Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VTEC_genieter

Heb 2 films gekeken:

Pacific Rim,
Veel actie: gigantische robots en monsters, veel bass. Mooi beeld/effecten.
Verhaal niet spannend. Deze film doet mij een beetje denken aan....

Ultraman!!!
Ultraman poppetjes zijn erg gewild bij kinderen in Hong Kong.  :thumbs-up:

The Secret Village,
Ik vraag me af...wat is eigenlijk een b-film?
Deze film heeft een vreemde acteerwerk.....weinig tot geen achtergrondmuziek....out-of-focus beelden, erg neppe bloed, duidelijke huurauto zonder kentekenplaat, 3x weerspiegeling van de camera-crew, korte aftiteling...... iemand die bewusteloos is die een beetje spontaan beweegt......
Slecht!!!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

Vroeger als kind keken wij al Ultraman, maar dan wel in de tekenfilm (manga/anime) vorm.
Mijn vader en moeder hadden die een keer voor ons gekocht, en hebben we dan ook helemaal grijs gekeken.
We hebben het dan wel over ongeveer 24 jaar geleden Misschien zelfs nog eerder), toen was ik 10.

Was wel geinig. een ventje gooide een ster in de lucht, ving hem op, en plakte dat ding aan zijn voorhoofd.
Even later transformeerde hij naar Ultraman, en toen ging de beuk erin. Jeugd sentiment  ;)

Vanavond gekeken ...

Person Of Interest en een stuk of 5 a 6 afleveringen van: Beauty And The Beast (Season 1), met de altijd mooie Kristen Kreuk  ;)

high-q

Citaat van: SillentWolf op november  4, 2013, 05:06:08
Vroeger als kind keken wij al Ultraman, maar dan wel in de tekenfilm (manga/anime) vorm.
Mijn vader en moeder hadden die een keer voor ons gekocht, en hebben we dan ook helemaal grijs gekeken.
We hebben het dan wel over ongeveer 24 jaar geleden Misschien zelfs nog eerder), toen was ik 10.

Was wel geinig. een ventje gooide een ster in de lucht, ving hem op, en plakte dat ding aan zijn voorhoofd.
Even later transformeerde hij naar Ultraman, en toen ging de beuk erin. Jeugd sentiment  ;)

Same here, ook jeugdsentiment! Ik weet alleen niet of ik er blij van moet worden dat het al zo lang geleden is :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

alexander2

Heb nog nooit van Ultraman gehoord?  :D

skank1

Tweede kijkbeurt prometheus.
Vorige keer een 7/10 , deze keer op groter scherm en in 3d.
Zat veel meer IN de film.., kon het deze keer veel meer apprecieren..
8,5/10

Laat deel 2 maar komen!
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

alexander2

Citaat van: VTEC_genieter op november  4, 2013, 16:04:51
:D
Dan wordt het downloaden! :clapping:

uuuh heb even op joetjoeb gekeken maar is niet echt mijn ding. :D
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

high-q

Citaat van: SillentWolf op november  4, 2013, 05:06:08

Citaat van: alexander2 op november  4, 2013, 16:14:09
uuuh heb even op joetjoeb gekeken maar is niet echt mijn ding. :D
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Van die leeftijd ongeveer ;)

Ik weet nog wel dat ik ergens een ster van af had gesloopt (speelgoed) en dat ding op mijn voorhoofd
hield met zo'n bruine postbode elastiek :D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Onne

Dit weekend gezien:
- The Hangover III
Erg grappig maar ik vond deel 1 en 2 beter/sterker.

- Chernobyl Diaries
Heb eigenlijk een hekel aan dat soort films, veel schrikmomenten en kippenvel etc. 
De manier van filmen en de setting zijn wel lekker spannend!

squeek

Citaat van: skank1 op november  4, 2013, 15:12:58
Tweede kijkbeurt prometheus.
Vorige keer een 7/10 , deze keer op groter scherm en in 3d.
Zat veel meer IN de film.., kon het deze keer veel meer apprecieren..
8,5/10

Laat deel 2 maar komen!

Hoe is het 3d van deze film? De film vind ik schitterend en wil deze in 3d aanschaffen met de tijd.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

skank1

Citaat van: squeek op november  4, 2013, 19:51:56
Hoe is het 3d van deze film? De film vind ik schitterend en wil deze in 3d aanschaffen met de tijd.

Bepaalde shots zijn zeer goed andere donkere dan weer minder.
Verwacht ook geen popups, die zitten er haast niet in..
Wat weer wel leuk is, zijn de hologrammen van het heelal enzo en bepaalde lichte shots.
Ik vind hem persoonlijk beter in 3d dan 2d, dus ik zeg, aanschaffen!
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

squeek

Citaat van: skank1 op november  4, 2013, 20:24:16
Bepaalde shots zijn zeer goed andere donkere dan weer minder.
Verwacht ook geen popups, die zitten er haast niet in..
Wat weer wel leuk is, zijn de hologrammen van het heelal enzo en bepaalde lichte shots.
Ik vind hem persoonlijk beter in 3d dan 2d, dus ik zeg, aanschaffen!

Hmm ja, ik heb de film destijds bewust 2d gaan zien in de bioscoop omdat het net een donkere film is, en bioscoop projectie is vaak niet goed in 3d vind ik, veel te donker. Als je geluk hebt is het wel goed maar helaas. Gelukkig heb je thuis er wel controle over natuurlijk vandaar dat ik op punt sta te vernieuwen naar 3d projectie.

Ik weet niet of je gravity al gezien hebt? Maar die kan ik jou wel aanraden. Zeker de 3d versie kijken want het voegt echt toe aan de film gek genoeg.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Ronin79

Citaat van: high-q op november  4, 2013, 16:47:37
Van die leeftijd ongeveer ;)

Ik weet nog wel dat ik ergens een ster van af had gesloopt (speelgoed) en dat ding op mijn voorhoofd
hield met zo'n bruine postbode elastiek :D

Ik dacht eerst; dat je van een Mercedes wou zeggen.  ;D

Wat Ultraman betreft;

Leuk om nog een keer te zien, na al die eeuwen .... bedoel jaren ;)
Als ik zo wat kleine stukjes op You Tube bekijk, denk ik dat op die videobanden wat mijn
ouders vroeger hadden gekocht (en ik denk nog wel hebben) wat serie afleveringen
achter elkaar stonden. Ze hadden maar 2 videobanden, wat elk zeker wel een anderhalf uur duurde.

http://www.youtube.com/watch?v=8mKDJZn_P70

katwax

Citaat van: Onne op november  4, 2013, 17:40:47
Dit weekend gezien:
- The Hangover III
Erg grappig maar ik vond deel 1 en 2 beter/sterker.

Ik moet hem nog zien en had beetje gehoopt dat hij beter ging zijn dan deel 2 want die vond ik persoonlijk al minder dan de eerste  :unhappy:
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

VTEC_genieter

Heb gekeken:

Smiley (2012),
Studenten - chatten - moorden - verrassende einde.
Zonder het verrassende einde had ik de film niet leuk gevonden. :D

Initial D Fifth Stage (Japanse animatie),
Episodes 1 + 2 gezien. Later de overige episodes afkijken :)
Initial D is ook een jeugdsentiment. Het is zo'n goede anime.....heb er zelfs geen woorden voor :clapping:

Syphon

Citaat van: VTEC_genieter op november  5, 2013, 02:22:39
Heb gekeken:

Smiley (2012),
Studenten - chatten - moorden - verrassende einde.
Zonder het verrassende einde had ik de film niet leuk gevonden. :D

Initial D is ook een jeugdsentiment. Het is zo'n goede anime.....heb er zelfs geen woorden voor :clapping:

Waarom ben je Smiley (2012) gaan kijken? Film krijgt een 3.5 op IMDB  :dozingoff:

Ronin79

Van Initial D heb ik ook een normale Hong Kong film in de kast liggen.
Alleen heb ik die nog niet gezien.

LuPo

Citaat van: katwax op november  4, 2013, 21:16:33
Ik moet hem nog zien en had beetje gehoopt dat hij beter ging zijn dan deel 2 want die vond ik persoonlijk al minder dan de eerste  :unhappy:

Deel 2 was ook een kopie van deel 1 maar dan in Thailand.. Ik vond dit derde deel dan leuker!

StefaanD

Citaat van: Syphon op november  5, 2013, 04:36:57
Waarom ben je Smiley (2012) gaan kijken? Film krijgt een 3.5 op IMDB  :dozingoff:

LOL nog iemand die zich blijkbaar volledig laat leiden door IMDB ratings  :dry:  :smile:

Ik dus net zoals VTEC laat me niet door IMDB ratings leiden, is het echt niets dan zet ik een film wel uit, maar ook dat gebeurd zelden of nooit.

Citaat van: VTEC_genieter op november  5, 2013, 02:22:39
Heb gekeken:

Initial D Fifth Stage, ken ik niet maar ziet er interessant uit. Mag af en toe wel genieten van Japanse anime. Shingeki no Kyojin (Attack on Titan) moet 'k nog altijd afzien. Laatst ook Fractale gezien, die vond ik wel goed.

Raymond187

Gisteren WHite house down gekeken.

5/10 nehhhh

Beste Anime die ik gezien heb. En dat zij ner nogal wat in 22 jaar :) is Inuyasha _O_

Syphon

Filmtip, God Bless America - http://www.moviemeter.nl/film/78626

Vette film met inktzwarte humor

8/10

MVG

Citaat van: StefaanD op november  5, 2013, 12:46:54
Zeer zeker, heb van deze ook zeer genoten. Topper  :thumbs-up:

Dat is het zeker!  :thumbs-up:

Gister The Great Gatsby, bijzondere en vooral mooie film met goed acteerwerk! Wij hebben er in ieder geval van genoten. Daarna nog War of the Worlds, vooral de vrouw vond het nogal spannend, zat soms met handen voor de ogen en oren in de bank  :D Helemaal in een deken gekropen.

Raymond187

Citaat van: MVG op november  5, 2013, 12:54:55
Dat is het zeker!  :thumbs-up:

Gister The Great Gatsby, bijzondere en vooral mooie film met goed acteerwerk! Wij hebben er in ieder geval van genoten. Daarna nog War of the Worlds, vooral de vrouw vond het nogal spannend, zat soms met handen voor de ogen en oren in de bank  :D Helemaal in een deken gekropen.
Dan maar niet the conjuring kijken. Of dergelijke films :D Dan zit ze in de bank hehehe

MVG

Citaat van: Raymond187 op november  5, 2013, 13:04:04
Dan maar niet the conjuring kijken. Of dergelijke films :D Dan zit ze in de bank hehehe

hehe  :devil: juist wel, blijft ze tenminste wakker  :D