Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

RonG

Citaat van: VTEC_genieter op december 30, 2013, 02:21:42
De film Rush wil ik ook zien! Alles met auto's/autosport/racen/coureurs is mijn hobby (interesse) :)

Ik vond dat een top film en komt zeker in de collectie.

Gisteren LOTR, blijft geweldig, nu nog de 2 andere delen dezer dagen :)

Steven Coymans

Eindelijk Man of Steel kunnen kijken.
Wat een geluid en beeld. Net voor het midden een dipje met wat weinig actie.
Maar naar het einde toe kan de actie dan weer niet op.

Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

katwax

Vakantie, dus wat tijd om filmen te bekijken;

Top Gear: The perfect roadtrip -> 8/10 leuke trip en de beelden zijn super, landschappen en de auto's in full hd :)
Runner Runner -> 7/10 als liefhebber van poker ken ik het achterliggende verhaal en vond ik de film waarschijnlijk beter dan iemand die deze achtergrond niet kent (black friday)
Stoker -> 8/10 zeer aparte sfeer en waarschijnlijk wordt deze niet door iedereen gesmaakt, maar ik vond hem geweldig.
Elysium -> 6,5/10 hij was ok, maar niet meer dan dat, geen super film, maar gewoon leuk
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Martinus

God bless america gekeken, heerlijk zieke film met een diepere boodschap....
............

Rob Eric Blank

Citaat van: Martinus op december 30, 2013, 14:02:43
God bless america gekeken, heerlijk zieke film met een diepere boodschap....
vond die ook ijzerserk

Hellbeast

The Conjuring

The Conjuring vertelt het gruwelijke verhaal van de wereldberoemde paranormale onderzoekers Ed en Lorraine Warren. Wanneer hun hulp wordt ingeroepen door een gezin dat door een duistere aanwezigheid in hun afgelegen boerderij geterroriseerd wordt, worden ze geconfronteerd met een machtige duivelse entiteit en raken ze betrokken in de meest angstaanjagende zaak van hun leven.

Ben benieuwd...
Is er iets mis met de codec of zie je er echt zo rot uit?

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

alexander2

AnubisNefer

Spring Breakers
Krachtig en dromerig, van het eerste moment werd ik meegenomen in een reis van jeugd, adrenaline, depressie en de behoeftes van tieners.

Tel daarbij de gepaste camerawerk (semi-shake) met juist getimed muziek encje hebt een kruising tussen Drive, Thelma & Louise en de DisneyClub ;-)

Ik vond het een geslaagd uitwerking vooral vanwege de camerawerk en muziekkeuze, waarbij het "story-telling" aspect net zoveel meedraagt aan het algeheel geleverde werk dan de voorgenoemde aspecten.

Geslaagd dus.
8/10
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

The Foundation

LittleNinja

Dat is me nooit opgevallen.. ;)

Citaat van: VTEC_genieter op december 30, 2013, 02:21:42
...Alles met auto's/autosport/racen/coureurs is mijn hobby (interesse) :)

Steven Coymans

Turbo 3D.

Bwa. Niet echt speciaal. 3D was wel leuk bij momenten, maar over het algemeen geen hoogvlieger.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

alexander2

Raphie

gisteren de Butt ler... zegt genoeg denk ik zo....
JBL PRX Power!

Dennis75

The Call met Halle Barry.

Goeie film
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

Etiennevh

Michael van Gerwen vanavond denk ik.....
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

audiosurfer

Vanavond Europa Report, als je van films zoals Event Horizon houdt, is dit ook wel een aanrader.
Arcam AVR850, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 cinergy sub 15, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 cinergy 100 sides en rears, 4 Monitor audio platinum in ceili g
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm

audiosurfer

Citaat van: audiosurfer op januari  1, 2014, 19:58:43
Vanavond Europa Report, als je van films zoals Event Horizon houdt, is dit ook wel een aanrader!

Daar hou ik zelf overigens niet van, maar heb me er toch mee vermaakt :)
Arcam AVR850, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 cinergy sub 15, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 cinergy 100 sides en rears, 4 Monitor audio platinum in ceili g
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm

treky22

Once Upon A Time seizoen 1 aflevering 12  :popcorn:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

LittleNinja

Rush.. Best een beladen film. Mooi gefilmd al moet ik zeggen dat sommige zaken wel heel makkelijk "doorgespoeld" werden. Maar wel een indrukwekkende film, verhaal en persoon die Niki. Niki (Brühl) was ook erg gelijkend gecast en zelfs de keuze voor Thor... Ehh, Chris was best sterk. Mooie film met heerlijk geluid en prima visuals. Er is behoorlijk wat moeite gedaan om de verleden tijd goed in beeld te brengen, evenals de sfeer en het gevaar van het F1 wereldje van die tijd. 8/10

tjobbie

Toevallig ook net gekeken.
Toppertje.
Usher Mini Dancer 2 DMD, Gato Audio Amp 150, Gato Audio CDD-1, Aurender X100L, Marantz SR5013, Belkin Pure AV PF50 power console, Cardas cross XLR interlinks, Wireworld platinum USB interlink, KimberCable TC 12 speakercable, Adeoscreen Inceiling 21:9 screen, 2x De Groef Audio Klankmodules, JVC NX5 4k Projector

VTEC_genieter

Rush ga ik denk ik morgen draaien.
Ben benieuwd.

@LittleNinja,
Ik adviseer ook de film "Grand Prix" (uit de jaren 60, maar wel in kleur).
Check YouTube voor een trailer/voorproefje ;)
Die film bestaat uit fantastische oude beelden en oude F1 geluiden!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

modde239

Net naar Lone Survivor gekeken goede realistische actie in Afghanistan vond het een topper.....echt een aanrader....8/10

Rob Eric Blank

Gister 5 afleveringen Home Land....een lekker begin van het nieuwe jaar.

LittleNinja

Ik zal hem eens opzoeken. Bedankt voor de tip. 8)

Citaat van: VTEC_genieter op januari  2, 2014, 01:23:23
Rush ga ik denk ik morgen draaien.
Ben benieuwd.

@LittleNinja,
Ik adviseer ook de film "Grand Prix" (uit de jaren 60, maar wel in kleur).
Check YouTube voor een trailer/voorproefje ;)
Die film bestaat uit fantastische oude beelden en oude F1 geluiden!