Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

Ik heb hem nog nooit gezien (shame on me), maar ik zit nu (nog op tv ook notabene :-\) naar Rambo - First Blood te kijken.

Ben benieuwd.

LittleNinja

Ik heb ze beiden gekeken. Wat waren het toch eigenlijk slechte films... maar wel weer van genoten!

VlisChris

1 Vond ik op een leuke manier slecht :D
2 vond ik maar magertjes.

Raymond187

Citaat van: VTEC_genieter op april  1, 2014, 20:39:42
Ik dacht dat jij een Chinees was!
:)
:)
Was??....deels ben ik dat wel ja me vader is half chinees en half indisch :)

Rambo - First Blood te kijken niks magertjes "klassieker" en was toen GAAF om te zien

VlisChris

Ey, ik had het over FB2 ;)
Zoals ik schrijf: deel 1 vond ik erg vermakelijk. Qua geluiden nogal achterhaalt. Maar wel erg leuk in elkaar gezet.

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

RubenV.

Onlangs nog eens de Blu-ray van Predator bekeken, dat is van rond dezelfde tijd als ik mij niet vergis. Vermakelijke film.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

Heb je de 3D versie of 2D op origineel BD schijfje?
Hoe is de beeldkwaliteit mag ik vragen?
Ouwe films zijn vaak niet korrelvrij en niet superscherp, klopt dat?

RubenV.

Citaat van: VTEC_genieter op april  2, 2014, 20:47:14
Heb je de 3D versie of 2D op origineel BD schijfje?
Hoe is de beeldkwaliteit mag ik vragen?
Ouwe films zijn vaak niet korrelvrij en niet superscherp, klopt dat?

Ik heb de 2D versie en wij stonden er hier eigenlijk van te kijken hoe fraai het er allemaal uit zag voor zo'n oude film. Dit was wel de Ultimate Hunter versie, en die heeft een andere codec en hogere bitrate dan de eerste 2D release van deze film. Een screenshot:

Ik heb wel gelezen dat sommige reviewers deze versie weer te digitaal vinden ivm. het ontbreken van die korreligheid e.d. Ik houd juist wel van deze "look"
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

Vette screenshot :)
Is de Ultimate Hunter versie de limited edition pakket met de kop van Predator?
Of hoe ziet jouw cover er uit?

RubenV.

Citaat van: VTEC_genieter op april  2, 2014, 22:24:20
Vette screenshot :)
Is de Ultimate Hunter versie de limited edition pakket met de kop van Predator?
Of hoe ziet jouw cover er uit?

Het was even zoeken, maar ik heb 'm gevonden. Kon op online zo snel niet de goede cover vinden.

Ondanks de afwijkende cover is dit wel de Ultimate Hunter Edition.

Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

Thanks voor de foto's!
Ben bijna jarig, ik zet hem op mijn wensenlijst :)

VTEC_genieter

Binnenkort deze kaskraker kijken! Hopelijk dit weekend :)

Deze Hong Kongse fantasyfilm met hoofdrolspeler Donnie Yen heeft in China de Amerikaanse blockbuster Iron Man 3 van de troon gehaald. Ben zelf geen fan van vliegende apen, maar ik wil wel deze film zien ;)

Raymond187

Citaat van: RubenV. op april  2, 2014, 20:57:24
Ik heb de 2D versie en wij stonden er hier eigenlijk van te kijken hoe fraai het er allemaal uit zag voor zo'n oude film. Dit was wel de Ultimate Hunter versie, en die heeft een andere codec en hogere bitrate dan de eerste 2D release van deze film. Een screenshot:

Ik heb wel gelezen dat sommige reviewers deze versie weer te digitaal vinden ivm. het ontbreken van die korreligheid e.d. Ik houd juist wel van deze "look"
Predator deel 1  :worship: toen had Arnie nog flinke biceps  O0

Citaat van: VTEC_genieter op april  3, 2014, 00:25:08
Binnenkort deze kaskraker kijken! Hopelijk dit weekend :)

Deze Hong Kongse fantasyfilm met hoofdrolspeler Donnie Yen heeft in China de Amerikaanse blockbuster Iron Man 3 van de troon gehaald. Ben zelf geen fan van vliegende apen, maar ik wil wel deze film zien ;)
Lijkt me zeker de moeite waard. Thx 4 the tip. Ik wil wel de origineel gesproken versie zien. Zal wel Mandarin zijn met engels ondertiteling dat dan weer wel :D

Onne

Ik heb aardig wat films gekeken afgelopen week:
6.5/10 - Frozen (geluid was dik in orde)
7.0/10 - Homefront (Statham actie)
6.5/10 - Secret life of Walter Mitty
7.5/10 - The art of the steal
8.0/10 - Out of Furnace (mooie cast!!)

VTEC_genieter

Ben nu Face Off op Veronica aan het kijken :)
Mijn beste film ooit ;)
Nicolas Cage en Travolta op hun best!

vieze freddie

The world's end
krijgt een 9 van mij, ik vond hun zombie verhaal ook al goed
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

LuPo

Uiteraard gisteren de eerste aflevering van Game of Thrones seizoen 4.

Verder de laatste dagen The Secret Life of Walter Mitty gekeken. Leuke, onderhoudende film met mooie beelden. Niet heel bijzonder. 7/10

Raymond187

47 Ronin gekeken. Vond het ene leuke film om te kijken. Jammer van de Engelse taal die gesproken wordt.

7/10

Ronin79

Banshee - season 2, deze afgelopen dagen gekeken.
Ik hou van zulke series. Justified is ook zoiets.
Beuken, schoppen, en schieten ...  ;D

Ik was al kind  / tiener al gek van oa. Steven Seagal, Jeff Speakman en oa. Jeff Wincott.
Dus deze series passen mooi in dat straatje.

Almost Human heb ik deze week ook afgekeken. Vermakelijke serie, niets mis mee.
Maar mits je de daadwerkelijke volgorde van de afleveringen weet ... en dat weet ik ;)
De Amerikanen hebben namelijk alles door elkaar gehaald, vandaar.

Helix season 1 ben ik net mee gestart. Tot nu toe vermakelijk.

Veelal kijk ik op de computer kamer. Vele series vind mijn vriendin toch niet leuk.
En ik word daar niet veel gestoord. Vaak mis ik bepaalde dingen of zinnen in de series
door mijn oren problemen (oa. concentratie gebrek door oa. het lawaai in mijn hoofd),
en zo kan ik bepaalde stukjes rustig terug spoelen zonder dat men er last van heeft.  ;)

modde239

Citaat van: SillentWolf op april  9, 2014, 01:15:10
Banshee - season 2, deze afgelopen dagen gekeken.
Ik hou van zulke series. Justified is ook zoiets.
Beuken, schoppen, en schieten ...  ;D
Helix season 1 ben ik net mee gestart. Rustig op de computerkamer, onderuit gezakt kijken.

Justified en Banshee top.....maar Helix vind er niets aan na 3 afl afgehaakt.....

Ronin79

Aflevering 1 had ik net gekeken, en die vond ik wel aardig.
Ben benieuwd naar de rest ... we gaan het zien (zet zo aflevering 2 op)  ;)

alexander2

Citaat van: modde239 op april  9, 2014, 01:17:40
Justified en Banshee top.....maar Helix vind er niets aan na 3 afl afgehaakt.....

Helix begon veelbelovend maar ben er ook mee gekapt.

Ronin79

Ik ben er gewoon mee doorgegaan.
Ga straks verder met aflevering 7  ;)