Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Season 2 van Justified afgekeken (aflevering of 5).
Op naar Season 3 ;)

katwax

Rush eindelijk gezien, 8/10 krijgt hij zeker.
Als F1 fan is het ook gewoon een must om te zien.
Geluid van de motoren en de race beelden maken samen met het verhaal er een prachtige film van.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

BernHardN

Net klaar met "The Colony" en daarna "Captain Phillips"

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

mradem

Prisoners net gezien. Tijd geleden dat ik zo aan de tv gekluisterd zat 😃

Bas Akkerman

Laatste dagen alle Star Trek-films aan het kijken. Begint bij de Next Gen. :hmmm: Ach, nu kijken we in ieder geval samen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

MechanicalAnimal

Citaat van: SillentWolf op februari 16, 2014, 00:08:32
Season 2 van Justified afgekeken (aflevering of 5).
Op naar Season 3 ;)

Goed werk! S3 ligt hier nog braaf in zijn cellofaantje. Binnenkort lekker aan beginnen.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Kwabbernoot

Na al die positieve verhalen over Gravity heb ik deze gisteren ook maar eens aangeslingerd. Man wat een teleurstelling. Mooie beelden maar verder een absolute ruk-film. Ik ga er verder ook maar geen woorden aan vuil maken.

Groeten...

MechanicalAnimal

Was ik dus al bang voor......

Kun je beter Moon kijken....

eddy135

Mwa, ik vond Gravity wel aardig, prachtige beelden, verhaal is ook ok, alleen de uitvoering helaas niet... :eh:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Ronin79

Citaat van: MechanicalAnimal op februari 16, 2014, 09:19:49
Goed werk! S3 ligt hier nog braaf in zijn cellofaantje. Binnenkort lekker aan beginnen.

Leuke serie. Heel vermakelijk.
Dat zelfde heb ik ook bijvoorbeeld, met; Banshee.

Vandaag ga ik verder bij aflevering 5 van Season 3.
Season 4 heb ik ook nog liggen, en Season 5 is net aan de gang.

Kwabbernoot

Citaat van: eddy135 op februari 16, 2014, 11:46:41
Mwa, ik vond Gravity wel aardig, prachtige beelden, verhaal is ook ok, alleen de uitvoering helaas niet... :eh:
Welk verhaal?

eddy135

Citaat van: Kwabbernoot op februari 16, 2014, 15:08:07
Welk verhaal?

Ik dacht dat jij er geen woorden meer aan vuil ging maken?  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Kwabbernoot

MechanicalAnimal

snicky

Vandaag Jurassic Park remasterd gekeken. Blijft een indrukwekkende film om te zien! Geluid is ook heerlijk.

Nu Terminator Salvation kijken. De 3e x sinds hij uit is😝

Exxar

Mijn vriendin heeft de HT ingepalmd... Eurosong selectie....  >:(
Leve de laptop en de hoofdtelefoon!

JCL

Citaat van: RubenV. op februari 15, 2014, 20:42:22

Je hebt gelijk JCL, alleen Dolby Digital. Dat vind ik nou altijd een beetje jammer, wel op bluray maar geen hd audioformaten...
Toen ik nog de Emotiva UMC-1 had en geen Oppo hoorde ik daar maar bar weinig verschil in. Nu ik de Arcam AV9 als pre/pro heb wel  8)

Gelukkig is het een film die het meer moet hebben van het visuele dan van de audio. Om over het verhaal nog maar te zwijgen, deze film is op een brakke DVD ook gaaf!

RubenV.

Citaat van: JCL op februari 16, 2014, 20:54:47
Gelukkig is het een film die het meer moet hebben van het visuele dan van de audio. Om over het verhaal nog maar te zwijgen, deze film is op een brakke DVD ook gaaf!

Ik ga 'm van de week nog eens bekijken, zojuist Cabin in the Woods gekeken. Ik vond het eigenlijk meer een komedie.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

RonG

Gravity eindelijk gezien, ik vond het een gave film, niet enkel om het 3D maar ook als film zelf.
3D was geweldig.

Onne

Gisteren ook Rush gekeken! Zeker een mooie film met die "vintage" kleurstellingen ook :clapping:
Nu weet ik eindelijk wat het verhaal is behalve dat Lauda een ongeluk heeft gehad, op wikipedia komt dat minder goed over.
Enige wat echt opviel is dat 2x exact dezelfde beelden zijn gebruikt bij de start van 2 verschillende races.

Rob Eric Blank

Gister Dallas Buyers Club gekeken. Erg sterke film met Matthew McConaughey. Die speelt de laatste tijd een aantal zeer sterke rollen.

snicky

Citaat van: Rob Eric Blank op februari 17, 2014, 12:12:31
Gister Dallas Buyers Club gekeken. Erg sterke film met Matthew McConaughey. Die speelt de laatste tijd een aantal zeer sterke rollen.

Heb hem ook thuis om te kijken. Ben benieuwd.

Las dat hij voor die rol 22kg is afgevallen.

Pittig aangezien hij een goed getrainde body had,

Rob Eric Blank

Citaat van: snicky op februari 17, 2014, 12:19:48
Heb hem ook thuis om te kijken. Ben benieuwd.

Las dat hij voor die rol 22kg is afgevallen.

Pittig aangezien hij een goed getrainde body had,
Ja idd een hele prestatie.

Doet mij denken aan De Niro voor Raging Bull, maar ook wat Christian Bale heeft gedaan voor The Machinist

VTEC_genieter

Jullie maken me enthousiast met The Prestige ;). Ik ga hem binnenkort kijken!
Eergisteren hield ik een bioscoop in mijn stekkie, mijn vrienden kwamen bij mij film kijken en ik liet ze mijn set horen ook op muziek-niveau:

Avatar 3D: Blijft voor mij de mooiste 3D film. Voor mijn vrienden was het een mooie en emotionele film.
Gravity 3D: Gedownload, maar bleek 2D te zijn. Mijn vrienden vonden deze film (het verhaal) teleurstellend. Begrepen niet waarom dat de beste film vh jaar was. Alles ging traag en de astronauten kregen alleen maar pech pech en nog eens pech.......ze vonden het overdreven.

Maar m'n vrienden hebben heerlijk genoten van mijn entertainment :) En we hebben in de buurt 2x lekker gegeten in een echt Japans eethuis. Ramen/noodles in de middag en okonomi-yaki in de avond :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

modde239

Net een goede kleine film gezien met een erg goede cast genaamd Jayne Mansfield's Car...7,5/10