Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

MVG

Citaat van: VTEC_genieter op februari 13, 2014, 02:01:07
@Christiaan,
Now You See Me heeft een hoog show/entertainment gehalte hè?

Binnenkort ga ik de film The Prestige (2006) kijken. Van Christopher Nolan, met C.Bale en H.Jackman en Scarlett en M.Caine.....topcast!
Gaat ook over goocheltrucjes ;)

Ik kan alvast verklappen dat deze een stuk beter is! Now you see me heb ik na 45 min uit gezet omdat ik t teveel vond lijken op n mix van oceans 11 en THE prestige. Met nog niet de helft van de allure van deze 2 titels. Ik had echt gevoel naar een heist film te kijken maar dan vele malen slechter dan tot nog toe al gemaakt is. Been there doen that maar dan veel beter. Erg jammer want er zat potentie in, uit ongenoegen hierna the prestige aangezet en de avond was zo weer goed  :thumbs-up:

Zojuist rush gezien, geweldige film ook! Beeld en vooral geluid fantastisch! Dikke 8,5!

Crownfire

Citaat van: VTEC_genieter op februari 11, 2014, 22:18:46
Gisteren de film Gravity 3D gezien.
Ow wat mooi! Het verhaal is simpel, de beelden zijn mooi gemaakt: Wie de aarde vanuit het stille heelal wil zien, MOET deze film kijken ;) Fantastische beelden van de ruimte, van de ruimtestations en onderdelen en van de astronauten!
Alleen/wel moet je de volume flink harder zetten ;) Je hoort in deze film voornamelijk dialoog die astronauten met elkaar hebben. Dat is realistisch, zo is het. Maar laat je niet schrikken door een knal ;) Want er zitten ook goede geluidseffecten in!
Ik vind dat ze ook leuke details in de ruimtestations hebben gegooid/gestopt/gebruikt, haha!
Verder vond ik de film spannend.

Helemaal mee eens. Zeer vette beelden. Maar idd verhaal is simpel. Wel heel wat anders dan de gemiddelde film dus leuk! :smile:

Kwabbernoot

Citaat van: MVG op februari 13, 2014, 02:16:06
Ik kan alvast verklappen dat deze een stuk beter is! Now you see me heb ik na 45 min uit gezet omdat ik t teveel vond lijken op n mix van oceans 11 en THE prestige. Met nog niet de helft van de allure van deze 2 titels. Ik had echt gevoel naar een heist film te kijken maar dan vele malen slechter dan tot nog toe al gemaakt is. Been there doen that maar dan veel beter. Erg jammer want er zat potentie in, uit ongenoegen hierna the prestige aangezet en de avond was zo weer goed  :thumbs-up:

Zojuist rush gezien, geweldige film ook! Beeld en vooral geluid fantastisch! Dikke 8,5!
Het probleem van Now You See Me vond ik dat je in het  begin ziet wie de kaarten uitdeelt. Weliswaar van achteren maar aan de houding wist ik toen al wie het was. Jammer, want daarmee is het grote geheim direct verklapt.

The Prestige vind ik ook veel beter.

Groeten...

LittleNinja

Over realistisch gesproken.. Kan geluid zich voortbewegen in het luchtledige? Zou die film niet een stuk stiller moeten zijn? ???

Citaat van: VTEC_genieter op februari 11, 2014, 22:18:46
Gisteren de film Gravity 3D gezien.
Ow wat mooi! Het verhaal is simpel, de beelden zijn mooi gemaakt: Wie de aarde vanuit het stille heelal wil zien, MOET deze film kijken ;) Fantastische beelden van de ruimte, van de ruimtestations en onderdelen en van de astronauten!
Alleen/wel moet je de volume flink harder zetten ;) Je hoort in deze film voornamelijk dialoog die astronauten met elkaar hebben. Dat is realistisch, zo is het. Maar laat je niet schrikken door een knal ;) Want er zitten ook goede geluidseffecten in!
Ik vind dat ze ook leuke details in de ruimtestations hebben gegooid/gestopt/gebruikt, haha!
Verder vond ik de film spannend.

eddy135

Gelukkig zijn de meeste films niet realistisch!  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Skyfox

Heb vanmorgen Starship Troopers weer een gekeken. Echt zo'n film die ik 1x per jaar ofzo weer eens kijk. Heerlijk! Vanmiddag eens kiezen tussen Jurassic Park, Limitless of Unstoppable.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

LuPo

Citaat van: MVG op februari 13, 2014, 02:16:06

Wij vonden Now You See Me ook niet geweldig. Terwijl om ons heen veel mensen het een goede film vonden, vond ik vreemd. ;)

Wij hebben de laatste tijd 2 Guns gekeken en Elysium. Beide leuke wegkijk-films maar nergens heel bijzonder. 7/10

BernHardN

Gister Ender's Game gezien, is een beetje kinderfilm gaat ook heel snel allemaal.
vanavond Captain Phillips denk ik of Riddick... weet nog niet.

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Grindtegel

Now you see me mag nog niet een klein beetje in de schaduw staan van The Prestige, in alle opzichten.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

VTEC_genieter

Citaat van: LittleNinja op februari 13, 2014, 10:07:30
Over realistisch gesproken.. Kan geluid zich voortbewegen in het luchtledige? Zou die film niet een stuk stiller moeten zijn? ???

Je hoort meteen de acties en meer geluid uit je speakers als die astronauten weer problemen hebben ;)
En bij de andere momenten hoor je ze communiceren/dialoog.

The Prestige ken ik nog niet, heb hem 2 weken geleden bij de Mediamarkt voor een budget prijs gekocht. Now You See Me heb ik maanden geleden al gezien.

Ow ja.......er is nog een film over de gevaarlijke autosport......"One Life On The Limit"
Check http://www.blu-ray.com/news/?id=12876
Ik krijg er nooit genoeg van, YEAH!!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

MVG

Citaat van: LuPo op februari 13, 2014, 17:21:54
Wij vonden Now You See Me ook niet geweldig. Terwijl om ons heen veel mensen het een goede film vonden, vond ik vreemd. ;)

Dat vond ik dus ook! Jammer hoor!

skank1

Citaat van: MVG op februari 13, 2014, 20:12:38

Id
em, vond er ook niks aan
The prestige is top!
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

modde239

Seizoen 2 van de House of Cards op Netflix..... :headbanging:

LuPo

Gisteren About Time gekeken. Het was tenslotte valentijnsdag. :D
Erg goede film! Het is wel eens vaker gedaan maar deze uitwerking vond ik erg sterk. Gaat dat zien! 8/10

BernHardN

Gister "Parker" met Jason Statham .

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Zymotic

Citaat van: LuPo op februari 15, 2014, 09:37:48
Gisteren About Time gekeken. Het was tenslotte valentijnsdag. :D
Erg goede film! Het is wel eens vaker gedaan maar deze uitwerking vond ik erg sterk. Gaat dat zien! 8/10

Deze eergister met mijn vriendin gekeken. Ik ben het helemaal met je eens!

minicoopers

Citaat van: LittleNinja op februari 13, 2014, 10:07:30

Het is inderdaad wel een hele luide film.... wat een bas!!!!  beetje overdreven.
Voor de living: marantz sr7005, dune hdi max, squeezebox duet, 4x epos ES-14, 3x epos ES-11, 1x klipsch RWD-12

Voor de ht: Sharp xv-z18000, Onkyo tx-nr 3008, acurus 200X3,Dune hd max, 3x exodus shiva x, 3x vs12  en 6x vs8 nova acoustic speakers

JCL

Citaat van: VTEC_genieter op februari 13, 2014, 02:01:07
@Christiaan,
Now You See Me heeft een hoog show/entertainment gehalte hè?

Binnenkort ga ik de film The Prestige (2006) kijken. Van Christopher Nolan, met C.Bale en H.Jackman en Scarlett en M.Caine.....topcast!
Gaat ook over goocheltrucjes ;)

Die is van een totaal andere orde grote. Now You See Me is een leuke film, maar The Prestige is echt een geweldige topper! Als je hem nog nooit gezien hebt: ben benieuwd of je echt alles in 1x kijken snapt!

RubenV.

Citaat van: JCL op februari 15, 2014, 11:53:50
Die is van een totaal andere orde grote. Now You See Me is een leuke film, maar The Prestige is echt een geweldige topper! Als je hem nog nooit gezien hebt: ben benieuwd of je echt alles in 1x kijken snapt!

The Prestige is zeker een aanrader! Naast het mooie verhaal ook prima beeld en geluidskwaliteit op BluRay.
Ik kijk vanavond Captain Philips in mijn HT

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

john2910

Straks gaan we gravity 3d bekijken...ik ben benieuwd :popcorn:

RubenV.

Citaat van: john2910 op februari 15, 2014, 19:24:05
Straks gaan we gravity 3d bekijken...ik ben benieuwd :popcorn:

Is dat een download? Zoja, zou ik misschien per pm mogen vernemen waar vandaan? Ik ben vanmiddag nog opzoek geweest naar deze film maar kon 'm niet vinden in fatsoenlijke kwaliteit...
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

JCL

Citaat van: RubenV. op februari 15, 2014, 17:44:57
The Prestige is zeker een aanrader! Naast het mooie verhaal ook prima beeld en geluidskwaliteit op BluRay.
Ik kijk vanavond Captain Philips in mijn HT

Is dat niet die Blu-Ray waar alleen Dolby Digital geluid op staat? Beeld is wel goed inderdaad, maar geluid is beneden de maat volgens mij.

RubenV.

Citaat van: JCL op februari 15, 2014, 20:14:09
Is dat niet die Blu-Ray waar alleen Dolby Digital geluid op staat? Beeld is wel goed inderdaad, maar geluid is beneden de maat volgens mij.

Ik zal eens even het hoesje erbij pakken. Meteen een reminder dat ik alles eens op alfabetische volgorde moet zetten  :-X
Mijn topic
Bluray collectie

RubenV.

Je hebt gelijk JCL, alleen Dolby Digital. Dat vind ik nou altijd een beetje jammer, wel op bluray maar geen hd audioformaten...
Toen ik nog de Emotiva UMC-1 had en geen Oppo hoorde ik daar maar bar weinig verschil in. Nu ik de Arcam AV9 als pre/pro heb wel  8)
Mijn topic
Bluray collectie