauw wat een plaatje!
Haarscherp en erg veel diepte!
Geluid top!
Film zelf-> auch

Helaas, kon zoveel beter. Totaal andee verwachting. Had eerder een docu verwacht.
Helaas de storytelling is niet mijn ding en haalt je ook zo uit de film.
Helaas.

Maar een 5/10 voor mij!
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

VTEC_genieter

Gisteren:
Rigor Mortis (2013, Hong Kong, horror)

Visueel heel erg mooi gemaakt. Serieus! Check IMDB voor de foto's ;) En let dan op de details!
Verder....het is een donkere film, maar is helaas niet spannend/eng. Het was sloom.

modde239

Net gekeken naar The Secret Life of Walter Mitty erg leuke film...8/10......voor het eerst gekeken via Popcorn Time direct van het internet streamen naar mijn tv via de laptop ipv van te dl......1080p/5.1 met subs......

VTEC_genieter

Net gekeken naar: Seeking Justice (2011, actiethriller met Nicolas Cage)
Het begin was superspannend, daarna werd het minder.
En Guy Pearce is ook een goede acteur ;) Ook bekend van Iron Man 3.
Maar ik vind het toch een goede film :)

Kwabbernoot

Citaat van: zoldar op mei 21, 2014, 13:37:51
3 days to kill
vermakellijke onzin. ik heb vaker gelagen dan verwacht om Costner die een leuke brombeer speelt. als je taken ed leuk vond, dit ook kijken van de hand van besson en mcg.

Bedankt voor de tip. Gisteren bekeken en prima mee vermaakt. Af en toe kakt ie iets in maar dat mag de pret niet drukken.

Groeten...

LuPo

Gekeken: Remember Sunday. Grappig maar het is vaker en beter gedaan. 7/10

LittleNinja

Ik heb alleen Lone Survivor gezien ( al weer maanden terug ), maar als ik het goed begrijp is de rest van de films die op mij zitten te wachten "mwah..". Mooi vooruitzicht. :D

Citaat van: high-q op mei 19, 2014, 17:11:56
Lone survivor - Beeld en geluid super! Verhaal ok. 8

Jack Ryan Shadow Recruit - Prima beeld en geluid. Verhaal mwah, 7

Mindscape (Anna) - Prima beeld en geluid. Verhaal mwah, 6.5

Robocop - Meh met alles, tegenvaller. 5.5

alexander2

Citaat van: LittleNinja op mei 26, 2014, 15:55:23
Ik heb alleen Lone Survivor gezien ( al weer maanden terug ), maar als ik het goed begrijp is de rest van de films die op mij zitten te wachten "mwah..". Mooi vooruitzicht. :D

Dan moet je maar naar Non stop kijken.

http://www.imdb.com/title/tt2024469/

high-q

Citaat van: LittleNinja op mei 26, 2014, 15:55:23

Dat was mijn mening idd  ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

LittleNinja

Act of Valor

Best aardig om te zien. Acteer prestaties "mwah".
Inzicht in "die wereld" : koel!

Syphon

Citaat van: LittleNinja op mei 26, 2014, 17:05:24
Act of Valor

Best aardig om te zien. Acteer prestaties "mwah".
Inzicht in "die wereld" : koel!

Wel enorm vet hoe de actie in beeld wordt gebracht, vooral de eerste 20 min.

modde239

Gisteren gekeken naar 300: Rise of an Empire ach weer lekker verstand op nul actie over je heen laten komen.... :D..... :popcorn:......7/10

VTEC_genieter

Gisteren ook gekeken: 3 Days To Kill.

Lijkt een beetje op de films Taken (met Liam Neeson). Inderdaad.
Alleen deze film met Costner heeft wat minder geweld, bevat meer emotie tussen vader en dochter,
er zitten komische momenten in, maar jammer ik kon niet lachen met mijn serieuze blik.
Deze film heeft ook minder spanning.
Maar wat heeft die Amber Heard zoveel makeup!!